A siker kulcsa a vásárlói hűség kialakítása - hangsúlyozza az elemzés. A szolgáltató cégek egyre erősödő webes jelenléte az utazási piacon csökkentette az online utazási irodák korábban kétségtelenül meglévő versenyelőnyét. A piaci tendenciák alapján a legalacsonyabb helyfoglalási díjakat biztosító nagyméretű szállítók a jövőben egyre több netes helyfoglalást bonyolítanak saját honlapjaikon keresztül, míg a kisebb vállalkozások a kínálatösszesítők ügyfelei lesznek. A szállodaüzemeltetők és a légitársaságok hűségprogramjai sikeresnek mutatkoznak, ez pedig újabb előnyt jelent számukra az online utazási irodákkal szemben. Ügyfélcsalogató játékaik során olyan időszakot ajánlanak fel nyereményként, jutalomként, amely egyébként nem találna gazdára. Így számukra minimális a költség, de a vásárlók előnye hatalmas. A kínálatösszesítők is mindent megtesznek azért, hogy gondoskodjanak vásárlóik hűségéről. Az árengedmény is egy lehetőség, de ez közvetlenül az eredményüket rontja. Amennyiben ingyen utat szeretnének adni, azt előbb meg kell vásárolniuk a szállítótól. A jövőben valamennyi internetes utazási irodának kreatívabbá kell válnia a kínálat tekintetében - hangsúlyozza a jelentés. Már most is vannak olyan cégek, amelyek az utazáshoz nem kapcsolódó szolgáltatások szélesebb körét kínálják: színházjegyeket, éttermi asztalfoglalást, illetve belépőjegyeket egyéb tematikus programokra. Mindez fokozott vásárlói hűséget, foglalásonként pedig magasabb bevételt eredményezhet az internetes vállalkozás számára. (NAPI Online)
Online háború az utazási piacon
A PricewaterhouseCoopers jelentése szerint a dinamikusan fejlődő online utazási piacon az utóbbi évben az erőviszonyok eltolódtak az internetes utazási irodák felől a szolgáltatást nyújtó cégek, vagyis a légitársaságok és szállodatulajdonosok javára.
Október első napján kihívás lehet egy brüsszeli utazás
Legalábbis légi úton, mert sztrájkot hirdet aznapra a Brussels Airlines belga légitársaság.
Ünnepel az ibis, indul a világméretű marketingkampány
A világ legismertebb economy szállodamárkája elindította új globális kampányát.
A dunai árvíz miatt elhalasztják a budapesti autómentes hétvégét
A dunai árvíz miatt a tervezettnél két héttel később, október 5-én és 6-án rendezi meg az autómentes hétvégét a Fővárosi Önkormányzat és a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Járattörlések, elveszett poggyászok, információhiány
Leginkább ezek aggasztják a fiatal magyar utazókat egy friss felmérés szerint.
Jégdarabbal ütközött egy tengerjáró hajó
Mivel több utas lefilmezte, a közösségi médiában több helyen is meg lehet nézni a pillanatot, amikor a hajó összeütközött a nagy jégdarabbal.
NGM-jelentés a reptér forgalmáról
Jelentősen nőtt az eddigi számok alapján ebben az évben a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér teljesítménye.
Ünnepel a Holland Királyi Légitársaság
Kilencvenöt évvel ezelőtt nyílt meg a KLM járata Amszterdam és Budapest között.
Hétfőn nincs vasúti közlekedés Ausztria és Magyarország között
Hétfőn nem indulnak Ausztriába vonatok Magyarországról, az osztrák vasúttársaság (ÖBB) tájékoztatása szerint.
Újjászületik a Szent Jupát - frissitítve!
A legendás hajóval kerülte meg a Földet Fa Nándor és Gál József.
Turkish-járatnyitás Sydney-be
A török légitársaság új járat indítását jelentette be Ausztrália legnagyobb városába.
Interjú
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén
A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.