A siker kulcsa a vásárlói hűség kialakítása - hangsúlyozza az elemzés. A szolgáltató cégek egyre erősödő webes jelenléte az utazási piacon csökkentette az online utazási irodák korábban kétségtelenül meglévő versenyelőnyét. A piaci tendenciák alapján a legalacsonyabb helyfoglalási díjakat biztosító nagyméretű szállítók a jövőben egyre több netes helyfoglalást bonyolítanak saját honlapjaikon keresztül, míg a kisebb vállalkozások a kínálatösszesítők ügyfelei lesznek. A szállodaüzemeltetők és a légitársaságok hűségprogramjai sikeresnek mutatkoznak, ez pedig újabb előnyt jelent számukra az online utazási irodákkal szemben. Ügyfélcsalogató játékaik során olyan időszakot ajánlanak fel nyereményként, jutalomként, amely egyébként nem találna gazdára. Így számukra minimális a költség, de a vásárlók előnye hatalmas. A kínálatösszesítők is mindent megtesznek azért, hogy gondoskodjanak vásárlóik hűségéről. Az árengedmény is egy lehetőség, de ez közvetlenül az eredményüket rontja. Amennyiben ingyen utat szeretnének adni, azt előbb meg kell vásárolniuk a szállítótól. A jövőben valamennyi internetes utazási irodának kreatívabbá kell válnia a kínálat tekintetében - hangsúlyozza a jelentés. Már most is vannak olyan cégek, amelyek az utazáshoz nem kapcsolódó szolgáltatások szélesebb körét kínálják: színházjegyeket, éttermi asztalfoglalást, illetve belépőjegyeket egyéb tematikus programokra. Mindez fokozott vásárlói hűséget, foglalásonként pedig magasabb bevételt eredményezhet az internetes vállalkozás számára. (NAPI Online)
Online háború az utazási piacon
A PricewaterhouseCoopers jelentése szerint a dinamikusan fejlődő online utazási piacon az utóbbi évben az erőviszonyok eltolódtak az internetes utazási irodák felől a szolgáltatást nyújtó cégek, vagyis a légitársaságok és szállodatulajdonosok javára.
Átadták az Aeroplex új berendezéskarbantartó központját
Nagy Márton, nemzetgazdasági miniszter is részt vett pénteken, az Aeroplex Berendezéskarbantartó Központ ünnepélyes átadásán, Maglódon.
Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben
Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje
Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről
A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos
Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!
Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők
A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren
Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair
2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.