Az eddigi alkalmakkor magyar márkák szerepeltek a Trinity együttműködésben, a Zwack Unicum, a Pick meg Tokaj és Villány borai is megfordultak a reptérén. A Trinity egy promóció-sorozat fedőneve, a Budapest Airport és a Heinemann Duty Freehez csatlakozik egy-egy rövid időre egy-egy márka, a márka termékeit azután együtt promóciózzák.
A Jim Beam bekapcsolódásával, pontosabban annak gyártójával, a Beam Suntoryval először lesz nemzetközi márka a trió a tagja. A promóció során egy ideiglenesen felállított, pop-up bárban lehet a márka italait megkóstolni, főszerepet a bourbonok kapják.
"A külföldi márka részvétele már önmagában egy új, nagyon ígéretes lehetőség és jól mutatja, hogy a Trinity promóció eredményei nemzetközi szinten is megállják a helyüket. De nem csak ebben mutatkozik meg a szintlépés: a promóció jelenlétét a digitális médiában a BUD összes reklámfelületének értékesítési jogát birtokló IAAC (International Airport Advertising Corporation) erősíti" - olvasható a közleményben.
Az idei évben még 13 együttműködést tervez a repülőtér, a márkák között a Bock Estate Wine és a Royal Tokaji Winery is szerepel.
„2017-ben a retail növekedés mértéke várhatóan még az utasszám-növekedés mértékét is felülmúlja. Az előző évben voltak olyan Trinity retail partnereink akik, ötszörös forgalomnövekedésről számoltak be” - mondta Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és reklámozási vezetője
Forrás: Kreatív Online