Az operatív eredmény 1,4 milliárd eurós értéke is újabb csúcsnak számít, amely 63,1%-os növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest. 2007-ben mintegy 6,1%-kal több utas választotta a Lufthansa járatait világszerte, mint egy évvel korábban. A Lufthansa sikeresen befejezte egyesülését a SWISS International Air Lines-szal, így a svájci légitársaság eredményei is hozzájárultak a növekedéshez. „A Lufthansa prémium légitársaságként büszke arra, hogy a kedvezőtlen külső körülmények ellenére képes folyamatosan növekedési pályán maradni, s bővíteni célállomásai számát – járataival immár öt kontinens több mint 200 városa érhető el” – mondta Tamur Goudarzi-Pour, a Lufthansa közép-kelet európai regionális igazgatója.
A Lufthansa a legtöbb utast szállító klasszikus légitársaság, amely Magyarországon 20 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik: járatain 78 ország 192 célállomására lehet eljutni. A társaság regionális központja Budapest. Budapestről naponta 16 közvetlen járatot indít Németországba, az elmúlt évben utasforgalma Ferihegyen meghaladta a 650 ezer főt.