A Malév az olasz nemzeti légitársasággal közösen napi kettőről háromra emeli római járatainak számát a március 30-án életbe lépő nyári menetrendi időszaktól kezdődően. A járatsűrítésnek köszönhetően a reggeli és délutáni indulások mellett egy déli járat is szerepel a két légitársaság kínálatában. A reggeli járatot a Malév, míg a délit és a délutánit az Alitalia gépei teljesítik. A magyar nemzeti légitársaság jelentős 12 százalékos utasforgalom bővülést regisztrált római vonalán, míg a business utasok száma 11 százalékkal volt magasabb 2007-ben az előző évihez képest. A római járaton az utasok többsége a két főváros között utazik, ám nem elhanyagolható az átszálló utasok mintegy 25 százalékos aránya, akik közül legtöbben Ukrajnába, azon belül is főleg Odesszába utaznak. Népszerű úti cél még a tranzitutasok körében Bukarest és Várna is. A jegyek többségét, mintegy 50 százalékát Olaszországban értékesíti a magyar légitársaság. A Malév repülőgépei teljesítik a nyári menetrendtől kezdődően a Malév és az Alitalia közös (code share) milánói járatát. Ezen a vonalon a Malév az üzleti forgalomnak előnyös reggeli és esti járatokat biztosít a nyári menetrendben, lehetővé téve, hogy a magyar üzletemberek ügyeiket akár egy nap alatt is elintézhessék az olasz nagyvárosban.
Róma naponta háromszor
Napi háromra növeli a Budapestet Rómával összekötő járatainak számát a Malév és code share partnere, az Alitalia. A járatsűrítést a Malév utasforgalmának az előző évben tapasztalt jelentős, mintegy 12%-os bővülése indokolja. A két légitársaság ugyancsak közös milánói útvonalát a nyári menetrendtől a Malév gépei repülik.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.