A Malév az olasz nemzeti légitársasággal közösen napi kettőről háromra emeli római járatainak számát a március 30-án életbe lépő nyári menetrendi időszaktól kezdődően. A járatsűrítésnek köszönhetően a reggeli és délutáni indulások mellett egy déli járat is szerepel a két légitársaság kínálatában. A reggeli járatot a Malév, míg a délit és a délutánit az Alitalia gépei teljesítik. A magyar nemzeti légitársaság jelentős 12 százalékos utasforgalom bővülést regisztrált római vonalán, míg a business utasok száma 11 százalékkal volt magasabb 2007-ben az előző évihez képest. A római járaton az utasok többsége a két főváros között utazik, ám nem elhanyagolható az átszálló utasok mintegy 25 százalékos aránya, akik közül legtöbben Ukrajnába, azon belül is főleg Odesszába utaznak. Népszerű úti cél még a tranzitutasok körében Bukarest és Várna is. A jegyek többségét, mintegy 50 százalékát Olaszországban értékesíti a magyar légitársaság. A Malév repülőgépei teljesítik a nyári menetrendtől kezdődően a Malév és az Alitalia közös (code share) milánói járatát. Ezen a vonalon a Malév az üzleti forgalomnak előnyös reggeli és esti járatokat biztosít a nyári menetrendben, lehetővé téve, hogy a magyar üzletemberek ügyeiket akár egy nap alatt is elintézhessék az olasz nagyvárosban.
Róma naponta háromszor
Napi háromra növeli a Budapestet Rómával összekötő járatainak számát a Malév és code share partnere, az Alitalia. A járatsűrítést a Malév utasforgalmának az előző évben tapasztalt jelentős, mintegy 12%-os bővülése indokolja. A két légitársaság ugyancsak közös milánói útvonalát a nyári menetrendtől a Malév gépei repülik.
Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a légitársaság jelentős változtatásokat vezetett be.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?
A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell!
Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett
Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit
Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen
A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban
Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat
Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére
Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe
A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.