Az újramárkázást a Thomas Cook új menedzsmentje hajtotta végre Harriett Green vezetésével, aki 2012 júliusától erősíti az utazási konszern csapatát, írja a TravelMole. "Nem egyszerűen egy új logó bevezetéséről van szó, a megújult márkával új ígéretet is sugárzunk ügyfeleink, munkatársaink és partnereink felé, hogy átalakulásunk szívében ők állnak" - kommentálta a változásokat a szakember.
A Thomas Cook pénzügyi nehézségeivel sokat foglalkoztak a tavalyi évben, a márciusban jelentette be az utaztató, hogy high tech utazási vállalattá válna, májusban pedig újrafinanszírozási terveit hozta nyilvánosságra. A rebrandingre a vállalati átalakítások következő lépéseként került sor.
A napos szív logó egyébként már megjelent korábban a Thomas Cook észak-európai vállalkozásain, ezt fejlesztette tovább a belső menedzsmentteam, és ez a továbbgondolt változat jelenik meg a Thomas Cook minden nemzetközi brandjén, utazási irodai hálózatán, weboldalán és légitársaságán.
A régi és az új
A Thomas Cook eddig is alkalmazkodott a turisztikai ágazat ciklikusságához, így az új arculat fokozatos bevezetése nem jelent túl nagy plusz költséget. A brossúrák, utazási irodák kirakatai minden szezonban új képet mutatnak, ebbe a körforgásba illesztik az új arculat bevezetését. Az átalakulás természetesen nem egyik napról a másikra történik majd, a weboldalakon már az új logóval találkozhatnak az utasok, a több mint 200 üzlet arculata pedig még az idei évben megújul.
Forrás: TravelMole