Napos szív lett a Thomas Cook új logója

A napokban hozta nyilvánosságra vadonatúj arculatát a Thomas Cook. Az utazásszervező sárga, napos szívre cserélte a korábbi, földgömböt formázó logóját és eddig használt "Don't just book it Thomas Cook it" szlogenje is változott. Helyette a Let's go fősort használják ezentúl.

Az újramárkázást a Thomas Cook új menedzsmentje hajtotta végre Harriett Green vezetésével, aki 2012 júliusától erősíti az utazási konszern csapatát, írja a TravelMole. "Nem egyszerűen egy új logó bevezetéséről van szó, a megújult márkával új ígéretet is sugárzunk ügyfeleink, munkatársaink és partnereink felé, hogy átalakulásunk szívében ők állnak" - kommentálta a változásokat a szakember.

 A Thomas Cook pénzügyi nehézségeivel sokat foglalkoztak a tavalyi évben, a márciusban jelentette be az utaztató, hogy high tech utazási vállalattá válna, májusban pedig újrafinanszírozási terveit hozta nyilvánosságra. A rebrandingre a vállalati átalakítások következő lépéseként került sor.

A napos szív logó egyébként már megjelent korábban a Thomas Cook észak-európai vállalkozásain, ezt fejlesztette tovább a belső menedzsmentteam, és ez a továbbgondolt változat jelenik meg a Thomas Cook minden nemzetközi brandjén, utazási irodai hálózatán, weboldalán és légitársaságán.

A régi és az új

A Thomas Cook eddig is alkalmazkodott a turisztikai ágazat ciklikusságához, így az új arculat fokozatos bevezetése nem jelent túl nagy plusz költséget. A brossúrák, utazási irodák kirakatai minden szezonban új képet mutatnak, ebbe a körforgásba illesztik az új arculat bevezetését. Az átalakulás természetesen nem egyik napról a másikra történik majd, a weboldalakon már az új logóval találkozhatnak az utasok, a több mint 200 üzlet arculata pedig még az idei évben megújul.

Forrás: TravelMole


Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.