Napos szív lett a Thomas Cook új logója

A napokban hozta nyilvánosságra vadonatúj arculatát a Thomas Cook. Az utazásszervező sárga, napos szívre cserélte a korábbi, földgömböt formázó logóját és eddig használt "Don't just book it Thomas Cook it" szlogenje is változott. Helyette a Let's go fősort használják ezentúl.

Az újramárkázást a Thomas Cook új menedzsmentje hajtotta végre Harriett Green vezetésével, aki 2012 júliusától erősíti az utazási konszern csapatát, írja a TravelMole. "Nem egyszerűen egy új logó bevezetéséről van szó, a megújult márkával új ígéretet is sugárzunk ügyfeleink, munkatársaink és partnereink felé, hogy átalakulásunk szívében ők állnak" - kommentálta a változásokat a szakember.

 A Thomas Cook pénzügyi nehézségeivel sokat foglalkoztak a tavalyi évben, a márciusban jelentette be az utaztató, hogy high tech utazási vállalattá válna, májusban pedig újrafinanszírozási terveit hozta nyilvánosságra. A rebrandingre a vállalati átalakítások következő lépéseként került sor.

A napos szív logó egyébként már megjelent korábban a Thomas Cook észak-európai vállalkozásain, ezt fejlesztette tovább a belső menedzsmentteam, és ez a továbbgondolt változat jelenik meg a Thomas Cook minden nemzetközi brandjén, utazási irodai hálózatán, weboldalán és légitársaságán.

A régi és az új

A Thomas Cook eddig is alkalmazkodott a turisztikai ágazat ciklikusságához, így az új arculat fokozatos bevezetése nem jelent túl nagy plusz költséget. A brossúrák, utazási irodák kirakatai minden szezonban új képet mutatnak, ebbe a körforgásba illesztik az új arculat bevezetését. Az átalakulás természetesen nem egyik napról a másikra történik majd, a weboldalakon már az új logóval találkozhatnak az utasok, a több mint 200 üzlet arculata pedig még az idei évben megújul.

Forrás: TravelMole


Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben

Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben 

Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair

Új járatot indít a Ryanair 

2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását

Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását 

A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.