A kísérleti szolgáltatás a repülőtéren beindított innovatív program egyik része, amelynek célja az utazás leegyszerűsítése és a reptéri sorok csökkentése. „Az önkiszolgáló csomagleadás” a KLM és az amszterdami Schiphol repülőtér közös újítása. Egyre több utas veszi igénybe az önkiszolgáló kioszkokat és az online check-in szolgáltatást. Az önkiszolgáló csomagleadási rendszer tesztelése újabb lépés a check-in folyamat automatizálása felé. Amennyiben a próbaüzem sikeresnek bizonyul, az önkiszolgáló csomagleadás az amszterdami Schiphol repülőtér check-in rendszerének alapvető részévé válhat a jövőben. Az új rendszert kipróbáló utasok tapasztalatai fontosak és döntő jelentőséggel bírnak. A kísérleti csomagleadási helyet a 2-es indulási csarnok 12-es pultjánál helyezték el. Az új rendszer tesztelésében azok az utasok vehetnek részt, akik a KLM-mel vagy a KLM egyik partnerével repülnek, náluk van a beszállókártyájuk és csak egy bőrönddel utaznak. Miután behelyezték csomagjukat a rakodótérbe és megadták személyes adataikat és a járatuk adatait, a rendszer automatikusan beregisztrálja a csomagot. Az adatok beviteléhez szükség szerint KLM hoszteszek nyújtanak segítséget.
Schiphol: önkiszolgáló csomagleadás
Július 4. óta zajlik a tesztelése az amszterdami Schiphol repülőtér és a KLM új „önkiszolgáló csomagleadási” szolgáltatásának, amelynek segítségével lehetővé válik, hogy az utasok maguk regisztrálják be csomagjaikat. A tervek szerint az új szolgáltatás tesztelése legalább fél évig tart majd.
Közvetlen légihíd Budapest és Kuvait fővárosa között
Közvetlen járatpár indul júniusban Budapest és Kuvaitváros között.
2024 mérlege az ultrafapados légitársaságnál
A Wizz Air közel 63 millió utast szállított 2024-ben közel 300 ezer járaton.
Gigaméretű napelempark a római reptéren
Európa legnagyobb napelemparkja kezdte meg működését a római Fiumicino Repülőtéren.
Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a légitársaság jelentős változtatásokat vezetett be.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?
A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell!
Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett
Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit
Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen
A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban
Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.