A kísérleti szolgáltatás a repülőtéren beindított innovatív program egyik része, amelynek célja az utazás leegyszerűsítése és a reptéri sorok csökkentése. „Az önkiszolgáló csomagleadás” a KLM és az amszterdami Schiphol repülőtér közös újítása. Egyre több utas veszi igénybe az önkiszolgáló kioszkokat és az online check-in szolgáltatást. Az önkiszolgáló csomagleadási rendszer tesztelése újabb lépés a check-in folyamat automatizálása felé. Amennyiben a próbaüzem sikeresnek bizonyul, az önkiszolgáló csomagleadás az amszterdami Schiphol repülőtér check-in rendszerének alapvető részévé válhat a jövőben. Az új rendszert kipróbáló utasok tapasztalatai fontosak és döntő jelentőséggel bírnak. A kísérleti csomagleadási helyet a 2-es indulási csarnok 12-es pultjánál helyezték el. Az új rendszer tesztelésében azok az utasok vehetnek részt, akik a KLM-mel vagy a KLM egyik partnerével repülnek, náluk van a beszállókártyájuk és csak egy bőrönddel utaznak. Miután behelyezték csomagjukat a rakodótérbe és megadták személyes adataikat és a járatuk adatait, a rendszer automatikusan beregisztrálja a csomagot. Az adatok beviteléhez szükség szerint KLM hoszteszek nyújtanak segítséget.
Schiphol: önkiszolgáló csomagleadás
Július 4. óta zajlik a tesztelése az amszterdami Schiphol repülőtér és a KLM új „önkiszolgáló csomagleadási” szolgáltatásának, amelynek segítségével lehetővé válik, hogy az utasok maguk regisztrálják be csomagjaikat. A tervek szerint az új szolgáltatás tesztelése legalább fél évig tart majd.
Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása
A parton, a vízen és a vízben, valamint hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett hajó eltűnt utasait.
Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között
Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál
Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé
A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések
...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten
A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában
Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?
Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson
A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?
A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.