A kísérleti szolgáltatás a repülőtéren beindított innovatív program egyik része, amelynek célja az utazás leegyszerűsítése és a reptéri sorok csökkentése. „Az önkiszolgáló csomagleadás” a KLM és az amszterdami Schiphol repülőtér közös újítása. Egyre több utas veszi igénybe az önkiszolgáló kioszkokat és az online check-in szolgáltatást. Az önkiszolgáló csomagleadási rendszer tesztelése újabb lépés a check-in folyamat automatizálása felé. Amennyiben a próbaüzem sikeresnek bizonyul, az önkiszolgáló csomagleadás az amszterdami Schiphol repülőtér check-in rendszerének alapvető részévé válhat a jövőben. Az új rendszert kipróbáló utasok tapasztalatai fontosak és döntő jelentőséggel bírnak. A kísérleti csomagleadási helyet a 2-es indulási csarnok 12-es pultjánál helyezték el. Az új rendszer tesztelésében azok az utasok vehetnek részt, akik a KLM-mel vagy a KLM egyik partnerével repülnek, náluk van a beszállókártyájuk és csak egy bőrönddel utaznak. Miután behelyezték csomagjukat a rakodótérbe és megadták személyes adataikat és a járatuk adatait, a rendszer automatikusan beregisztrálja a csomagot. Az adatok beviteléhez szükség szerint KLM hoszteszek nyújtanak segítséget.
Schiphol: önkiszolgáló csomagleadás
Július 4. óta zajlik a tesztelése az amszterdami Schiphol repülőtér és a KLM új „önkiszolgáló csomagleadási” szolgáltatásának, amelynek segítségével lehetővé válik, hogy az utasok maguk regisztrálják be csomagjaikat. A tervek szerint az új szolgáltatás tesztelése legalább fél évig tart majd.
Kínai légi utasforgalmi adatok
Kínában a légi utasforgalom 12,3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben.
Átadták az Aeroplex új berendezéskarbantartó központját
Nagy Márton, nemzetgazdasági miniszter is részt vett pénteken, az Aeroplex Berendezéskarbantartó Központ ünnepélyes átadásán, Maglódon.
Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben
Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje
Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről
A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos
Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!
Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők
A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren
Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.