Az utazási, turisztikai és vendéglátóipari ágazatokra specializálódott marketingkommunikációs ügynökség, az MMGY Global legfrissebb, 2023. augusztusi jelentése szerint egyre nagyobb hangsúly kerül a fenntarthatósági szempontokra is.
Kiemelkedően jónak számít a 2023-as év üzleti utazások szempontjából Európában, ahol ismét a személyes találkozókat helyezik előtérbe az üzleti szférában, így nő a szállodák és szállodai konferenciahelyszínek szerepe – ismertetett kedden egy friss nemzetközi turisztikai jelentést a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége.
A kutatás szerint a rendezvényszervezők 70 százaléka nyilatkozott úgy, hogy kizárólag jelenléti formában szervez rendezvényt a következő két évben. Az úti célok közül Németországot tartják az elsőszámú európai helyszínnek, Európán kívül pedig az Egyesült Államok az első számú választás.
Forrás: Mfor.hu