Személyes ügyfélszolgálat a győri vasútállomáson

Megnyitotta a MÁV-START Zrt. legújabb személyes ügyfélszolgálati irodáját a győri vasútállomáson. Az irodában minden nap két munkatárs segít majd informálódni az érdeklődőknek 06.30-19.00 óra között, június 10-től hosszabb nyitva tartással, este 21 óráig várják az utasokat.

"Kiemelt, és egyik legfontosabb feladata a vasúttársaságnak az utastájékoztatás, melyhez elengedhetetlen a megfelelő csatornák biztosítása, hangsúlyozta az esemény kapcsán Ungvári Csaba, a vasúttársaság vezérigazgatója. "A mai modern kor technikai vívmányainak ellenére, (a mobil kommunikáció, az internet világában) még mindig nagyon fontos, hogy személyes kapcsolat tartására is lehetőség legyen, ebben nyújtanak nagy segítséget ezek az irodák. Az eddigi tapasztalatok alapján, a személyes ügyfélszolgálatokon a leggyakrabban belföldi menetrendi információkat kérnek az utasok, ezt követik az utazásokhoz igénybe vehető kedvezmények, valamint a vonatok indulási-érkezési vágányszámára vonatkozó adatkérések. Kiemelkedőek a turisztikai információkra, a START Klub kártya család által nyújtott kedvezményekre, a nemzetközi utazásokra, és a pályaudvari információkra irányuló kérdések.” 

Fekete Dávid, Győr MJV alpolgármestere hangsúlyozta, a megfelelő közlekedési lehetőségek biztosítása nagyon fontos a győri emberek számára, legyen szó akár buszról, kerékpárról, vagy éppen vonatról. Győr kitűnő földrajzi adottságainak, egyetemi város jellegének és a turisták magas számának köszönhetően nagy forgalmat bonyolít a vasúti közlekedés területén, ezért örömteli, hogy a személyes ügyfélszolgálati irodának köszönhetően egyszerűbb és gyorsabb lesz az információáramlás a szolgáltató és a lakosság között. 

A MÁV-START Zrt. az utazóközönség hatékonyabb kiszolgálása érdekében több vidéki és fővárosi pályaudvaron működtet személyes ügyfélszolgálati irodát. Győr állomásán kívül, Budapest-Keleti és Déli pályaudvaron, Szolnokon, Nyíregyházán, Debrecenben, Miskolcon, Szegeden és Pécsett. A most megnyitott győri iroda a kilencedik a vidéki és budapesti irodák között, ahol belföldi és nemzetközi utazási, illetve menetrendi információs szolgáltatás, és azonnali problémakezelési lehetőség várja az utazóközönséget. Az érdeklődők informálódhatnak a vasúttársaság által kínált vasúti termékekről és szolgáltatásokról,a vasúti utazási szabályokról, az aktuális, kedvezményesen igénybe vehető utazásokról, és a csoportos utazási lehetőségekről.

Új szolgáltatásként egyes személyes ügyfélszolgálati irodákban (Keleti pályaudvar, Szolnok, Szeged, Nyíregyháza, Debrecen, és a közeljövőben Győrött is) a vasúttársaság logójával ellátott ajándéktárgyak is megvásárolhatóak. A személyes ügyfélszolgálati irodák kialakítása vagy felújítása nem fejeződött be, a jövőben is várható újabb iroda átadása.


Friss jelentés az Emirates és a flydubai partnerségi együttműködéséről

Friss jelentés az Emirates és a flydubai partnerségi együttműködéséről 

Az Emirates és a flydubai szolgáltatásai iránti erőteljes kereslet 36 százalékos utasszám-növekedést eredményezett egy év alatt.
Környezetszennyező privátrepkedések Ausztriában

Környezetszennyező privátrepkedések Ausztriában 

Megdöbbentő adatokat közölt az osztrák Wiener Zeitung friss beszámolója.
Átadták a HungaroControl új távoli toronyirányítási rendszerét

Átadták a HungaroControl új távoli toronyirányítási rendszerét 

A fejlesztéssel a cég az első olyan léginavigációs szolgáltató a világon, amely helyhez kötöttség nélkül tudja irányítani egy-egy repülőtér terminálforgalmát.
Környezetbarát hangárt alakítanak ki az amszterdami reptéren

Környezetbarát hangárt alakítanak ki az amszterdami reptéren 

A KLM a környezeti hatások csökkentése érdekében új módszereket vet be egyik hangárjának felújítása során.
Ismét a magyar utakat járják a Google furcsa autói

Ismét a magyar utakat járják a Google furcsa autói 

Újra megjelennek Magyarországon a Google járgányai.
A Lufthansa megszünteti a fedélzeti árusítást hosszú távú járatain

A Lufthansa megszünteti a fedélzeti árusítást hosszú távú járatain 

A Lufthansa gazdasági okokból leállítja a fedélzeti értékesítést hosszú távú járatain.
Emirates és Visit Hungary megállapodás

Emirates és Visit Hungary megállapodás 

Az Emirates légitársaság együttműködési megállapodást írt alá a Visit Hungaryvel a Magyarországra irányuló beutazó turizmus fellendítése érdekében.
A Wizz Air törölte a Lisszabonból Budapestre tartó járatát

A Wizz Air törölte a Lisszabonból Budapestre tartó járatát 

A légitársaság már közvetlenül tájékoztatta azon érintett utasait, akik a weboldalon, illetve applikáción keresztül intézték foglalásukat.
Járattörlések a belgiumi repülőtéren

Járattörlések a belgiumi repülőtéren 

A közlekedési vállalatok szakszervezeteinek sztrájkja miatt közlekedési fennakadások és járattörlések várhatók április 29-én.
Az ír fapados fellép a reptéri ivászatok ellen

Az ír fapados fellép a reptéri ivászatok ellen 

A Ryanair már januárban azt javasolta, hogy az EU vezessen be alkoholkorlátozást a repülőtereken – közölte a CNN.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.