"Kiemelt, és egyik legfontosabb feladata a vasúttársaságnak az utastájékoztatás, melyhez elengedhetetlen a megfelelő csatornák biztosítása, hangsúlyozta az esemény kapcsán Ungvári Csaba, a vasúttársaság vezérigazgatója. "A mai modern kor technikai vívmányainak ellenére, (a mobil kommunikáció, az internet világában) még mindig nagyon fontos, hogy személyes kapcsolat tartására is lehetőség legyen, ebben nyújtanak nagy segítséget ezek az irodák. Az eddigi tapasztalatok alapján, a személyes ügyfélszolgálatokon a leggyakrabban belföldi menetrendi információkat kérnek az utasok, ezt követik az utazásokhoz igénybe vehető kedvezmények, valamint a vonatok indulási-érkezési vágányszámára vonatkozó adatkérések. Kiemelkedőek a turisztikai információkra, a START Klub kártya család által nyújtott kedvezményekre, a nemzetközi utazásokra, és a pályaudvari információkra irányuló kérdések.”
Fekete Dávid, Győr MJV alpolgármestere hangsúlyozta, a megfelelő közlekedési lehetőségek biztosítása nagyon fontos a győri emberek számára, legyen szó akár buszról, kerékpárról, vagy éppen vonatról. Győr kitűnő földrajzi adottságainak, egyetemi város jellegének és a turisták magas számának köszönhetően nagy forgalmat bonyolít a vasúti közlekedés területén, ezért örömteli, hogy a személyes ügyfélszolgálati irodának köszönhetően egyszerűbb és gyorsabb lesz az információáramlás a szolgáltató és a lakosság között.
A MÁV-START Zrt. az utazóközönség hatékonyabb kiszolgálása érdekében több vidéki és fővárosi pályaudvaron működtet személyes ügyfélszolgálati irodát. Győr állomásán kívül, Budapest-Keleti és Déli pályaudvaron, Szolnokon, Nyíregyházán, Debrecenben, Miskolcon, Szegeden és Pécsett. A most megnyitott győri iroda a kilencedik a vidéki és budapesti irodák között, ahol belföldi és nemzetközi utazási, illetve menetrendi információs szolgáltatás, és azonnali problémakezelési lehetőség várja az utazóközönséget. Az érdeklődők informálódhatnak a vasúttársaság által kínált vasúti termékekről és szolgáltatásokról,a vasúti utazási szabályokról, az aktuális, kedvezményesen igénybe vehető utazásokról, és a csoportos utazási lehetőségekről.
Új szolgáltatásként egyes személyes ügyfélszolgálati irodákban (Keleti pályaudvar, Szolnok, Szeged, Nyíregyháza, Debrecen, és a közeljövőben Győrött is) a vasúttársaság logójával ellátott ajándéktárgyak is megvásárolhatóak. A személyes ügyfélszolgálati irodák kialakítása vagy felújítása nem fejeződött be, a jövőben is várható újabb iroda átadása.
Forrás: Turizmus Online