Teljesen megújítja fedélzeti szolgáltatásait az Emirates

A világ legnagyobb nemzetközi légitársasága „Fly Better" szlogenjéhez hűen most több mint 2 milliárd dollárt (800 milliárd forintot) fordít a fedélzeti élmény fejlesztésére. Ennek részeként több mint 120 repülőgépen újítja meg a kabinbelsőket, és minden utasosztályon számos új szolgáltatást vezet be.

Sir Tim Clark, az Emirates légitársaság elnöke a bejelentés kapcsán elmondta: „Míg más légitársaságok költségcsökkentésekkel reagálnak az iparági kihívásokra, az Emirates előre megy, és befektetéseinkkel még magasabb szintű szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleinknek. A világjárvány során folyamatosan új szolgáltatásokat és termékeket vezettünk be, hogy ügyfeleink számára biztonságos és nyugodt utazást biztosítsunk, beleértve a digitális szolgáltatásokat is, amelyek segítségével a földön töltött időből is ki lehet hozni a maximumot. Most pedig egy sor olyan kezdeményezést mutatunk be, amelyekkel az Emirates méltán híres fedélzeti élményeit még magasabb szintre emeljük."

Augusztustól az Emirates utasai a következőkre számíthatnak:

Új inspirációk, új menük

Az Emirates díjnyertes séfjei, világszínvonalú catering-csapata és vállalat beszállítóinak széles köre fogott össze, hogy megtervezzék és megvalósítsák a valaha volt legjobb fine dining élményt a felhők felett. Az Emirates új First Class menüt kínál utasainak egyes járatain, az étlapon olyan fogásokkal, mint a serpenyőben sült lazacpisztráng moqueca-mártással és kreol rizzsel, a sült kacsamell narancsos kakukkfűszósszal, párolt brokkolinivel és fondant burgonyával. Szeptember 1-jétől pedig a Business és Turistaosztályokon is megújult étlapok várják az utasokat.

Vegán választék

Mivel egyre több utasa választja a növényi alapú étrendet, az Emirates a megújult vegán menüjét is körültekintően állította össze. Nem csak a vegánok, de mindenki, aki egészséges és ínycsiklandozó növényi-alapú fogást választana, olyan kézzel készített, ínyenc ételek közül választhat, mint a serpenyőben sült ördögszekérgomba, az ízletes jackfruit biryani vagy a narancskeserűvel ízesített karalábészeletek. A desszertek ehhez illőek: választhatunk mogyoróval, pisztáciával és aranylevéllel díszített trüffeltortát, kandírozott rózsaszirmokkal és vaníliasodóval díszített zöldszőlő tortát vagy japáncitrom-gyöngyökkel meghintett bogyósgyümölcs-kompótot.



Pezsgő és kaviár

Az Emirates First Class élménye, amely mindig is a kiváló szolgáltatások etalonja volt, 2022-ben még magasabb szintre lép. A „dine on demand" szolgáltatásnak köszönhetően az utasok mostantól korlátlan mennyiségben fogyaszthatnak kaviárt, melyhez kísérőnek a világhírű Dom Perignon pezsgőt kínálja a légitársaság. Az Emirates az egyetlen légitársaság, amely – egy exkluzív megállapodásnak köszönhetően – a fedélzetén szolgálhatja fel a luxus pezsgőmárkát.



Mozi a fellegekben

A First Class utasok emlékezetes filmes élményeket szerezhetnek a fedélzeten, ha nem mindennapi rágcsálnivalókat rendelnek maguknak, miközben az Emirates ice fedélzeti szórakoztató rendszerének 5000 csatornáját böngészik. A snack-menü olyan ínyencségeket kínál, mint a homár-szendvics, a hamburger-falatkák, az edamame bab, de a klasszikus sózott popcorn is rendelhető. Az utasok már a repülés előtt összeállíthatják saját ice lejátszási listájukat egyszerűen az Emirates mobilalkalmazáson keresztül, és előre kiválaszthatják a filmeket vagy tévéműsorokat, amelyeket mobiltelefonjukkal a beszállás pillanatában szinkronizálhatnak az ülésükön található fedélzeti szórakoztató rendszerrel.



A farmról a tányérba - fenntartható ellátási lánc

Az Emirates Dubajból induló járatainak utasai a frissen szüretelt zöldségeket ropogtathatnak, melyeket a Bustanica kertjeiből takarítottak be. A Bustanicát, a világ legnagyobb vertikális farmját 40 millió dolláros befektetésből hozta létre az Emirates Flight Catering, az Emirates fedélzeti kiszolgálásra szakosodott leányvállalata. Az Emirates további fenntartható beruházásokba invesztál, és ahol csak lehet, helyi élelmiszer-beszállítókat és farmokat választ, hogy a legfrissebb termékeket szolgálhassa fel a fedélzeten.

Speciális vendéglátó képzés a légiutas-kísérő személyzet számára

Az Emirates a világ egyik legjobb vendéglátás-menedzsment iskolájával, az Ecole hôtelière de Lausanne-nal kötött megállapodást vendéglátási stratégiájának kidolgozása érdekében. Az Emirates kabinszemélyzete intenzív képzési programokon vesz részt, ahol elsajátítják a minőségi kiszolgálás minden elemét.



Korszerűsített kabinbelső minden utasosztályon

A legjelentősebb beruházás a repülőgépflotta kabinjainak átfogó felújítása. amely során lecserélik vagy újrakárpitozzák az üléseket, a kabinokat új burkolatokkal, padlóval és egyéb belső elemekkel szerelik fel. Az Emirates minden kabinosztálya megújul, és bővítik a Prémium Turistaosztályokkal felszerelt gépparkot. Az átalakítás után az Emirates 120 repülőgépén lesz elérhető a Prémium Turistaosztály, valamint a többi utasosztályon is felújított belső terek és megújult funkciók várják az utasokat. Az első repülőgép a tervek szerint novemberben érkezik meg az Emirates Engineering Centre-be az átalakításra, a tervezési munkálatok és a tesztelések pedig már javában folynak.

Az Emirates a közeljövőben további bejelentéseket tesz az új termékeiről és szolgáltatásairól.

További részletek a megújult étkezési élményről az alábbi linken találhatók:

https://www.emirates.com/hu/hungarian/experience/dining/first-class/  

 


Külföldre indul? Ne megszokásból vezessen!

Külföldre indul? Ne megszokásból vezessen! 

Tudnivalók, ha autóval indul útnak, és szeretné elkerülni a kellemetlen meglepetéseket.
Sűrítik a reptéri buszjáratokat a nyári csúcsidőszakban

Sűrítik a reptéri buszjáratokat a nyári csúcsidőszakban 

Sűrűbben járnak a repülőtéri BKK-járatok júliusban és augusztusban.
Emirates: nyári-téli újdonságok

Emirates: nyári-téli újdonságok 

A légitársaság újabb útvonalakon vezeti be a Prémium Turistaosztályt, és tovább bővíti menetrendjét a téli időszakra.
airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség

airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség 

A lett nemzeti légitársaság előzetes adatokat tett közzé a 2025 első féléves időszaki eredményeiről.
Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest

Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest 

A diszkont légitársaság vezére ezt a minap jelentette be.
Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása

Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása 

Mostantól elegendő a gyermek diákigazolványának másolatát bemutatni – akár nyomtatott, akár digitális formában – a díjmentes jegyváltáshoz és az életkor igazolásához.
Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.