Az új ügyfélpontok tájékoztatást adnak a közlekedési lehetőségekről, információs kiadványokat biztosítanak a Budapestre látogatóknak, illetve a BKK teljes tarifapalettája elérhető, így a Budapestre látogató turisták már a reptéren megvehetik mostantól 24 vagy 72 órás jegyüket, esetleg más jegy- vagy bérlettermékünket.
A 2B terminál érkezési oldalán már végleges kialakításban működik az ügyfélközpont, amely a hét minden napján reggel 6:35-től este 22:15-ig tart nyitva. A 2A terminálon az érkezési előtér korszerűsítése után nyeri el 2014 elején végső helyét, addig ideiglenes pultként üzemel reggel 8:45 és 20:20 között.
A Turizmus Világnapja programjaihoz csatlakozva a BKK színvonalas angol nyelvű, a fővárosi közlekedési hálózaton történő eligazodást segítő, illetve különleges közlekedési eszközöket bemutató kiadványokat kínál a Budapestre érkező turistáknak.
A Budapesti Közlekedési Központ régi adósságot törlesztett az újonnan nyílt ügyfélpontokkal mind az idelátogatók, mind a hazaérkezők felé, hiszen ez idáig nem működött jegy- és bérletértékesítés, illetve ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálat a magyar főváros nemzetközi repülőterén. A későbbiekben várhatóan tömegközlekedési jegyautomatákat is telepítenek a reptérre.
Forrás: Turizmus Online