A párizsi olimpiai játékok hivatalos partnereként a franciák első számításai szerint az olimpikonok átlagosan 15, a paralimpikonok 35 százalékát, valamint a kísérő személyzet, a sportdiplomaták, nemzetközi szervezők 13 százalékát szállítja majd főleg az Egyesült Államokból, Brazíliából, Olaszországból és Japánból.
A nyári időszakban a légitársaság a 2019-es szinttel megegyező számú utast, naponta mindegy 125 ezer embert szállíthat, az olimpia nyitása előtt és zárása után viszont ennél jóval nagyobb forgalomra készül. AVárhatóan az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból, Olaszországból, Németországból és Japánból viszi a legtöbb szurkolót Párizsba. Ebben az időszakban ezért a Charles de Gaulle-repülőtérre érkező utasok aránya az átszállókhoz képest meghaladja majd a 60 százalékot. Normál időszakban arányuk kiegyenlített.
A megnövekedett forgalom minél zökkenőmentesebb kiszolgálása érdekében a közel 200 repülőgépből álló aktív repülőgépflotta összes darabját forgalomba teszi a légitársaság, illetve minden eddiginél többet helyez készenlétbe: 7 darab szélestörzsű és 8 keskenytörzsű gép áll majd rendelkezésre meghibásodás, menetrendi anomália esetén.
Emellett közel 2 ezer fővel növelték a munkavállalók létszámát: 500 pilótát és 400 karbantartót alkalmazott állandó munkaszerződéssel az elmúlt időszakban, de a létszámbővítés az olimpia után is folytatódik. A csúcsidőszakban rajtuk kívül további mintegy 1000 munkavállaló dolgozhat ideiglenes munkaviszonyban: 800 légiutas-kísérő és 250 földi kiszolgáló segíti majd a légitársaságot.
Az utasfelvételi eljárás megkönnyítése érdekében kihelyezett check-in pultokat állítanak fel az olimpiai faluban, ahol a sportolók és kísérőik egy nappal az indulás előtt feladhatják poggyászaikat nemcsak a francia légitársaság, hanem az összes Skyteam légiszövetségi partner járataira is. Ebben 125 földi kiszolgáló segít a helyszínen. Mindezek mellett a sportolók és kísérőik a repülőtérre vezető úton és a légikikötőben is dedikált sávokat használhatnak.
Az előzetes várakozások szerint
egy olimpikon átlagosan 4 csomaggal utazik majd, amelyek közül legalább 1 túlméretes, ezekből az átlagosnál tízszer többet kell majd kezelni.
Mivel ezeken kívül a parasportolók normál, és sportoláshoz használt kerekesszékei is különleges eljárást igényelnek, a légitársaság megerősítette a poggyászkezelő részleg működését és rendkívüli intézkedéseket vezetett be, hogy ezen csomagok feladása és célba juttatása is biztosított legyen.