Összhangban az UNICEO víziójával a díj meghirdetésével a szövetség célja:
• Kihangsúlyozni a rendezvények stratégiai szerepét, mint az üzleti fejlődés mutatóit, különösképp a márka iránti elköteleződés növelése és a céges üzenetek kommunikálása érdekében.
• Új ötletekkel segíteni és inspirálni az UNICEO tagjait a saját rendezvényeik megvalósításában.
• Elismerni a tagok tehetségét eseményeik bemutatásán keresztül.
A díjak ünnepélyes átadására a Budapest Marriott Hotelben került sor, egy egész napos szakmai konferencia, az UNICEO Leaders Forum záróeseményeként.
A legjobb dolgozóknak rendezett élő eseményért a Budapest Airport vehette át a díjat. A Covid nagyon mélyen érintette a légiközlekedési iparágat, ezáltal a reptéri munkavállalók motiválása kiemelt hangsúlyt kapott. A korlátozások feloldását követően a cégvezetés célja volt egy kreatív és emocionális esemény rendezése, melynek segítségével köszönetet mondhatnak dolgozóiknak, partnereiknek az elmúlt 1-1,5 évben tanúsított kitartásukért, hogy számíthattak rájuk a járvány okozta bizonytalanságok ellenére is. Az 1-es Terminál és maga az üres reptér szolgált helyszínül egy személyes részvételű dolgozói eseménynek, amely a We are BUD Event nevet kapta. A rendezvényt a Budapest Airport vezérigazgatójának köszöntőbeszéde nyitotta, melyet egy igazi meglepetésprogram követett: Korda György a helyszínen újraforgatott Reptér c. számának klip premierje első ízben a színpad ledfalán volt látható. A vetítés alatt a led felemelkedett, és a páros élőben is előadta a dalt. Kiegészítő elemként jelent meg az Arcképcsarnok aktivitás, amelyben a vendégeket fotózva festményszerű „hero” vizuális színezetet adtak a portréknak, melyekből mozaikszerűen a WE ARE BUD feliratot rajzolódott ki.