Az online is közvetített bemutatón Pieter Gerber vezérigazgató azt hangsúlyozta, hogy már a járvány előtt is voltak tervek az átszervezésre, de ezt kényszerűségből fel kellett gyorsítani.
A cégvezető aláhúzta: visszatérnek az afrikai piacra mint Belgium nemzeti légitársasága, de a költségek kordában tartása lesz az elsődleges feladat, hogy hosszútávon nyereségesek lehessenek.
Hibrid üzemelési modellhez hasonlót próbál meg a Brussels Airlines meghonosítani, amelynek vannak ugyan fapados elemei, de bizonyos szolgáltatások ingyenesen elérhetők, például több együtt utazót nem ültet külön a rendszer.
A légitársaság új arculatában továbbra is fontos szerepet kapnak a pontok, amelyek eddig b betűt formáztak a gépek farokrészén, de most szétszórták az első és hátsó rész között, a piros és kék színek pedig sötétebb árnyalatúak lettek.
Ezzel egyidejűleg megújul a fedélzet is, bár erről a légitársaság nem közölt még sem adatokat, sem képeket. Az új mellett a régi arculati elemek még évekig megmaradnak, mivel költséghatékonysági és környezetvédelmi okokból csak az előre ütemezett átfestéskor kapják meg a gépek az új dizájnt.
Forrás: Airportal.hu