A pekingi EK308-as és EK309-es, valamint a sanghaji EK304-es és EK305-ös járatokat teljesítő Boeing 777-300ER géptípust is A380-asokra cseréli az Emirates, így 2017. július 1-től az útvonalakat kizárólag a kétszintes gépek szolgálják ki.
A pekingi és sanghaji kapacitásnöveléssel az Emirates utasai dubaji átszállással a teljes útjukat A380-asokkal tehetik meg több mint 30 nemzetközi célállomásra, köztük 18 Egyesült Királyság-béli és európai városba.
Az Emirates A380-as három osztályos konfigurációban 519 helyet kínál a kínai útvonalakon, és immár hét észak-ázsiai városba közlekedik: Pekingbe, Sanghajba, Csengcsouba, Hongkongba, Tajpejbe, a dél-koreai Szöulba és Naritába Japánban.
2017. október 29-től az Emirates a Dubaj-Birmingham útvonal második naponta közlekedő járatát is A380-asra cseréli, így az EK39-es és EK40-es járatokat teljesítő Boeing 777 géptípust is a kétszintes gép váltja.
Az Emirates az utazási igények figyelembe vételével döntött a világ legnagyobb, 615 ülést kínáló utasszállítójának indítása mellett az útvonalon. 2016. március 27-i bevezetése óta 300 000 utas választotta a Dubaj-Birmingham útvonalon az Emirates kétszintesét.
Az Emirates A380-asain minden osztályon elérhető a filmeket, zenéket, valamint játékokat kínáló ice fedélzeti szórakoztatórendsze.
A First és Business osztályon utazók igénybe vehetik az A380-as fedélzeti lounge-ot, a First osztályon pedig a fedélzeti Shower Spa-ban van lehetőség a felfrissülésre repülés közben. A prémium utasok számára továbbá elérhető az ingyenes sofőrszolgálat és az elsőbbségi beszállás, valamint díjmentesen élhetik át az Emirates reptéri lounge-élményt.
Az Emirates az A380-as legnagyobb üzemeltetőjeként jelenleg 95 kétszintes gépet működtet a flottájában és további 47 érkezését várja. A légitársaság A380-as flottájával 2008 óta több, mint 80 millió utast szállított.
Forrás: Turizmus Online