Wizz Air kézipoggyász: minden a tervek szerint halad

A tervek szerint halad a Wizz Air kézipoggyász szabályzatának tesztelése - közölte hétfőn a Wizz Air a Turizmus Online-nal.

A Wizz Air 2012. augusztus 1-én megkezdte új kézipoggyász szabályzatának tesztelését minden, Katowice (Lengyelország) és London-Luton (Egyesült Királyság) között közlekedő járatán. A tesztelés egy hónapig tart, vagy ameddig meggyőző eredmények születnek. A kezdeti visszajelzések mindenesetre bíztatóak. A július 9-i bejelentés után foglaló utasok 10%-a vásárolt 10 euróért jogosultságot nagy kézipoggyásszal való beszállásra.

Csak néhány utas érkezett a repülőtérre úgy, hogy nem fizette ki az online díjat a nagyobb kézipoggyászért, és így magasabb díjat kellett fizetnie a helyszínen. Azok, akik fizettek a nagyobb kézipoggyászért, élvezhették a korai beszállás előnyét a kis poggyásszal beszállók előtt, és csomagjaikat kényelmesen elhelyezhették az ülések feletti tárolókban. Augusztus 1-től, a tesztelés kezdetétől egyetlen gép sem késett túl nagy méretű csomag eltávolítása miatt.

„Egyértelmű tendencia, hogy az utasok jobban szeretnek kevés csomaggal, kisebb és ingyenes kézipoggyásszal utazni, ami számukra költséghatékonyabb, a légitársaság pedig üzemanyagot takarít meg”- közölte a légitársaság.

Szigorúan felszámoljuk

“A Wizz Air utasai a tesztelési időszak alatt megválaszthatják, hogy milyen kézipoggyászt visznek az utastérbe, így teljesen személyre szabott utazási élményben lehet részük. Függetlenül attól, hogy melyik opció mellett döntenek, minden utasunk élvezheti a kényelmesebb beszállás előnyeit. Továbbra is arra bíztatjuk utasainkat, hogy online vásárolják meg a nagy kézipoggyásszal történő beszállás 10 eurós díját, mert szigorúan felszámoljuk az emelt díjat a repülőtéren, amennyiben a csomag nem felel meg a méretre és súlyra vonatkozó előírásoknak. A tesztelés első napja utáni pozitív visszajelzések fényében már azon gondolkodunk, hogy ezt a szabályozást a teljes hálózatunkra kiterjesztjük,”- mondta Daniel De Carvalho, a Wizz Air vállalati kommunikációs vezetője.


Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe

A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe 

A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak

Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak 

A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?

Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép? 

A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba

Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba 

A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók

Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók 

A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?

Bajban a Boeing? 

Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Járatnyitás Isztambulból Bengáziba

Járatnyitás Isztambulból Bengáziba 

A török légitársaság 2025. január 14-től ismét elindította járatait Líbia felé, isztambuli indulással.
Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv  járatpár

Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv járatpár 

A Wizz Air 2025. január 15-től kezdődően ismét elindította a Budapest és Tel-Aviv közötti közvetlen járatait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.