A Thomas Cook új stratégiai együttműködésre lépett az Expediával

Az együttműködési megállapodás értelmében az Expedia a Thomas Cook kiemelt szállodaszolgáltatója lesz a városlátogatások és belföldi utazások esetében és foglalási felületét a Thomas Cook értékesítési csatornáinak rendelkezésére bocsátja egész Európában a városlátogatások és szállások értékesítéséhez.

Ez a több évre kötött megállapodás a Thomas Cook ügyfelei számára a jelenleg rendelkezésre álló termékeken túl több mint 60 000 szállodát kínál világszerte városi és európai úticélokon, melyek mindegyike megfelel a Thomas Cook minőségi és értékesítési normáinak, valamint az egészségügyi és biztonsági elvárásainak.

Az együttműködés lehetővé teszi a Thomas Cook számára, hogy a városlátogatások és szállásfoglalási üzletág költségeit jelentősen csökkentse, a foglalást egyszerűsítse.

Az Expedia piacvezető technológiájával segíti majd a szállásfoglalásokat, akár önmagukban, akár dinamikus csomag részeként a Thomas Cook elsődleges weboldalain, ügyfélszolgálatain, irodáiban és a partnerirodáin keresztül.

Emellett a megállapodás lehetővé teszi a Thomas Cook számára, hogy tengerparti csomagajánlatait világszerte kínálja az Expedia oldalain, szélesítve ezzel az értékesítési csatornáit. 

A Thomas Cook vezérigazgatója, Peter Fankhauser elmondta: “Az Expedia szállodai portfóliójának és legjobb online technológiának együttese átalakítja a Thomas Cook városlátogatásait és szállodai ajánlatait, miközben támogatja az üzletmenetet abban, hogy egy fontos lépést tegyen meg a növekedési stratégiájában.

Egy olyan globális eléréssel és szakértelemmel rendelkező vállalattal, mint az Expediával való összefogás a Thomas Cook számára lehetővé teszi, hogy tovább egyszerűsítse rendszereit és folyamatait. Ugyanakkor fel is szabadít minket, hogy azokra a tengerparti saját márkás és kiválasztott partner szállodákra összpontosíthasson, amelyeknél megkülönböztetett szolgáltatásokat biztosíthatunk utasaink számára. Biztos vagyok benne, hogy ez az első lépése egy hosszú távú és kölcsönösen előnyös együtműködésnek az Expediával.”

Az Expedia márka elnöke, Aman Bhutani úgy nyilatkozott: “Mindig is nagyon tiszteltük a Thomas Cook márkát és úgy véljük, hogy összefogásunk erősíti azt a törekvésünket, hogy minél több embernek segíthessünk utazni és világot látni, miközben versenypiaci pozíciónkat is erősítjük az európai piacon.

Az Expedia globális partneri megoldásokkal kapcsolatos üzleti tevékenysége életre keltheti azt a képességét, hogy kihasználhassuk a technológiáink és műveleteink erejét, a saját márkáinkat egyedi foglalási motorokkal, ügynöki eszközökkel, webszolgáltatásokkal és egyéb műveletekkel támogassuk minden utazási termék esetében, beleértve a szállást, repülőt, csomagot és autókölcsönzést. “

Ez az új Expedia-megállapodás jelentős előrelépést jelent a Thomas Cook cégcsoportszintű átalakítási programjában, mely a a 2016. augusztusában bejelentett hotelbeszerzési megállapodást követte a Webjet Limiteddel, amely kiterjedt a Thomas Cook kiegészítő tengerparti szállodakínálatának nagy részére.

A komplex szállodai üzletág átszervezésének második szakaszában a Thomas Cook képes lesz arra, hogy kiemelten a tengerparti üdülési kínálatának megerősítésére összpontosíton, ezzel egyidejűleg pedig szélesebb választékot és még jobb foglalási élményt biztosíthasson ügyfeleinek.

Az Expediával kötött megállapodás segít a Thomas Cook üzletágának egyszerűsítésében, egyfajta katalizátorként szolgálva a műveletek és az operáció jelentős egyszerűsítését és korszerűsítését mind a 16 ország piacán.


Új program a Brazíliába látogató turistáknak

Új program a Brazíliába látogató turistáknak 

Kihagyhatatlan program annak, aki kikapcsolódásra és pihenésre vágyik.
Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság  az ÖRV kongresszusán

Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság az ÖRV kongresszusán 

Európa „túlzottan elkényelmesedett a jólétben, de optimista döntésekkel még lehet változtatni.
Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében

Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében 

Ittunk egy mennyei trappistát, beszélgettünk egy titokzatos emberrel és megvizsgáltuk az unió szívét.
Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség

Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség 

Ras Al Khaimah most a magyar piacot is célba vette.
Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást

Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást  

Azonban sokan látják úgy, hogy a szigorítás túl messzire megy.
Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai

Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai 

Egyelőre nem tudni, mitől szakadhattak le a lapátkerekek.
Csendes Olivér az ÖW-től továbblép

Csendes Olivér az ÖW-től továbblép  

Csendes Olivér, az Österreich Werbung (ÖW) digitális és innovációs igazgatója nyártól a Visit Hungary vezérigazgatójaként folytatja munkáját.
Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak

Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak 

Magyarország a korábbi, 2018-as felmérés óta 18 helyet csúszott vissza a népszerű városok rangsorában, így 2023-ban a 74. helyre került.
Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat

Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat 

Az új vonatvonal a turisták számára is lehetővé tenné, hogy minél többet fedezzenek fel Costa del Sol izgalmas turisztikai látványosságaiból.
Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással

Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással  

A részvételhez csupán az ivie városnéző alkalmazást kell letölteni.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?