Az ATB kiemelkedő lehetőséget biztosított az osztrák turisztikai szereplők, így a turisztikai szövetségek, szállodák és attrakciógazdák számára, hogy bemutassák különleges szolgáltatásaikat a nemzetközi közönség előtt, olvasható a GD Consulting tudósításában.
Az ATB középpontjában az osztrák életérzés, a kapcsolatépítés és a fenntartható turizmus állt.
Mint Kovács Balázs, nemzetközi turisztikai szakértő kiemelte, „az Österreich Werbung által teljesen megújított standkoncepció segítette a modern bemutatóformák megvalósítását, az osztrák életérzést középpontba állítva. Az esemény exkluzív networking rendezvényei – a Palais Ferstel, a Heidi Horten Collection és a Természettudományi Múzeum lenyűgöző helyszínein – tökéletes keretet nyújtottak az inspiráló szakmai találkozásoknak.”
A vásár idén számos újdonsággal bővült, köztük a „Fireside Chat” beszélgetések és a „Change Tourism Austria” Mixed-Reality projektek bemutatói. Az interaktív élmények mellett a résztvevők egyedi időgazdálkodást segítő technológiákat, például személyre szabott mobil irányítópultot is használhattak.
Idén kiemelt szerepet kapott a fenntarthatóság: a programban bemutatott előadások és mintaprojektek elsősorban arra fókuszáltak, hogyan ötvözhető a gazdasági siker a környezetvédelemmel. Az esemény új platformot teremtett a nemzetközi együttműködés és a turizmus innovációjának előmozdítására.