Mint ezzel kapcsolatos közleményükből megtudható:
- Optimizmus jellemzi a 2023-as évet, és az előrejelzések alapján további növekedés várható. Több mint 122 magán- és közszférabeli partner tartott üzleti találkozót a dubaji standon
- A DET számos találkozót tartott utazási szakemberekkel és kulcsfontosságú vezetőkkel több mint 31 piacról
- A „Working Towards Net Zero" fenntarthatósági témában megrendezett négynapos rendezvény tovább erősítette az együttműködést Dubaj és partnerei között
- A DET stand az Arabian Travel Market „Legjobb üzletági standja" díját érdemelte ki
Az idei program rekordszámú, 450 vásárlót vonzott 31 különböző piacról és országból, szinte minden régió képviseletében. A Hosted Buyers Programot támogató DMC-k között szerepelt a Rida Tours, a Knight Tours, az Arabian Oryx és az Arabian Adventure. A látogatóknak lehetőségük volt arra, hogy meglátogassák Dubaj ikonikus látnivalóit, mint. például a Jövő Múzeumát, a Burj Al Arab tornyot, és a Sonara sivatagi tábort.
2023 első negyedévében különben a város januártól márciusig 4,67 millió nemzetközi vendéget fogadott, ez 17 százalékos növekedés a 2022 azonos időszakában elért 3,97 millió turistához képest.
A világjárvány előtti szint 98 százalékát sikerült elérni 2023 első negyedévében, így Dubaj a covid utáni időszak egyik leggyorsabban visszaépülő úticélja.
Forrás: Dubaji Turisztikai Hivatal / Turizmus Online