A Sunday Times szerint az anyacég, a Sabre Holdings meg akar válni a lastminute.com-tól, és már meg is bízott egy pénzügyi tanácsadó céget azzal, hogy keressen potenciális vásárlókat, és bonyolítsa le az üzletet.
A lehetséges vevők között lehetnek magántőke-társaságok és olyan rivális online turisztikai cégek is, mint például az Expedia.
A Sabre Holdings-nak négy fő divíziója van, melyek közül a lastminute.com az utaztatással foglalkozó e-kereskedelmi csoportnak, a Travelocitynek a leányvállalata.
A cikk szerint annak ellenére, hogy jelentős összegeket költöttek marketingre és reklámozásra, a lastminute.com teljesítménye jócskán alulmúlta a várakozásokat. Az elemzők azt is hozzátették, hogy nem sikerült megfelelő partnerkapcsolatokat kiépíteni szállodákkal vagy egyéb szolgáltatókkal, miközben a konkurencia egy része dinamikusan terjeszkedett.
Forrás: Travel Mole