Ezek az applikációk jól jöhetnek nyáron

Végre itt a remek lehetőség, hogy külföldre utazzunk, azonban érdemes felszerelnünk okoseszközeinket mindenféle olyan alkalmazással, amik megkönnyítik és kényelmesebbé teszik utazásunkat. Egy nemzetközi okoseszközöket kínáló vállalattal összeszedtünk néhány appot, amik minden utazásnál jól jönnek.

Számos nagyszerű alkalmazás érhető el okostelefonjainkon, amelyek tökéletesek a mindennapok leegyszerűsítésére. Szerencsére  azonban több olyan applikáció létezik, amelyek nem csak a hétköznapokban nyújtanak segítséget, hanem remek partnerek és hasznos segítőtársak lehetnek nyaralás vagy utazás idején. Íme a HONOR listája:

Mindig a legjobb árakra csapjunk le

Gyakran fordul elő, hogy már lecsaptunk egy remek szállásra, azonban várjuk, amíg a repjegyárak is elérnek egy vállalható szintet. A Hopper ebben segít, ugyanis figyeli az árak alakulását, és értesít, ha ideális szinten vannak. Részletes, alapos, és még arra is figyelmeztet, hogy nagy eséllyel mikor kezdenek el megint emelkedni az árak. Sőt, a szállás- és az autófoglalásban is segíthet.

Egy kis kultúra sosem árt

Van, hogy a nyaralás nem szól másról, mint a pihenésről, strandolásról, kikapcsolódásról. Máskor azonban vágyhatunk kultúrprogramokra, és ebben segít a Culture Trip. Az app szakértők segítségével ajánl programcsomagokat, hogy magunkba szívhassuk a helyszínek miliőjét – és tanuljunk is valamit.

Utazzunk tudatosan, hogy a legtöbbet hozzuk ki a nyaralásból
Fotó: Honor

A last minute-re is van megoldás

Egyesek előre megtervezik útjaik minden apró részletét, míg mások haladnak az élet áramlásával, és akár utolsó pillanatban, vagy ott a helyszínen keresnek programokat, sőt, szállást. Ha utóbbi kategóriába tartozunk, akkor a HotelTonight elengedhetetlen társnak bizonyul majd. Lehet előre is foglalni, de lényege, hogy megmutatja: ma este hol és milyen áron találunk szállást. Ilyen esetekben kifejezetten jól jönnek a nemzetközi okoseszközöket kínáló vállalat készülékei, ugyanis hosszú akkumulátor üzemidejükkel tényleg az utolsó pillanatig kitartanak mellettünk.

Éljük újra emlékeinket

A legrosszabb része a nyaralásnak, hogy véget ér. A Trotter It azonban segít abban, hogy megőrizzük emlékeinket. Egyfajta utazónaplóként szolgál, ahova képeket, videókat, szövegeket menthetünk el, amiket aztán nemcsak mi lapozhatunk fel virtuálisan, hanem megoszthatunk másokkal is – akár buzdítva is őket arra, hogy meglátogassák új kedvenc helyszíneinket.

Továbbra is virágzik a növényhotel

Zseniális ötletet eszelt ki egy bolognai agronómus: imádott növényeivel kapcsolatban nem csak tanácsokat ad követőinek, hanem vigyáz másokéra is, amíg gazdájuk nyaral.
Látványos megújulás után nyílt meg a dunaszerdahelyi panzió

Legújabb fejlesztési mérföldkőhöz érve ünnepélyes keretek közt adták át a fürdő területén lévő, felújított és kibővített Thermalpark panziót.
Budapest Európa öt legjobb nyári programot kínáló városa között

A friss felmérésben felfedték Európa legjobb szórakoztató parkjait, és Budapest a negyedik helyen végzett.
Hiánypótló tanulmánykötet a Fertő tó jövőjéről

A 150 oldalas frissen publikált kötet körbejárja a tú múltját és megmutatja, hogy milyen hatalmas lehetőséget rejt magában a régió a tudatos ökoturizmus szempontjából.
Ajándék éjszakák a világ legmagasabb ikertorony szállodájában

A világ legmagasabb ikertorony szállodájában kapnak ajándék éjszakát az Emirates utasai Dubajban.
Az olimpia előtt  egy hónappal még mindig nem elég tiszta a Szajna

Az olimpia előtt egy hónappal még mindig nem elég tiszta a Szajna

Egyre nagyobb az aggodalom a nyíltvízi úszás és a triatlon versenyszámai miatt, de a szervezők szerint a száraz júliusi időjárás megoldja a problémákat.
Kisgyerekes családok Jolly Joker úti célja: Jesolo

Nem könnyű döntés a kisgyerekesek számára, hogy hova menjenek nyaralni.
Új szabályok lépnek életbe a Kambodzsába utazók számára

Az új alkalmazás a korábbi papíralapú rendszert váltja fel, és célja az érkezési folyamat egyszerűsítése és javítása.
Lezárták a stuttgarti tévétornyot, hogy az olaszok ne lássák a svájci csapat edzését

Stuttgart egyik turistamágnes nevezetessége híres tévétornya, ahová a városba érkezők nagylelkesen felmásznak, hogy körülnézhessenek.
Lebensgefühl - érezd az osztrák életérzést!

Az Österreich Werbung bemutatja: Lebensgefühl - érezd az osztrák életérzést!

Interjú

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.
Gottwald Szilárd: „Azért dolgozunk, hogy a vendég jól érezze magát”

Legújabb fejlesztéseikről és a hotel bővítéséről Gottwald Szilárddal beszélgettünk.