Mint ahogy arról korábban mi is beszámoltunk tavasz elején elkészült Linz városának új, hosszú távú jövőstratégiája. A városvezetés által kidolgozott terv a Take a risk, visit Linz szlogennel arra ösztönzi a látogatókat, hogy hagyják hátra előzetes elvárásaikat és fedezzék fel a várost egyedi módon – akár saját határaikat is feszegetve. Hiszen ahogy Marie-Louise Schnurpfeil, a Linz Tourismus ügyvezetője is fogalmazott:
„A jövő nem fenyegetés, hanem lehetőség: felhívás az aktív alakításra.”
Korábbi cikkünk itt olvasható:
Mint Kovács Balázs nemzetközi turisztikai szakértő a GD Consulting oldalán is beszámolt róla, a fesztivál előadásainak témái az innováció, startup szcéna, fenntarthatóság és a mobilitás jövőt érintő kérdései köré szerveződtek.
Fotó: GD Consulting
„A Linz Tourismus szervezésében kihirdetésre kerültek a lakosság körében meghirdetett fenntarthatósági pályázat nyertesei is, akiknek ötleteit Linz városvezetése megvalósítja.” – tette hozzá a szakértő.