Indul az MTÜ tavaszi kampánya - külföldi véleményvezérek Budapesten

Az MTÜ tavaszi kampányának részeként megszervezett Budapest Influencer Trip keretében kiemelkedően nagy elérésű véleményvezérek mutatják be Budapest legszebb, legizgalmasabb arcát közönségüknek. A főszezoni foglalások élénkítését elősegítő esemény olyan utazókat csábíthat hazánkba, akik hagyományos csatornákon keresztül nehezen szólíthatók meg, derül ki az Index cikkéből.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 14 országból mintegy 50 influenszert és további több mint 100 hazai tartalomgyártót hívott május 22–24. között Budapestre. Korábban Európa-szerte voltak hasonló kezdeményezések, amikor influenszerek segítségével próbálták a fiatalabb generáció figyelmét felhívni a turisztikai termékekre,

azonban ennyire koncentráltan médiatrip-koncepcióra, amire most mi teszünk kísérletet, még nem láttunk példát

 – válaszolta az MTÜ vezérigazgatója az Index kérdésére, majd hozzátette:

Ma már adatalapon hozunk marketingdöntéseket, és napjainkban más csatornákat használunk, mint pár évvel korábban. Rendkívül gyorsan változik a platformok jellege, aránya egy-egy médiakampányban, és az a bizonyos 25–40 éves korosztály, aki most az erőfeszítéseink központjában van, teljesen más médiafogyasztási szokásra állt át.

Forrás: Depositphotos
Forrás: Depositphotos

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) tavaszi kampányának részeként megszervezett Budapest Influencer Trip keretében 50 külföldi influenszer népszerűsíti Budapestet az Instagramon – olyanok, akiknek összesen több mint 155 millió, TikTokon pedig 176 millió követője van, mondta az Indexnek az ügynökség vezérigazgatója, Könnyid László, aki hozzátette, azért fontos ez az új típusú marketingaktivitás, mert a médiafogyasztási szokások teljesen megváltoztak.

Mint írják, a A 25–40 éves korosztály megszólítása különösen fontos a turisztikai szolgáltatók számára, ők jellemzően már stabil karrierrel rendelkeznek, több a szabadidejük, és szélesebb anyagi lehetőségeik vannak, így nyitottabbak az utazásokra. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján a fiatal felnőttek súlya Budapest vendégeinek körében is egyre növekszik. 

Őket a korábban alkalmazott digitális kampányelemekkel kevésbé lehet ma már elérni, sőt egyre nehezebb elérni ezt a korosztályt. Ugyanakkor nehezebb az ingerküszöbüket is átlépni, és egy vonzó turisztikai terméket felszínre hozni

– mondta az MTÜ vezérigazgatója.

Az MTÜ a nemzetközi influenszerek kiválasztásakor elsősorban arra koncentrált, hogy olyan tartalomgyártókat csábítsanak Magyarországra, akik az Amerikai Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban ismertek. Az is fontos volt, hogy a kifejezetten a magyar turizmus számára fontos küldő országok piacain rendelkeznek nagyszámú követővel, derül ki az index.hu hírportál írásából.

 

 

 


Villámárvíz miatt evakuálás Jordániában

Villámárvíz miatt evakuálás Jordániában 

Ezerhétszáz embert evakuáltak Petrából, belga turistákat holtan találtak.
Trump újranyitja az Alcatrazt – Videó a cikkben

Trump újranyitja az Alcatrazt – Videó a cikkben 

Az Alcatrazt 1973-ban megnyitották a nagyközönség számára, és napjainkig turisztikai látványosságként működött.
Megnyitja kapuit a világ egyik legjelentősebb lakástextilvására

Megnyitja kapuit a világ egyik legjelentősebb lakástextilvására 

A 32. alkalommal megrendezésre kerülő szakmai vásáron idén 78 kiállító mutatja be új kollekcióit.
Megszűnik egy nagy utazási iroda, törölték az összes foglalást

Megszűnik egy nagy utazási iroda, törölték az összes foglalást 

Az 1996 óta működő Balkan Holidays hivatalosan bejelentette, azonnali hatállyal megszünteti működését, és minden foglalást törölnek.
Amerikába készül? Ezzel számoljon!

Amerikába készül? Ezzel számoljon! 

2025-ben több jelentős változás történt az Egyesült Államokba történő beutazás szabályozásában.
Ókori festékgyárra bukkantak a régészek Izraelben

Ókori festékgyárra bukkantak a régészek Izraelben 

Azt a festékgyárat találták meg Haifa partjainál, ahol a Bibliában is leírt színeket állították elő.
Proko Travel: így hozták haza utasaikat az elsötétült Lisszabonból

Proko Travel: így hozták haza utasaikat az elsötétült Lisszabonból 

Áramszünet, káosz, törölt járatok .
Catania kincsei

Catania kincsei 

Szent Ágota szomorú legendája összefonódik Szicília második legnagyobb városa, Catania történelmével.
Helyszíni beszámoló az Osztrák Utazási Szövetség tavaszi kongresszusáról

Helyszíni beszámoló az Osztrák Utazási Szövetség tavaszi kongresszusáról 

Idén először a kongresszust minősített zöld rendezvényként szervezték, megfelelve ezzel az osztrák környezetvédelmi védjegy kritériumainak.
Csak online foglalással látogatható ezentúl a híres Kék Lagúna

Csak online foglalással látogatható ezentúl a híres Kék Lagúna 

Látogatói foglalási rendszer kerül bevezetésre a Comino-i Kék Lagúna ökológiai védelme érdekében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.