A washingtoni reptérről csak egyórás késéssel tudott felszállni a Frontier Airlines gépe, ráadásul egy váratlan megállót is be kellett iktatni, hogy a gépet újra feltöltsék kerozinnal. A morgolódó – és éhes – utasokat azonban igen hatékonyan tudta jókedvre deríteni a pilóta: a tankolás alatt felhívta az egyik pizzériát, és 50 pizzát rendelt a saját költségén.
A kapitány várakozás közben így közölte a jó hírt az utasokkal: „Hölgyeim és uraim! A Frontier Airlines arról híres, hogy a legalacsonyabb árakon kínálja jegyeit Amerikában, azonban a pilóta nem olcsójános. Épp most rendeltem pizzát az egész gép számára.”
A pizzéria menedzsere azt nyilatkozta a sajtónak, hogy a kapitány a telefonban közölte velük: meg kell etetnie 160 embert – gyorsan.
A gép végül 5 órás késéssel érkezett a denveri repülőtérre a jóllakott utasokkal.
Forrás: Huffington Post UK