Lebensgefühl - érezd az osztrák életérzést!

Az Österreich Werbung új arculata bemutatja, milyen az élet Ausztriában.

A középpontban az egyedi osztrák életérzés, a Lebensgefühl áll, amelyet modern esztétikával és vizuális nyelvezettel állítanak színpadra. Az új arculat szokatlan perspektívákból világít rá, hogy az élet könnyebb, ha nem vesszük magunkat mindig olyan komolyan. A turisztikai szervezet célja, hogy modern arculatával elszakadjon a turisztikai reklámok megszokott sztereotípiáitól, és érzelmeket közvetítsen.

"Új márkaarculatunkkal a Lebensgefühl, azaz az osztrák életérzés fogalmát szeretnénk nemzetközileg is elterjeszteni. Azokra az érzésekre fókuszálunk, amiket a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során élhetnek át. Célunk az új kommunikációs vonallal, hogy bátorságot mutassunk, feltűnőek legyünk és merjünk mások lenni. Ki akarunk tűnni a konkurenciától, meglepő fordulatokkal és szokatlan módon inspirálni

– nyilatkozta Astrid Steharnig-Staudinger, az Österreich Werbung ügyvezető igazgatója."

A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
Fotó: © Österreich Werbung/Marko Mestrovic, Peter Podpera

Könnyedség, szívélyesség és sajátos lazaság

A Lebensgefühl tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, - egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése. Ausztriában az élet minden területét teljes szívvel élik, és ez a könnyedség, szívélyesség és lazaság a vendégekre is átragad. Mindent lehet, de semmit sem muszáj. Amikor Ausztriában vagyunk, testközelből tapasztalhatjuk meg az itt élő emberek könnyedségét, miközben egy pohárka bor mellett az élet értelméről filozofálnak, és megfigyelhetjük azt a higgadt lazaságot, amivel a dolgokhoz hozzáállnak. Érezhetjük, hogy szívesen látott vendégek vagyunk, amikor a sármosan kedvetlen bécsi pincér sajátos humorral kommentálja a rendelésünket. A Lebensgefühl az élet élvezete osztrák módra, melyet a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során teljes természetességgel élhetnek át, majd vihetnek haza.

 

Mivel ez az életérzés csak Ausztriában tapasztalható, azonban a szót Ausztrián kívül a német nyelvben is használják, ezért az intenzív márkaépítés célja, hogy a kifejezés a jövőben elválaszthatatlanul összekapcsolódjon Ausztriával, és önálló márkaelemmé váljon. A bevezető kampány minden megjelenésén és videótartalmán egy piros-fehér-piros szalag, ún. vibe fut végig, amely egységes megjelenést kölcsönöz a kreatívoknak. A vizuális nyelvezet a klasszikus tájképek helyett a portrékra összpontosít. Az Österreich Werbung logója is megújult az újratervezés során.

Az új márkaarculat összesen 11 európai országban látható. A bevezető kampányban, amelyet 77 osztrák partnerrel közösen valósítanak meg, az Österreich Werbung a kulináris élvezetek, a mozgás és a kikapcsolódás, valamint a művészet és a kultúra témáira összpontosít. A marketingmix részét képezik többek között TikTok-fókuszú közösségi média tartalmak, B2B események, print hirdetések, tartalmi együttműködések, valamint digitális és analóg out-of-home formátumok. További információk itt: https://www.austria.info/hu

Az osztrák Lebensgefühl
Az osztrák Lebensgefühl
Fotó: Österreich Werbung/ Marko Mestrovic

(x)

 


Téli turizmus hóbiztos helyeken: francia síterepek bemutatkozása Budapesten

Téli turizmus hóbiztos helyeken: francia síterepek bemutatkozása Budapesten 

Május 20-án a budapesti Kozmo Hotel egy különleges turisztikai eseménynek adott otthont.
Egy török történelmi kisváros,  amelyet az új pápa is beírt a naptárába

Egy török történelmi kisváros, amelyet az új pápa is beírt a naptárába 

Pápai látogatásra készül a kereszténység egyik bölcsője.
A fiatal generáció utazási trendjei

A fiatal generáció utazási trendjei 

Nem helyszínt, hanem életérzést keresnek a fiatalok – egy friss felmérés szerint.
Osztrák autóklub: a nyaralástól a drágulás sem riasztja vissza az osztrákokat

Osztrák autóklub: a nyaralástól a drágulás sem riasztja vissza az osztrákokat 

A többség inkább spórol, de utazni mindenképp szeretne.
Brugge félti utcái régi burkolatát a városlátogató turistáktól

Brugge félti utcái régi burkolatát a városlátogató turistáktól 

Egyre több látogató visz haza szuvenírként a város történelmi burkolatából.
Zsenikultusz, izgalmas temető és egy elfelejtett generáció – Salzburgban jártunk

Zsenikultusz, izgalmas temető és egy elfelejtett generáció – Salzburgban jártunk 

Két nap egy zenével átitatott városban, ahol a múlt és a jelen összeforr, és ahol Mozart nélkül nincs élet.
Magyar szék a közép-európai régió designversenyének középpontjában

Magyar szék a közép-európai régió designversenyének középpontjában 

A Stretch elnevezésű szék a régiós elismerés kapujában – ugyanez a bútordarabot tavaly a Red Dot Awardon is díjazták.
Mediterrán élményvilág: török turisztikai workshop Budapesten

Mediterrán élményvilág: török turisztikai workshop Budapesten 

Személyes kapcsolatépítés, naprakész információk, álomvideók.
Fesztiválok, történelem, helyi konyha, borélmények  – vár a pozsonyi nyár

Fesztiválok, történelem, helyi konyha, borélmények – vár a pozsonyi nyár 

Pozsony és környéke idén nyáron is meglepetésekkel, élményekkel és felfedezésre váró kincsekkel csábítja az érdeklődőket.
Prado festmények a tavalyi valenciai áradások sújtotta települések utcáin

Prado festmények a tavalyi valenciai áradások sújtotta települések utcáin 

A madridi Prado múzeum leghíresebb festményeiből nyílt szabadtéri tárlat a valenciai régióban, a tavaly őszi áradások sújtotta 12 település utcáin.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.