Lebensgefühl - érezd az osztrák életérzést!

Az Österreich Werbung új arculata bemutatja, milyen az élet Ausztriában.

A középpontban az egyedi osztrák életérzés, a Lebensgefühl áll, amelyet modern esztétikával és vizuális nyelvezettel állítanak színpadra. Az új arculat szokatlan perspektívákból világít rá, hogy az élet könnyebb, ha nem vesszük magunkat mindig olyan komolyan. A turisztikai szervezet célja, hogy modern arculatával elszakadjon a turisztikai reklámok megszokott sztereotípiáitól, és érzelmeket közvetítsen.

"Új márkaarculatunkkal a Lebensgefühl, azaz az osztrák életérzés fogalmát szeretnénk nemzetközileg is elterjeszteni. Azokra az érzésekre fókuszálunk, amiket a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során élhetnek át. Célunk az új kommunikációs vonallal, hogy bátorságot mutassunk, feltűnőek legyünk és merjünk mások lenni. Ki akarunk tűnni a konkurenciától, meglepő fordulatokkal és szokatlan módon inspirálni

– nyilatkozta Astrid Steharnig-Staudinger, az Österreich Werbung ügyvezető igazgatója."

A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
Fotó: © Österreich Werbung/Marko Mestrovic, Peter Podpera

Könnyedség, szívélyesség és sajátos lazaság

A Lebensgefühl tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, - egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése. Ausztriában az élet minden területét teljes szívvel élik, és ez a könnyedség, szívélyesség és lazaság a vendégekre is átragad. Mindent lehet, de semmit sem muszáj. Amikor Ausztriában vagyunk, testközelből tapasztalhatjuk meg az itt élő emberek könnyedségét, miközben egy pohárka bor mellett az élet értelméről filozofálnak, és megfigyelhetjük azt a higgadt lazaságot, amivel a dolgokhoz hozzáállnak. Érezhetjük, hogy szívesen látott vendégek vagyunk, amikor a sármosan kedvetlen bécsi pincér sajátos humorral kommentálja a rendelésünket. A Lebensgefühl az élet élvezete osztrák módra, melyet a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során teljes természetességgel élhetnek át, majd vihetnek haza.

 

Mivel ez az életérzés csak Ausztriában tapasztalható, azonban a szót Ausztrián kívül a német nyelvben is használják, ezért az intenzív márkaépítés célja, hogy a kifejezés a jövőben elválaszthatatlanul összekapcsolódjon Ausztriával, és önálló márkaelemmé váljon. A bevezető kampány minden megjelenésén és videótartalmán egy piros-fehér-piros szalag, ún. vibe fut végig, amely egységes megjelenést kölcsönöz a kreatívoknak. A vizuális nyelvezet a klasszikus tájképek helyett a portrékra összpontosít. Az Österreich Werbung logója is megújult az újratervezés során.

Az új márkaarculat összesen 11 európai országban látható. A bevezető kampányban, amelyet 77 osztrák partnerrel közösen valósítanak meg, az Österreich Werbung a kulináris élvezetek, a mozgás és a kikapcsolódás, valamint a művészet és a kultúra témáira összpontosít. A marketingmix részét képezik többek között TikTok-fókuszú közösségi média tartalmak, B2B események, print hirdetések, tartalmi együttműködések, valamint digitális és analóg out-of-home formátumok. További információk itt: https://www.austria.info/hu

Az osztrák Lebensgefühl
Az osztrák Lebensgefühl
Fotó: Österreich Werbung/ Marko Mestrovic

(x)

 


Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben

Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben 

Újabb eset borzolja a kedélyeket Olaszországban a múzeumokban viselkedni nem tudó turisták miatt.
Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba

Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba 

Egyre népszerűbb a coolcationing.
Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön

Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön  

A Happy Travel több mint 17 éve volt jelen a szlovák utaztató piacon.
Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől

Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől 

Ha eddig azt hittük, hogy a régió és az itteni élmények nem tudnak már semmi újat nyújtani, akkor ideje újratervezni.
A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony

A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony  

A perzselő hőség szinte egész Franciaországot sújtja, a Météo France mérései szerint hétfőn sok helyen mintegy 38 Celsius-fok feletti értékeket regisztráltak.
Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.
Hőségriasztás Franciaországban

Hőségriasztás Franciaországban 

A legmagasabb szintű hőségriasztás lép életbe kedden Párizsban és környékén is.
Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.