Lebensgefühl - érezd az osztrák életérzést!

Az Österreich Werbung új arculata bemutatja, milyen az élet Ausztriában.

A középpontban az egyedi osztrák életérzés, a Lebensgefühl áll, amelyet modern esztétikával és vizuális nyelvezettel állítanak színpadra. Az új arculat szokatlan perspektívákból világít rá, hogy az élet könnyebb, ha nem vesszük magunkat mindig olyan komolyan. A turisztikai szervezet célja, hogy modern arculatával elszakadjon a turisztikai reklámok megszokott sztereotípiáitól, és érzelmeket közvetítsen.

"Új márkaarculatunkkal a Lebensgefühl, azaz az osztrák életérzés fogalmát szeretnénk nemzetközileg is elterjeszteni. Azokra az érzésekre fókuszálunk, amiket a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során élhetnek át. Célunk az új kommunikációs vonallal, hogy bátorságot mutassunk, feltűnőek legyünk és merjünk mások lenni. Ki akarunk tűnni a konkurenciától, meglepő fordulatokkal és szokatlan módon inspirálni

– nyilatkozta Astrid Steharnig-Staudinger, az Österreich Werbung ügyvezető igazgatója."

A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
Fotó: © Österreich Werbung/Marko Mestrovic, Peter Podpera

Könnyedség, szívélyesség és sajátos lazaság

A Lebensgefühl tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, - egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése. Ausztriában az élet minden területét teljes szívvel élik, és ez a könnyedség, szívélyesség és lazaság a vendégekre is átragad. Mindent lehet, de semmit sem muszáj. Amikor Ausztriában vagyunk, testközelből tapasztalhatjuk meg az itt élő emberek könnyedségét, miközben egy pohárka bor mellett az élet értelméről filozofálnak, és megfigyelhetjük azt a higgadt lazaságot, amivel a dolgokhoz hozzáállnak. Érezhetjük, hogy szívesen látott vendégek vagyunk, amikor a sármosan kedvetlen bécsi pincér sajátos humorral kommentálja a rendelésünket. A Lebensgefühl az élet élvezete osztrák módra, melyet a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során teljes természetességgel élhetnek át, majd vihetnek haza.

 

Mivel ez az életérzés csak Ausztriában tapasztalható, azonban a szót Ausztrián kívül a német nyelvben is használják, ezért az intenzív márkaépítés célja, hogy a kifejezés a jövőben elválaszthatatlanul összekapcsolódjon Ausztriával, és önálló márkaelemmé váljon. A bevezető kampány minden megjelenésén és videótartalmán egy piros-fehér-piros szalag, ún. vibe fut végig, amely egységes megjelenést kölcsönöz a kreatívoknak. A vizuális nyelvezet a klasszikus tájképek helyett a portrékra összpontosít. Az Österreich Werbung logója is megújult az újratervezés során.

Az új márkaarculat összesen 11 európai országban látható. A bevezető kampányban, amelyet 77 osztrák partnerrel közösen valósítanak meg, az Österreich Werbung a kulináris élvezetek, a mozgás és a kikapcsolódás, valamint a művészet és a kultúra témáira összpontosít. A marketingmix részét képezik többek között TikTok-fókuszú közösségi média tartalmak, B2B események, print hirdetések, tartalmi együttműködések, valamint digitális és analóg out-of-home formátumok. További információk itt: https://www.austria.info/hu

Az osztrák Lebensgefühl
Az osztrák Lebensgefühl
Fotó: Österreich Werbung/ Marko Mestrovic

(x)

 


Váltani készül a görög idegenforgalmi szektor

Váltani készül a görög idegenforgalmi szektor  

És erről egy igencsak szokatlan módszerrel a turistákat is tájékoztatják.
Az őszi szünet top 10-es úti cél listája

Az őszi szünet top 10-es úti cél listája 

A top 10 ország közé Törökország és az Amerikai Egyesült Államok is bekerült.
A stájer télhez hozzátartoznak a magyar sívendégek

A stájer télhez hozzátartoznak a magyar sívendégek 

Ausztria mutatós vendégszámainak alakulásához a magyarok téli sportok iránti vonzódása és a házigazdák vendégszeretete is hozzájárul.
Agatha Christie kedvenc szigete - a két arcú Tenerife

Agatha Christie kedvenc szigete - a két arcú Tenerife 

Agatha Christie nagykedvenc pihenőhelyén egy ideje komoly tüntetésekkel tiltakoznak az "őslakosok" a tömegturizmus ellen.
Egy izgalmas rejtéllyel lettünk szegényebbek - megoldódott a Stonehenge titka

Egy izgalmas rejtéllyel lettünk szegényebbek - megoldódott a Stonehenge titka 

David Nash újravizsgálta a Stonehenge-ből vett 1950-es mintákat, és nem várt bizonyítékokra bukkant a kövek származási helyét illetően.
Páratlan élmény Gömör szívében

Páratlan élmény Gömör szívében 

Megnyitották a nagyközönség előtt a még mindig élő magnezitbánya lenyűgöző folyosóit. Ez az egyedülálló élmény egy üdülési csomag része, amely bányászati témákat és Gömör felfedezetlen területeit mutatja be.
Heves esőzések és özönvíz Franciaországban

Heves esőzések és özönvíz Franciaországban 

Franciaországban hat megyére adták ki a vörös riasztást az áradások miatt többek között Cannes-ban és Lyonban.
Elindult a téli szezon első charterjárata Salalah-ba

Elindult a téli szezon első charterjárata Salalah-ba 

Az IBUSZ szervezésében.
Legmenőbb utazási trend 2025-ben: a természeti csodák felfedezése

Legmenőbb utazási trend 2025-ben: a természeti csodák felfedezése 

A következő év legfontosabb utazási trendje a természethez való visszatérés lesz.
Repülőtér fejlesztés Gozo szigetén

Repülőtér fejlesztés Gozo szigetén 

A Máltai Tervezési Hatóság jóváhagyta a gozói regionális repülőtér fejlesztését.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.