Lebensgefühl - érezd az osztrák életérzést!

Az Österreich Werbung új arculata bemutatja, milyen az élet Ausztriában.

A középpontban az egyedi osztrák életérzés, a Lebensgefühl áll, amelyet modern esztétikával és vizuális nyelvezettel állítanak színpadra. Az új arculat szokatlan perspektívákból világít rá, hogy az élet könnyebb, ha nem vesszük magunkat mindig olyan komolyan. A turisztikai szervezet célja, hogy modern arculatával elszakadjon a turisztikai reklámok megszokott sztereotípiáitól, és érzelmeket közvetítsen.

"Új márkaarculatunkkal a Lebensgefühl, azaz az osztrák életérzés fogalmát szeretnénk nemzetközileg is elterjeszteni. Azokra az érzésekre fókuszálunk, amiket a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során élhetnek át. Célunk az új kommunikációs vonallal, hogy bátorságot mutassunk, feltűnőek legyünk és merjünk mások lenni. Ki akarunk tűnni a konkurenciától, meglepő fordulatokkal és szokatlan módon inspirálni

– nyilatkozta Astrid Steharnig-Staudinger, az Österreich Werbung ügyvezető igazgatója."

A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
Fotó: © Österreich Werbung/Marko Mestrovic, Peter Podpera

Könnyedség, szívélyesség és sajátos lazaság

A Lebensgefühl tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, - egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése. Ausztriában az élet minden területét teljes szívvel élik, és ez a könnyedség, szívélyesség és lazaság a vendégekre is átragad. Mindent lehet, de semmit sem muszáj. Amikor Ausztriában vagyunk, testközelből tapasztalhatjuk meg az itt élő emberek könnyedségét, miközben egy pohárka bor mellett az élet értelméről filozofálnak, és megfigyelhetjük azt a higgadt lazaságot, amivel a dolgokhoz hozzáállnak. Érezhetjük, hogy szívesen látott vendégek vagyunk, amikor a sármosan kedvetlen bécsi pincér sajátos humorral kommentálja a rendelésünket. A Lebensgefühl az élet élvezete osztrák módra, melyet a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során teljes természetességgel élhetnek át, majd vihetnek haza.

 

Mivel ez az életérzés csak Ausztriában tapasztalható, azonban a szót Ausztrián kívül a német nyelvben is használják, ezért az intenzív márkaépítés célja, hogy a kifejezés a jövőben elválaszthatatlanul összekapcsolódjon Ausztriával, és önálló márkaelemmé váljon. A bevezető kampány minden megjelenésén és videótartalmán egy piros-fehér-piros szalag, ún. vibe fut végig, amely egységes megjelenést kölcsönöz a kreatívoknak. A vizuális nyelvezet a klasszikus tájképek helyett a portrékra összpontosít. Az Österreich Werbung logója is megújult az újratervezés során.

Az új márkaarculat összesen 11 európai országban látható. A bevezető kampányban, amelyet 77 osztrák partnerrel közösen valósítanak meg, az Österreich Werbung a kulináris élvezetek, a mozgás és a kikapcsolódás, valamint a művészet és a kultúra témáira összpontosít. A marketingmix részét képezik többek között TikTok-fókuszú közösségi média tartalmak, B2B események, print hirdetések, tartalmi együttműködések, valamint digitális és analóg out-of-home formátumok. További információk itt: https://www.austria.info/hu

Az osztrák Lebensgefühl
Az osztrák Lebensgefühl
Fotó: Österreich Werbung/ Marko Mestrovic

(x)

 


Kultúra, kaland és természet egy helyen: Kassa és környéke

Kultúra, kaland és természet egy helyen: Kassa és környéke 

A Kassai régió az elmúlt években dinamikusan fejlődő, élményekben gazdag úti céllá vált.
Indul a főszezon a horvátoknál, magyar nyaralókból idén sem lesz hiány

Indul a főszezon a horvátoknál, magyar nyaralókból idén sem lesz hiány 

Újdonságokkal indul az idei nyári főszezon.
Bojkók, lemkók, fatemplomok, ösvények – Lengyelország titokzatos szegletében jártunk

Bojkók, lemkók, fatemplomok, ösvények – Lengyelország titokzatos szegletében jártunk 

Lenyűgöző hegyek között elűzött népek nyomában.
Ezért emelkednek az árak Horvátországban

Ezért emelkednek az árak Horvátországban 

A horvát gazdasági miniszter szerint a turizmus miatt nőnek az árak Horvátországban.
Egy felfedezésre váró ismeretlen világ: Türkisztán

Egy felfedezésre váró ismeretlen világ: Türkisztán 

Az Euronews ellátogatott Türkisztánba, az ázsiai muszlimok szent városába.
Mesés kastélyok a világ minden tájáról

Mesés kastélyok a világ minden tájáról 

Íme, néhány a világ legszebb kastélyai közül.
Kisebb földrengés rázta meg a horvátországi Észak-Dalmáciát

Kisebb földrengés rázta meg a horvátországi Észak-Dalmáciát 

A horvát szeizmológiai intézet tájékoztatása szerint kisebb, 3,2-es erősségű földrengés rázta meg a horvátországi Észak-Dalmáciát kedden reggel.
Megéri körültekintően tervezni a nyaralást, nő a digitális pénztárcák jelentősége

Megéri körültekintően tervezni a nyaralást, nő a digitális pénztárcák jelentősége 

Hamis utazási irodák, gyanúsan alacsony árak, vagy éppenséggel túlárazott szolgáltatások szerepelnek a kockázatnövelő listán.
Így alakulnak az idei főszezonban az utasbiztosítások díjai

Így alakulnak az idei főszezonban az utasbiztosítások díjai 

Hétszázötven forint körül várható az előrejelzések szerint az idei utasbiztosítások napi átlagdíja.
Vége a járványnak: feloldották a szlovák határ felé a tilalmat

Vége a járványnak: feloldották a szlovák határ felé a tilalmat 

Az intézkedést a járványügyi helyzet időszerű alakulásával indokolták.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.