Lebensgefühl - érezd az osztrák életérzést!

Az Österreich Werbung új arculata bemutatja, milyen az élet Ausztriában.

A középpontban az egyedi osztrák életérzés, a Lebensgefühl áll, amelyet modern esztétikával és vizuális nyelvezettel állítanak színpadra. Az új arculat szokatlan perspektívákból világít rá, hogy az élet könnyebb, ha nem vesszük magunkat mindig olyan komolyan. A turisztikai szervezet célja, hogy modern arculatával elszakadjon a turisztikai reklámok megszokott sztereotípiáitól, és érzelmeket közvetítsen.

"Új márkaarculatunkkal a Lebensgefühl, azaz az osztrák életérzés fogalmát szeretnénk nemzetközileg is elterjeszteni. Azokra az érzésekre fókuszálunk, amiket a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során élhetnek át. Célunk az új kommunikációs vonallal, hogy bátorságot mutassunk, feltűnőek legyünk és merjünk mások lenni. Ki akarunk tűnni a konkurenciától, meglepő fordulatokkal és szokatlan módon inspirálni

– nyilatkozta Astrid Steharnig-Staudinger, az Österreich Werbung ügyvezető igazgatója."

A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
A Lebensgefühl egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése
Fotó: © Österreich Werbung/Marko Mestrovic, Peter Podpera

Könnyedség, szívélyesség és sajátos lazaság

A Lebensgefühl tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, - egy érzés, egy hozzáállás, a dolgok egészen sajátos megközelítése. Ausztriában az élet minden területét teljes szívvel élik, és ez a könnyedség, szívélyesség és lazaság a vendégekre is átragad. Mindent lehet, de semmit sem muszáj. Amikor Ausztriában vagyunk, testközelből tapasztalhatjuk meg az itt élő emberek könnyedségét, miközben egy pohárka bor mellett az élet értelméről filozofálnak, és megfigyelhetjük azt a higgadt lazaságot, amivel a dolgokhoz hozzáállnak. Érezhetjük, hogy szívesen látott vendégek vagyunk, amikor a sármosan kedvetlen bécsi pincér sajátos humorral kommentálja a rendelésünket. A Lebensgefühl az élet élvezete osztrák módra, melyet a vendégek az Ausztriában töltött üdülésük során teljes természetességgel élhetnek át, majd vihetnek haza.

 

Mivel ez az életérzés csak Ausztriában tapasztalható, azonban a szót Ausztrián kívül a német nyelvben is használják, ezért az intenzív márkaépítés célja, hogy a kifejezés a jövőben elválaszthatatlanul összekapcsolódjon Ausztriával, és önálló márkaelemmé váljon. A bevezető kampány minden megjelenésén és videótartalmán egy piros-fehér-piros szalag, ún. vibe fut végig, amely egységes megjelenést kölcsönöz a kreatívoknak. A vizuális nyelvezet a klasszikus tájképek helyett a portrékra összpontosít. Az Österreich Werbung logója is megújult az újratervezés során.

Az új márkaarculat összesen 11 európai országban látható. A bevezető kampányban, amelyet 77 osztrák partnerrel közösen valósítanak meg, az Österreich Werbung a kulináris élvezetek, a mozgás és a kikapcsolódás, valamint a művészet és a kultúra témáira összpontosít. A marketingmix részét képezik többek között TikTok-fókuszú közösségi média tartalmak, B2B események, print hirdetések, tartalmi együttműködések, valamint digitális és analóg out-of-home formátumok. További információk itt: https://www.austria.info/hu

Az osztrák Lebensgefühl
Az osztrák Lebensgefühl
Fotó: Österreich Werbung/ Marko Mestrovic

(x)

 


Észak-Korea egyik városába már mehetnek turisták

Észak-Korea egyik városába már mehetnek turisták 

Észak-Korea bejelentette, hogy Raszon, az orosz és kínai határ közelében fekvő város, újra megnyílik a külföldi turisták előtt.
Ennyien utaztak Rász el-Haimába 2024-ben

Ennyien utaztak Rász el-Haimába 2024-ben 

A Rász el-Haima Turisztikai Hivatal (RAKTDA) friss adatai szerint a vendégéjszakák száma rekordszintet ért a tavalyi évben.
Fő utazási trendek az elmúlt és az idei évben

Fő utazási trendek az elmúlt és az idei évben  

Nagyobb sportesemények, menő zenei programok, inspiráló lassú utak, alternatív úti célok.
Idén Casanova bűvöletében születik újjá a Velencei Karnevál

Idén Casanova bűvöletében születik újjá a Velencei Karnevál  

Velence idén még a szokásosnál is különlegesebb karnevált rendez: 18 napos ünnep február 14-től március 4 -ig tart a város csatornáin, hídjain és terein.
Merre indulnak idén az amerikai turisták?

Merre indulnak idén az amerikai turisták? 

Ha ma Amerika szóba kerül, a Los Angeles-i szörnyű tűzvész vagy Trump beiktatása a fő téma.
Újra népszerűek az utazási irodák?

Újra népszerűek az utazási irodák?  

A Z generáció tagjainak 38 százaléka nem online foglal.
Indul a bécsi báli szezon –  fokozott rendőri biztonsági intézkedések

Indul a bécsi báli szezon – fokozott rendőri biztonsági intézkedések 

Az osztrák rendőrség tagjai több mint egy hónapon át fokozottan védik a parketten keringőzőket. A báli szezon csúcseseményét, a bécsi operabált idén február 27-én tartják.
Megnyílt Közép-Európa legnagyobb turisztikai szakvására, az ATB

Megnyílt Közép-Európa legnagyobb turisztikai szakvására, az ATB 

Az esemény idén is különleges élményt kínál a „világ körüli utazás négy nap alatt” mottó jegyében.
Horvátországi adatok  magyar vendégérkezésekről

Horvátországi adatok magyar vendégérkezésekről 

 Az adatokból az is kiderült, hogy nemcsak a nyári hónapokban választják úti célul az országot.
Megvan a földkerülő verseny győztese

Megvan a földkerülő verseny győztese 

A francia Charlie Dalin nyerte meg a tizedik Vendée Globe földkerülő vitorlásversenyt.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.