A célt, hogy 2020-ban 100 millió turistát fogadjon Franciaország, szolgálja a megújult honlap is, mely az élménygazdag Franciaországot és a világszerte ismert látnivalókat, helyszíneket helyezi előtérbe.
A francia állam 2015. okóberi döntése, miszerint a francia turisztikai desztinációkat népszerűsítő honlap megkapta a France.fr domain nevet, nagyban elősegítette Franciaország idegenforgalmi népszerűsítését.
Franciaország külügyminisztériuma és az Atout France még hatékonyabbá szerette volna tenni ezt a digitális platformot, így a BETC Digital kommunikációs ügynökség és 2 millió euró segítségével egy folyamatosan frissülő, olvasmányos, modern cikkeket tartalmazó referencia honlappá alakították át.
A megújult France.fr honlap nem csupán egy információs oldal szeretne lenni a jövőben, hanem egy olyan olvasmányos felület, melyet böngészve azonnal kedvet kap az olvasó, hogy Franciaországba látogasson.
A honlap cikkei és a dizájn a dinamikusan fejlődő, izgalmas eseményekben és kulturális látnivalókban gazdag, innovatív Franciaországot kívánja előtérbe helyezni.
A honlap a francia turisztikai szektor kreativitására, a főbb látnivalókra, az ökoturizmusra, a nyári hegyvidékekre, a helyi szaktudásra, az éjszakai programokra és a borturizmusra helyezi a hangsúlyt. A 16 legfőbb franciaországi turisztikai világmárka, melyet a francia állam kérésére határoztak meg, kiemelt figyelmet kap.
A honlapon olvasható cikkek minősége és változatossága garantálja, hogy új fényben tünteti fel a franciaországi látnivalók egyediségét, élménygazdagságát.
A France.fr nemzetközi honlap ma egyenlőre francia és angol nyelven érhető el. 2018 első negyedévében a honlap tartalmát 14 további nyelvre fogják lefordítani, így tavasztól már 29 helyi változata lesz elérhető. A magyar nyelvű eddigi honlap még egy ideig működik, de helyét a jövőben átveszi az említett nemzetközi francia/angol nyelvű oldal.
Forrás: TurizmusOnline