Olykor az influencereknek is szükségük van egy igazi nyaralásra

Egyre több ember érzi úgy, hogy túlterheli a közösségi hálózatokon való állandó jelenlét. Az állandó online jelenlét kényszere azonban nemcsak az influencereket érinti, hanem társadalmi szempontból is releváns kérdéssé vált. Ezért az Österreich Werbung most a #iamAUT kezdeményezéssel hívja fel a figyelmet arra, hogy a nyaralás akkor igazi kikapcsolódás, amikor közösségi médiaszünettel is társul.

A #iamAUT kezdeményezés részeként Európa ismert influencerei Ausztriában pihennek. Ebben az esetben kivételesen nem a tartalomgyártás a cél – ahogy az a turisztikai marketingben szokásos. Az influenszerek erre az időre átadják nagy elérésű fiókjaikat "hétköznapi" osztrákoknak, akik ezidő alatt az osztrák életérzést közvetítik helyettük. Így az influencerek jó példát mutatnak a kezdeményezéssel, és a nyaralás alatt nem használják mobiltelefonjukat. Ezzel motiválva másokat is, hogy ugyanezt tegyék.

"A #iamAUT kampánnyal megmutatjuk az influencereknek, hogy Ausztria a tökéletes hely a kikapcsolódásra - szó szerint!

Miközben ők kiszakadnak a stresszes mindennapokból és tartanak egy kis közösségi média szünetet, karakteres osztrák személyiségek veszik át a fiókjaikat, és megmutatják, hogyan lehet az osztrák életérzést magukévá tenni és magukkal vinni" - nyilatkozta Sandra Stichauner, az Österreich Werbung kommunikációs vezetője.


Fotó: Österreich Werbung

Az akciót a hárommillió követővel rendelkező xLaeta influencer indította el Salzburgban- más influencerek pedig már jelentkezhetnek az ausztriai közösségi média-mentes pihenésükre.

A német életmód-influencer xLaeta indította útjára a kezdeményezést: offline idejét egy pihentető nyaralásra használta Mozart városában, Salzburgban. Mindeközben a fiókját Lieselotte AUTfluencer vette át, aki a hárommillió követő számára keltette életre a várost, és bemutatta  az osztrák életérzés kulináris aspektusait.

A kezdeményezés az elkövetkező hetekben több szakaszban folytatódik: Hollandiából, Olaszországból és Csehországból érkező influencerek veszik igénybe az AUTfluencer szolgáltatást, és Ausztriában töltik majd nyaralásukat.

Az AUTfluencer kezdeményezés mostantól magyar influencerek számára is elérhető a www.iamaut.at oldalon. A #iamAUT hashtag alatt futó kampány nemzetközi, és célja, hogy másokat is motiváljon arra, hogy csatlakozzanak a trendhez, és valóban elszakadjanak a közösségi média nyomásától.

(x)


Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon

Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon 

A szlovén kormány csütörtöki ülésén további hat hónappal meghosszabbította a határellenőrzést a horvát és a magyar határon.
Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában

Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában 

A jégdóm Szlovákia egyik leglátogatottabb látványosságává vált.
DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.
 Firenze betiltja a kulcsdobozokat és  az idegenvezetők hangszóróit

Firenze betiltja a kulcsdobozokat és az idegenvezetők hangszóróit  

Firenze is lépéseket tesz a túlturizmus visszaszorítására, és olyan intézkedéseket vezet be, mint például a rövid távú bérbeadók által használt kulcsdobozok és az idegenvezetők hangszóróinak betiltása.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.