Olykor az influencereknek is szükségük van egy igazi nyaralásra

Egyre több ember érzi úgy, hogy túlterheli a közösségi hálózatokon való állandó jelenlét. Az állandó online jelenlét kényszere azonban nemcsak az influencereket érinti, hanem társadalmi szempontból is releváns kérdéssé vált. Ezért az Österreich Werbung most a #iamAUT kezdeményezéssel hívja fel a figyelmet arra, hogy a nyaralás akkor igazi kikapcsolódás, amikor közösségi médiaszünettel is társul.

A #iamAUT kezdeményezés részeként Európa ismert influencerei Ausztriában pihennek. Ebben az esetben kivételesen nem a tartalomgyártás a cél – ahogy az a turisztikai marketingben szokásos. Az influenszerek erre az időre átadják nagy elérésű fiókjaikat "hétköznapi" osztrákoknak, akik ezidő alatt az osztrák életérzést közvetítik helyettük. Így az influencerek jó példát mutatnak a kezdeményezéssel, és a nyaralás alatt nem használják mobiltelefonjukat. Ezzel motiválva másokat is, hogy ugyanezt tegyék.

"A #iamAUT kampánnyal megmutatjuk az influencereknek, hogy Ausztria a tökéletes hely a kikapcsolódásra - szó szerint!

Miközben ők kiszakadnak a stresszes mindennapokból és tartanak egy kis közösségi média szünetet, karakteres osztrák személyiségek veszik át a fiókjaikat, és megmutatják, hogyan lehet az osztrák életérzést magukévá tenni és magukkal vinni" - nyilatkozta Sandra Stichauner, az Österreich Werbung kommunikációs vezetője.


Fotó: Österreich Werbung

Az akciót a hárommillió követővel rendelkező xLaeta influencer indította el Salzburgban- más influencerek pedig már jelentkezhetnek az ausztriai közösségi média-mentes pihenésükre.

A német életmód-influencer xLaeta indította útjára a kezdeményezést: offline idejét egy pihentető nyaralásra használta Mozart városában, Salzburgban. Mindeközben a fiókját Lieselotte AUTfluencer vette át, aki a hárommillió követő számára keltette életre a várost, és bemutatta  az osztrák életérzés kulináris aspektusait.

A kezdeményezés az elkövetkező hetekben több szakaszban folytatódik: Hollandiából, Olaszországból és Csehországból érkező influencerek veszik igénybe az AUTfluencer szolgáltatást, és Ausztriában töltik majd nyaralásukat.

Az AUTfluencer kezdeményezés mostantól magyar influencerek számára is elérhető a www.iamaut.at oldalon. A #iamAUT hashtag alatt futó kampány nemzetközi, és célja, hogy másokat is motiváljon arra, hogy csatlakozzanak a trendhez, és valóban elszakadjanak a közösségi média nyomásától.

(x)


Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett

Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett 

Olasz elegancia, festő ecsetjére kívánkozó háttér, magyar kreativitás és időtlen luxus a hegyek ölelésében – ez a Nuvole Garden hotelprojekt a Comói-tónál.
Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen

Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen 

A jövő nem fenyegetés, hanem lehetőség: felhívás az aktív alakításra.
Spanyolországot brutális hőség éri el

Spanyolországot brutális hőség éri el 

A nyár közepét idéző időjárás várhatóan e hét csütörtöktől vasárnapig tart majd.
Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária

Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária 

Feljebb ugrott a Kiwi.com foglalási listáján Portugália és Málta is.
Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére

Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére 

Jelenleg a bánya egyik legújabb részét, a Telegdy-szárnyat próbálják megmenteni két szigetelőgát kialakításával.
Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet

Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet 

A hétfő éjszakai és keddi esőzések nyomán a Korond-patak vízhozama másodpercenként 50 köbméterre nőtt.
Turisztikai fejlesztés Afrikában

Turisztikai fejlesztés Afrikában 

A győri székhelyű, nemzetközi médiavállalat, a Flying Media Hungary tovább erősítette pozícióját a globális turizmus- és légiközlekedési szakmában.
Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban?  – itt a toplista

Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban? – itt a toplista 

A nyaralók többsége saját autóval kel útra, és a klasszikus, 7 éjszakás vakáció a legjellemzőbb, csaknem minden harmadik foglalás esetén.
Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk

Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk  

Idén is leginkább Horvátországba utaznak a magyarok.
Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon

Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon 

Közel 250 ezer érdeklődő ismerhette már meg hazánkat a pavilon nyújtotta egyedi látogatói élményen, valamint a gazdag kulturális programkínálaton keresztül.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.