Olykor az influencereknek is szükségük van egy igazi nyaralásra

Egyre több ember érzi úgy, hogy túlterheli a közösségi hálózatokon való állandó jelenlét. Az állandó online jelenlét kényszere azonban nemcsak az influencereket érinti, hanem társadalmi szempontból is releváns kérdéssé vált. Ezért az Österreich Werbung most a #iamAUT kezdeményezéssel hívja fel a figyelmet arra, hogy a nyaralás akkor igazi kikapcsolódás, amikor közösségi médiaszünettel is társul.

A #iamAUT kezdeményezés részeként Európa ismert influencerei Ausztriában pihennek. Ebben az esetben kivételesen nem a tartalomgyártás a cél – ahogy az a turisztikai marketingben szokásos. Az influenszerek erre az időre átadják nagy elérésű fiókjaikat "hétköznapi" osztrákoknak, akik ezidő alatt az osztrák életérzést közvetítik helyettük. Így az influencerek jó példát mutatnak a kezdeményezéssel, és a nyaralás alatt nem használják mobiltelefonjukat. Ezzel motiválva másokat is, hogy ugyanezt tegyék.

"A #iamAUT kampánnyal megmutatjuk az influencereknek, hogy Ausztria a tökéletes hely a kikapcsolódásra - szó szerint!

Miközben ők kiszakadnak a stresszes mindennapokból és tartanak egy kis közösségi média szünetet, karakteres osztrák személyiségek veszik át a fiókjaikat, és megmutatják, hogyan lehet az osztrák életérzést magukévá tenni és magukkal vinni" - nyilatkozta Sandra Stichauner, az Österreich Werbung kommunikációs vezetője.


Fotó: Österreich Werbung

Az akciót a hárommillió követővel rendelkező xLaeta influencer indította el Salzburgban- más influencerek pedig már jelentkezhetnek az ausztriai közösségi média-mentes pihenésükre.

A német életmód-influencer xLaeta indította útjára a kezdeményezést: offline idejét egy pihentető nyaralásra használta Mozart városában, Salzburgban. Mindeközben a fiókját Lieselotte AUTfluencer vette át, aki a hárommillió követő számára keltette életre a várost, és bemutatta  az osztrák életérzés kulináris aspektusait.

A kezdeményezés az elkövetkező hetekben több szakaszban folytatódik: Hollandiából, Olaszországból és Csehországból érkező influencerek veszik igénybe az AUTfluencer szolgáltatást, és Ausztriában töltik majd nyaralásukat.

Az AUTfluencer kezdeményezés mostantól magyar influencerek számára is elérhető a www.iamaut.at oldalon. A #iamAUT hashtag alatt futó kampány nemzetközi, és célja, hogy másokat is motiváljon arra, hogy csatlakozzanak a trendhez, és valóban elszakadjanak a közösségi média nyomásától.

(x)


Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni

Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni 

Ha tavasszal szeretnénk utazni, akkor közeli úti célra még vehetünk kedvező árú repülőjegyet.
Ausztria 2024-es turisztikai eredményei

Ausztria 2024-es turisztikai eredményei 

Ausztria számára 2024 különösen sikeres év volt a közép-kelet-európai piacokon.
Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik

Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik 

Mutatós vendégszámok, az igazi profik ősszel indulnak a szigetre.
Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban

Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban 

Vajon szüksége van marketingre a világ egyik leglátogatottabb országának, amely több esetben az overtourismmal is küzd?
Túlzsúfoltság a velencei karneválon

Túlzsúfoltság a velencei karneválon 

Valentin nap hétvégéjén hatalmas tömegű turista áradat lepte el a velencei utcákat és hidakat újabb aggodalmakat keltve a helyiekben.
Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek

Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek 

A 2025-ös év ismét gazdagá vásárprogramot hoz a brnó-i vásárterületre, tele nagy jelentőségű eseményekkel különöző iparágak és egyéb szakterületek számára.
Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában

Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában 

Kulturális központtá alakítaná Diego Velázquez (1599-1660) világhírű spanyol festő sevillai szülőházát az épületet megvásároló befektetői csoport.
Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni?

Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni? 

Az elsőt Budapesten mérik, a második pedig Málta szigetén a most jellemző hőmérséklet.
A jövő fesztiválja Bécsben

A jövő fesztiválja Bécsben 

Áprilisban Bécs ad otthont Európa legnagyobb, a jövő munkahelyeivel foglalkozó rendezvényének.
Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson

Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson 

A 44 éves magyar sportoló közösségi oldalán ad mindennap helyzetjelentést, de az érdeklődők online is nyomon tudják követni a hajóját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.