A #iamAUT kezdeményezés részeként Európa ismert influencerei Ausztriában pihennek. Ebben az esetben kivételesen nem a tartalomgyártás a cél – ahogy az a turisztikai marketingben szokásos. Az influenszerek erre az időre átadják nagy elérésű fiókjaikat "hétköznapi" osztrákoknak, akik ezidő alatt az osztrák életérzést közvetítik helyettük. Így az influencerek jó példát mutatnak a kezdeményezéssel, és a nyaralás alatt nem használják mobiltelefonjukat. Ezzel motiválva másokat is, hogy ugyanezt tegyék.
"A #iamAUT kampánnyal megmutatjuk az influencereknek, hogy Ausztria a tökéletes hely a kikapcsolódásra - szó szerint!
Miközben ők kiszakadnak a stresszes mindennapokból és tartanak egy kis közösségi média szünetet, karakteres osztrák személyiségek veszik át a fiókjaikat, és megmutatják, hogyan lehet az osztrák életérzést magukévá tenni és magukkal vinni" - nyilatkozta Sandra Stichauner, az Österreich Werbung kommunikációs vezetője.
Az akciót a hárommillió követővel rendelkező xLaeta influencer indította el Salzburgban- más influencerek pedig már jelentkezhetnek az ausztriai közösségi média-mentes pihenésükre.
A német életmód-influencer xLaeta indította útjára a kezdeményezést: offline idejét egy pihentető nyaralásra használta Mozart városában, Salzburgban. Mindeközben a fiókját Lieselotte AUTfluencer vette át, aki a hárommillió követő számára keltette életre a várost, és bemutatta az osztrák életérzés kulináris aspektusait.
A kezdeményezés az elkövetkező hetekben több szakaszban folytatódik: Hollandiából, Olaszországból és Csehországból érkező influencerek veszik igénybe az AUTfluencer szolgáltatást, és Ausztriában töltik majd nyaralásukat.
Az AUTfluencer kezdeményezés mostantól magyar influencerek számára is elérhető a www.iamaut.at oldalon. A #iamAUT hashtag alatt futó kampány nemzetközi, és célja, hogy másokat is motiváljon arra, hogy csatlakozzanak a trendhez, és valóban elszakadjanak a közösségi média nyomásától.
(x)