Az AXA Partners CEE évente fél milliónál is több hívást kap ügyfeleitől, akiknek orvosi segítségre van szükségük. Nyáron legtöbbször hasmenés, mandulagyulladás, allergiás reakciók és egyéb emésztőrendszeri megbetegedések keseríthetik meg a pihenést. Télen pedig törött karok, csuklók, ínszalag szakadás, - húzódás miatt kényszerülnek a legtöbben egy idegen ország kórházát felkeresni.
Az AXA CEE Partners adatai szerint az orvosi költségek fedezése mellett a legnagyobb kereslet a járattörlések és az elveszett poggyászok kártérítése iránt mutatkozik.
A Kiwi.com innovatív algoritmusa révén megtalálja ügyfeleinek a legjobb útvonalat és árakat.
„Célunk, hogy a legmagasabb szintű ügyfélélményt biztosítsuk és ezért folyamatosan keressük az együttműködési lehetőségeket azokkal a vállalatokkal, akik területükön élen járnak, és akikkel még egyszerűbbé és biztonságosabbá tehetjük az utazást. A vezető utasbiztosítási szolgáltatóval, az AXA Partners CEE-vel kötött együttműködésünk is ezen stratégia része”
– mondta az együttműködés kapcsán Golan Shaked, a Kiwi.com kereskedelmi igazgatja.
„Egy utazást nagyon költségessé tehet, ha káresemény történik és nincs biztosításunk. Az AXA utasbiztosítás most személyre szabott csomagokat kínál a Kiwi.com-on foglalók számára, amelyeket az utazás lefoglalása során néhány kattintással meg lehet kötni”
– kommentálta a partnerségi megállapodást Pavel Jechort, az AXA Partners CEE marketing és termékigazgatója.
Az AXA utasbiztosítás – a megvásárolt biztosítás típusától és a Kiwi.com-on történő foglalás során az utazók számára elérhető Általános Szerződési Feltételektől függően – többek között fedezi az orvosi költségeket egy bizonyos összeghatárig, balesetbiztosítást, felelősségbiztosítást, poggyászbiztosítást, 24/7 segítségnyújtási szolgáltatásokat és az utazás lemondására vonatkozó fedezetet.