Az első negyedévben 2,5-szeresére nőtt a nettó foglalási érték a Visegrád-csoport régiójában 2021 első negyedévéhez képest. 2022 első negyedévének végére a magyarországi partnerek száma 20%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest, több mint 350 utazási szakemberrel, köztük kiemelkedő utazási irodák, utazásszervezők, API-partnerek és egyéb szakemberek. A RateHawk partnereinek teljes száma 42%-kal nőtt az előző évhez képest, és meghaladta a 27 000 partnert 120 országban.
Felix Shpilman, a RateHawkot irányító Emerging Travel Group vezérigazgatója így nyilatkozott: „Az erős magyarországi üzleti eredményeket több tényező is befolyásolta. Először is, az utazási korlátozások általános enyhítése jelentős szerepet játszik az utazásba vetett bizalom visszanyerésében és a kereslet felfutásában. A növekedés azonban nem lenne olyan kimagasló a magyar csapatunk kemény munkája és kitartása nélkül. Terveink szerint a következő negyedévben tovább bővítjük a regionális csapatot, és több munkatársat toborzunk, hogy még jobb helyzetben legyünk a magyarországi terjeszkedés folytatásához, és hogy a szolgáltatást a helyi utazási szakembereknek biztosítsuk.”
2022 első negyedévében a magyar utazási szakemberek foglalásait tekintve a legnépszerűbb belföldi úti célok Budapest, Pécs és Debrecen voltak. A külföldi utak tekintetében Spanyolország (Tenerife, Barcelona, Palma de Mallorca), az Egyesült Arab Emírségek (Dubai, Ras Al Khaimah, Abu Dhabi) és Olaszország (Róma, Milánó, Velence) a legkeresettebb.
A magyar utazási szakemberek által az első negyedévben foglalt preferált szálláskategóriák a 4 csillagos szállodák (az összes első negyedéves foglalás 45%-a) és az 5 csillagos szállodák (27%), ezt követik a 3 csillagos szállodák (23%).
A repülőjegy-foglalások közül a legnépszerűbbek Törökország, Franciaország és Hollandia voltak. Transzfer szolgáltatásokat leggyakrabban Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Arab Emírségekben foglaltak le.
A RateHawk hivatalosan 2018-ban indult Magyarországon. Mára több mint 1,7 millió szálláslehetőséget biztosít az utazási szakembereknek, 21%-kal több, mint egy évvel korábban. Az árualapot több mint 140 globális beszállítótól (+17% év/év) és 51 000 közvetlen szállodaszerződéstől (+45% év/év) szerzi be. 2021-ben a társaság elindította repülőjegy-kínálatát, amely több mint 350 légitársaság jegyeit kínálja, köztük több mint 150 fapadosra. A platform több mint 150 országban biztosít átszállási útvonalakat.
A cég mobilalkalmazássalis rendelkezik, amely iOS vagy Android eszközöket használó partnerek számára elérhető. A letöltések száma meghaladta a 17 ezret.