Rekordévet zárt az osztrák dizájner bevásárlóközpont

Új látogatói rekord született Parndorfban: 2023-ban 6,8 millió vásárló járt a designer bevásárlóközpontban, ami meghaladja a járvány előtti szintet.

1998. augusztusi megnyitása óta a parndorf-i designer outlet közel 37 000 m²-es eladóterével, mintegy 160 üzletével Közép-Európa legnagyobb designer központjává fejlődött. A Turismuspresse.at szerint siker a dizájner-, luxus- és életmódmárkák népszerű keverékének tudható be.

Az elmúlt pénzügyi évben az előző évhez képest, 21 százalékos növekedést tapasztaltak. A 2019-es rekordévhez képest a  gasztronómia 46%-os, a szépség 27%-os növekedést ért el, míg a gyermekdivat 24, a cipődivat pedig 13% -kal hozott jobb eredményt, mint a korábbi évek. 

A jelenlegi számok azt muttják, hogy 2024 is rekordév lesz
A jelenlegi számok azt muttják, hogy 2024 is rekordév lesz
Fotó: Pixabay

A magyarok által is oly népszerű bevásárlóközpontba a legtöbben természetesen Ausztriából érkeznek, Bécs, Alsó-Ausztria és Burgenland vonzáskörzetéből, de több más szövetségi államból is Karintiától Stájerországon át Salzburgig. Erőteljes növekedést mutatnak a szomszédos Szlovákiából és Magyarországról érkező vásárlói számok is, de egyre nő a cseh, román és szerbiai vásárlók száma is. Ahogy a cikkben is olvasható:

 „A Designer Outlet Parndorf nélkülözhetetlen célpontnak bizonyult a nemzetközi vásárlások szerelmesei számára. Az új célcsoportok megnyitására irányuló erőfeszítéseink, valamint a különböző országok és célcsoportok számára személyre szabott marketingstratégiák kidolgozása jelentősen hozzájárul ehhez a sikerhez. Az olyan kezdeményezésekkel, mint az Alipay-vel való együttműködés, új mércét állítunk fel, hogy megfeleljünk nemzetközi vendégeink igényeinek, és páratlan vásárlási élményt kínáljunk számukra”

– mondja Mario Schwann, a McArthurGlen Designer Outlet Parndorf vezérigazgatója.

2019-hez képest a 2023-as év tíz százalékos értékesítési növekedést hozott. Legerősebb növekedést a Dél-Koreából, Közel-Keletről és Délkelet-Ázsiából érkező látogtók kötében tapasztalták. Az Ecostra teljesítményjelentése szerint a Designer Outlet Parndorf a 6. legnépszerűbb az európai dizájner üzletek rangsorában.

Ezzel a 6,8 milliós vendéglátszámmal meghaladták a 2019-es járvány előtti év korábbi látogatottsági rekordját, ami 6,3 millió volt., és ami kilenc százalékos növekedést jelent. A számok alapján 2024-re is új látogatói rekordra számítanak.

 


A madridiak Balatonja a magyarok kedvence

A madridiak Balatonja a magyarok kedvence  

A magyarok körében azért is lett népszerű a terület, mert más spanyol régiókhoz képest jóval könnyebben megközelíthető.
Hatalmas veszteségekre készül a párizsi kulturális szektor az olimpia miatt

Hatalmas veszteségekre készül a párizsi kulturális szektor az olimpia miatt 

 „Mi vagyunk a nagy vesztesek” – mondják a párizsi kulturális szektorban dolgozók.
Az Etna továbbra sincs nyugton - lezárták Catania repterét

Az Etna továbbra sincs nyugton - lezárták Catania repterét 

Lezárták a szicíliai Catania repülőterét, amelyet hamueső temetett be az Etna vulkán kitörése miatt kedden.
Prémium úti cél Törökországban

Prémium úti cél Törökországban 

A török félsziget a hírességek kedvenc "prémium” úti célja.
Pompeii, a betemetett város

Pompeii, a betemetett város 

A kapun belépve megcsap a történelem szaga – a hatalmas kövekkel kirakott utcákat járva úgy érzem magam, mintha egy időgép visszavitt volna az ókorba.
Idehaza egy idegenforgalmi képviselettel kevesebb

Idehaza egy idegenforgalmi képviselettel kevesebb  

A Tunéziai Idegenforgalmi Hivatal budapesti képviselete a következő információt küldte szerkesztőségünkbe.
Magyarok nélkül megállna Ausztria

Magyarok nélkül megállna Ausztria 

Tíz év alatt több mint a duplájára nőtt a magyarok létszáma Ausztriában, ami napjainkban már meghaladja a 107 ezret.
Öt lenyűgöző nemzeti park Horvátországban

Öt lenyűgöző nemzeti park Horvátországban 

Ha a nyaralást Horvátországba tervezi, mindenképp érdemes felfedezni az Adriai-tengeren található természeti kincseket.
Borravaló körkép: ennyit illik adni a különböző országokban

Borravaló körkép: ennyit illik adni a különböző országokban 

A borravaló megítélése kultúránként és nemzetenként változó: ami az egyes országokban szokás, az egy másikban akár sértés is lehet. 
Boldogság-automaták és szerelmeslevelek a turizmus szolgálatában

Boldogság-automaták és szerelmeslevelek a turizmus szolgálatában 

Linz kirobbanóan sikeres a magyar látogatók körében is.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.