A Turisztikai Világszervezet (UNWTO) által tartott madridi versenyen győztes Questo használói úgy fedezhetnek fel egy várost, hogy ehhez különböző feladatokat, rejtélyeket kell megoldaniuk, így újabb és újabb helyekre juthatnak el és információt gyűjthetnek azokról.
A terméket úgy írták le, mint egy olyan felfedezős játékot, amely a játékot köti össze az utazással.
Az alkalmazás jelenleg ötven európai városban, köztük Románia több városában, Londonban, Párizsban, Amszterdamban, Rómában és Berlinben is kínál kalandokat az utazóknak, tavaly több mint 50 ezren töltötték le és teljesítettek küldetéseket Európa szerte.
Bár az alkalmazás Budapesten is elérhető, de a szolgáltatás viszonylag korlátozott, egy fizetős túrán lehet részt venni.
A Disruptive Hospitality Award kategória nyertese egy perui alkalmazással, a Hackpackinggel versengett az elsőségért.