Tengerparti konferenciakomplexum Šibenik MICE-kínálatában

Egy kongresszusi helyszínnek ma már nem elég szépnek, korszerűnek, sokoldalúnak, tágasnak és jól variálhatónak lennie, szükséges valami plusz, valami egyedi, ami megfogja a MICE-világ figyelmét. A dalmát tengerparton találunk egy minden tekintetben egyedülálló létesítményt, ez a Šibenik Kongresszusi Központ.

Az eredetileg 2017. májusában megnyílt létesítményt már a lokációja is figyelemre méltóvá teszi. Šibenik városának UNESCO Világörökségét képező látnivalói és hangulata, a közeli nemzeti partok és a dalmát szigetvilág számtalan incentive programlehetőséget kínál, miközben kiváló megközelíthetőséggel is rendelkezik: a két nagy reptérrel is rendelkező város, Zadar és Split között helyezkedik el.

A kongresszusi központ ráadásul közvetlenül a tengerparton áll, és saját szállodákkal is rendelkezik, ami hatalmas vonzerőt jelent.
 
Ez a három szinten összesen 6000 négyzetméternyi rendezvénytérrel és 25 rugalmasan alakítható konferenciateremmel, 5 hotelben 1547 szállodai szobával, 23 étteremmel és bárral és 4000 négyzetméternyi spa és wellness területtel rendelkező komplexum rengeteg fénnyel, egyszerre modern és barátságos építészeti megoldásokkal rendelkezik. Legnagyobb terme 1500 főt képes befogadni.

Mindezt professzionális rendezvényszemélyzettel és saját, magas színvonalú cateringgel szolgálja ki. Így tehát minden adott és egy helyen elérhető, ami egy sikeres üzleti rendezvényhez elengedhetetlen.


A kongresszusi központ üzemeltetői hisznek benne, hogy

a személyes kapcsolatoknak soha nem volt akkora jelentősége, mint napjainkban.

Az Amadria Park ehhez is innovatív, látványos rendezvénytereket kínál lenyűgöző szabadtéri helyszíneivel, amelyek lehetővé teszik, hogy a résztvevők a megszokott formákból kitörve, szabadabban, a friss levegőn, a természet közelségében élvezhessék az üzleti eseményeket. Üzleti ebéd egy dalmát falu olajfaligetében, vagy könnyű snack és koktélparti a lemenő nap fényében a parton - itt ez is lehetséges.

###cikkajanlo,83818##-
 


ANTOR szezonnyitó: sikeres nyárnak néznek elébe a külföldi képviseletek

ANTOR szezonnyitó: sikeres nyárnak néznek elébe a külföldi képviseletek 

Biztos jele a nyár kezdetének, hogy összegyűlnek a Magyarországon működő külföldi turisztikai képviseletek vezetői, hogy találkozzanak a szakmával.
TUI 2024: Fedezze fel a legújabb görögországi és ciprusi luxushoteleket

TUI 2024: Fedezze fel a legújabb görögországi és ciprusi luxushoteleket 

Görögország legnagyobb szállodaláncai mutatták be csütörtökön idei újdonságaikat a TUI szervezésében hazai utazási szakembereknek a páratlan panorámával rendelkezdő Sunhill Bisto & Skybárban.
Innovatív gyakorlatok és konkrét tippek a turisztikai podcast legújabb részében

Innovatív gyakorlatok és konkrét tippek a turisztikai podcast legújabb részében 

Egy kis ízelítőt adunk az újturizmus világával foglalkozó népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast-sorozat legújabb részéből.
Indul a nyár: bőröndöt bepakolni, mobilt felkészíteni!

Indul a nyár: bőröndöt bepakolni, mobilt felkészíteni! 

Hasznos tippek külföldre utazás előtt.
Új dubaji programok - télen-nyáron

Új dubaji programok - télen-nyáron 

A már ismert, ikonikus látnivalók mellett számos gyerek és családi, szabad- és beltéri program, kulturális rendezvények hosszú sora várja a Dubajba látogatókat.
Extrém hőség Görögországban és Cipruson

Extrém hőség Görögországban és Cipruson 

Lezárták a turisztikai látványosságokat, és felfüggesztették az iskolai oktatást.
Az utazás az új álommeló

Az utazás az új álommeló  

A 18-27 év köztiek és a 28-37 év köztiek döntő többsége tartja álommunkának az utazást.
Friss adatok a német beutazó turizmusról

Friss adatok a német beutazó turizmusról 

A DZT legújabb jelentése szerint az előzetes adatok és az aktuális számok alapján a német beutazó turizmus dinamikusan növekedett 2024. első negyedévében.
Strandnyitás Párizsban

Strandnyitás Párizsban 

A St. Tropez és Nizza hangulatát megidéző vízpartokat természetesen a Szajna partján alakítják ki.
Az évszázad leghumorosabb kampányával csalogatja a turistákat Bécs

Az évszázad leghumorosabb kampányával csalogatja a turistákat Bécs  

A „Post-Vienna-Blues” – megvonási tünet szindrómára alapuló kampányt máris több nemzetközi sajtóorgánum felkapta.