Rekordmennyiségű személyre szóló címkét gyártott közleménye szerint digitális nyomdagépeivel a Coca-Cola eddigi legnagyobb személyre szabott imázskampányához a HP. Az itthon „Neked is egy Coca-Cola” néven futó kampány Európa szerte május 1-én indult és augusztus végéig tart.
A 32 európai országában futó kampány célja, hogy a Coca-Cola fogyasztóival közvetlen kapcsolatot alakíthasson ki. Az ikonikus Coca-Cola logót a 150 legnépszerűbb utónév, becenév vagy szeretettel kapcsolatos kifejezésre cserélték a Coca-Cola, Coca-Cola Light és Coca-Cola Zéró palackokon a kampányban résztvevő országokban.
A gyártás során 800 millió perszonalizált címke készült a kampányhoz a HP közleménye szerint. A projektet a dalfseni központú holland címkekészítő vállalat, az ESHUIS, ügyvezető igazgatója, Peter Overbeek vezette. A kampányhoz nyolc címkenyomó céget bíztak meg Európa szerte, akik összehangolták a 12 HP Indigo digitális nyomdagépen zajló gyártást. A nyomdagépek 3 hónapon keresztül, napi 24 órájában üzemeltek, így sikerült 800 millió címkét legyártani.
Akit érdekel, a projektet összefoglaló videó itt látható.
Forrás: Kreatív Online