2013 júniusától a görög származású Nikos Kalaitzidakis irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-t. Az új ügyvezető Tarsoly Józsefet váltja, aki a Coca-Cola Hellenic Ausztriát és Szlovéniát magában foglaló leányvállalatát vezeti a jövőben.
Nikos Kalaitzidakis korábban a cégcsoport bolgár társaságának élén állt, azt megelőzően pedig Horvátországban és Oroszországban töltött be vezető pozíciókat. Az új ügyvezető széles körű nemzetközi tapasztalattal bír, nyolc országban élt és dolgozott. Nikos Kalaitzidakis Angliában szerezte meg mérnöki diplomáit, MBA diplomáját pedig Svájcban kapta meg. Az új ügyvezető feleségével érkezik Magyarországra.
Tarsoly József 2006-tól töltötte be az ügyvezetői pozíciót. A Coca-Cola HBC Magyarország az elmúlt esztendőkben hazánk legnagyobb élelmiszeripari vállalatai közé nőtte ki magát. A cég a szénsavas üdítőital kategóriában betöltött vezető szerepe mellett ma már az ország legnagyobb gyümölcslé és gyümölcsital gyártói közé tartozik, továbbá első helyen áll a jeges teák és az ízesített ásványvizek piacán is. A vállalat az egyik legnagyobb hazai élelmiszeripari exportőr is, hiszen jelenleg 22 országot lát el különféle üdítőitalokkal és gyümölcslevekkel. A cég hazai gazdaságban betöltött súlyát jelzi, hogy a magyar kormány elsőként a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel kötött stratégiai partnerségi megállapodást.
„A Coca-Cola HBC Magyarország az elmúlt években jelentős lépéseket tett azért, hogy a 28 országot átfogó Coca-Cola Hellenic cégcsoport egyik leghatékonyabban működő gyártóközpontjává váljon – mondta Nikos Kalaitzidakis ügyvezető, hozzátéve – elkötelezett vagyok aziránt, hogy ezen az úton haladjunk tovább.”
Tarsoly József kinevezése kapcsán hangsúlyozta: „Megtiszteltetés számomra, hogy megkaphattam az ausztriai vállalat irányítását, kinevezésem egyértelműen a Coca-Cola HBC Magyarország és kollégáim teljesítményének az elismerése.”
További szervezeti változás, hogy Antal Csaba általános értékesítési igazgató a Coca-Cola Hellenic cégcsoport írországi szervezeténél folytatja pályafutását. A piaci környezet komplexitása miatt a kereskedelmi és marketing funkció különválasztásra került Magyarországon. A kereskedelmi igazgatói munkakört júniustól Kerekes László tölti be, aki az AkzoNobel közép-kelet-európai igazgatói pozíciójából érkezett a céghez. A marketing területért Békefi László felel, aki jelenleg is ezt a területet vezeti a vállalatnál. 2013 júniusától mindketten közvetlenül az ügyvezető irányítása alatt látják el tevékenységüket.