A Gazeta Wyborcza című lengyel napilap utána járt az ügynek, és kiderítette, hogy az ismert világmárka a Coca Cola, és a rendőrségnek elég volt egy telefon a cég lengyel képviseletétől, hogy egy egyenruhás se merje kimondani a jól csengő nevet.
A lap azon morfondírozik, hogy mitől van annyira betojva a lengyel rendőrség az amerikai Coca Colától, mivel vehették rá, hogy így becsináljon egy külföldi cégtől, és így kicsesszen a fogyasztókkal, akiknek nem ártana tudniuk, hogy hol gyártják, ki forgalmazza, és miről lehet felismerni a hamis Coca Colat, amibe akármi is lehet, hiszen illegális gyártásról van szó.
A rendőrök azzal takaróznak, hogy szerintük a márkanév a Coca Colaé és ők döntenek arról, hogy milyen kontextusban jelenhet az meg. A Gazeta Wyborcze ezt másképpen gondolja, amivel nincs egyedül. A lap hiába próbált állásfoglalást kérni a cég sajtóosztályától, az ügyben válaszra se méltatták. A rendőrök legalább annyit megtehettek volna, ami magánszemélyeknél szoktak, - tesszük hozzá -, és a cég nevét az ilyenkor szokásos tapintatos formában hozzák: Coca C. (forrás: azta.hu)