Konferencia: Mi köze Somló Tamásnak a turizmushoz?

Mi köze egy karmesternek és Somló Tamásnak a turizmushoz? Pontosabban a turizmushoz kapcsolódó vállalkozások marketingjéhez? Jó kérdés! Közvetlen módon semmi. Ennek ellenére Somló is ott lesz azon a tréningen, ahová azokat a szakembereket próbálta összegyűjteni a Kreatív, akik szívesen megosztják véleményüket arról, hogyan lehetne hatékonyabbá tenni a vállalati kommunikációt. Az előadók sokféle megoldást kínálnak majd erre, egy dolog azonban minden előadásban közös lesz: ez pedig a zene. A szakemberek itt olyan hangnemet ütnek majd meg, amely nem csak a turisztikai reklám, az általános vállalati PR, de akár a szállodai HR vezetők füleinek is zene lehet. A rendezvényen ott lesz a Turizmus Trend főszerkesztője Szántó Zoltán is, aki a tréning kerekasztal - beszélgetésén arra próbál majd hasznos tanácsokkal szolgálni, hogyan érdemes a kapcsolatot tartani az újságírókkal ha azt szeretnénk, rendezvényeink könnyedén bekerüljenek a média látóterébe.

A konferencia ideje:  november 10. – 11. Budapest - XO BIsztró

Jelentkezés itt: http://www.kreativ.hu/esemeny/vallalati_kommunikacios_trening/index.php

Éskovács Péter (A-Z Produkció), a rendezvény egyik előadója mindezekhez hozzátette: Egyre több zenész vállalja, hogy véleményt mondjon kommunikációs ügyekről. A világ egyik legismertebb művésze, aki felfedezte, hogy a kommunikációs szakemberek sokat tanulhatnak a muzsikusoktól, az amerikai Christian Gansch volt, aki könyvet is írt a témáról, Szólótól a szimfóniáig, - amit a vállalatok a zenekaroktól tanulhatnak- címmel. Ezek a zenei „párhuzamok” hasznosak lehetnek a turisztikai szakmában dolgozók számára is – nyilatkozta a szakértő.

Hány szólista lehet egy teamben? Hogyan dolgozzon ki a vezető és a team új ötleteket és elképzeléseket? A karmester és kommunikációs szakértő könyvében megmutatja, hogy a sikeres zenekarok különleges irányítási és konfliktusmegoldó stratégiákkal is rendelkeznek. Egyszóval lehet mit tanulniuk a marketingért felelős döntéshozóknak a zenészektől. Többek között ezért is hívta meg a Kreatív Somló Tamást, az LGT egykori frontemberét az Egymásra hangolva című konferenciára. Somló arról beszél majd, milyenek a vállalati rendezvények, ahová zenészeket is hívnak. Szó lesz hatalmas kommunikációs bakikról és arról is, hogy a zenészek segíthetik e a cégeket CSR tevékenységükben.

A turisztikai szakembereknek érdekes lehet az az előadás is, amelyet a turisztikai körökben is elismert szaktekintélynek számító Semsei Sándor (Chrome Keratív Munkák Kft.) tart arról, milyen „hangnemet kellene megütni” megrendelőknek a brief írásakor ügynökségével, hogy tökéletes összhang alakuljon ki közöttük. 

A rendezvényre egyébként nem csak a PR és marketingért felelős osztályok szakembereinek jelentkezését várják. A tréning érdekes lehet azoknak a HR ügyekért felelős döntéshozóknak, akik szerepet játszanak a vállalati belső kommunikációban, esetleg a cég CSR stratégiájának kialakításában.

A tréning szervezői szerint, ez lesz az első olyan rendezvény, amely a HR és marketing határterületek dolgozóinak is próbál ó tanácsokkal szolgálni. Szerintük a zenei hasonlatokra „komponált” Egymásra hangolva című tréning metaforikusán is jól mutatja a vállalati kommunikáció egyes elemeinek egymásra utaltságát.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.