Itt az Iránytű kommunikációs verseny végeredménye

Kedd este a budapesti Legenda hajón hirdette ki a Turizmus Trend szerkesztősége az Iránytű kommunikációs verseny végeredményét. Néhány héttel ezelőtt harmincegy pályaművet jelölt shortlistre az Iránytű kommunikációs verseny zsűrije. A díjazottak a helyszínen értesültek a verseny végeredményéről.

 

41 nevező 52 munkája került a Turizmus Trend szervezésében zajló Iránytű kommunikációs verseny zsűrije elé, végül a döntőbe 31 pályamunka jutott be.

A zsűrit Román Balázs, a Kreatív online főszerkesztője, Szedlák Péter, az Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet marketing menedzsere, Varga Ferenc, a Corvus Design Reklámügynökség ügyvezetője, valamint Szántó Zoltán, a Turizmus Trend főszerkesztője alkotta. A zsűri megítélése szerint a shortlistre került pályaművek mindegyike elismerést érdemel.

A zsűri szavazatainak összesítése után a következő pályázók közül kerültek ki a kategóriák nyertesei:

Print:

Nyár 2011(Aeolus), Tavasz-Nyár-Ősz 2011 (Budavár Tours), Chemol Travel 2011. évi programfüzete, MICE kiadvány (Hotel Európa Fit), Éden étterem étlapja (Hotel Karos Spa), Nyári Üdülések 2011(Ibusz), Kolping Hotel kiadványa, USA katalógus (Mortons’), OTP Travel Belföldi katalógus 2011-12, ), OTP Travel Külföld katalógus 2011, Sport- és eseményturizmus 2011 (Quaestor), Magic Life katalógus (TUI).

Print (non-profit):

Badacsonyi céh Turisztikai egyesület Badacsonyi Régió invitatív kiadványa, Kehidakustány-információs turisztikai térkép (Kehidakustányi Vendégvárók Egyesülete) és a MiskolcON turisztikai magazin (Miskolc MJV Önkormányzata).

Web:

A zsűri a shorlistesek közé juttatta a bohemarthotel.hu (Béke Irodaház Kft.), a buddhabarhotelbudapest.com (MMG Hotels Kft.), az econoconsult.hu (EconoConsult Kft.), a laprimahotelbudapest.com (MMG Hotels Kft.), a mellowmood.hu (MMG Hotels Kft.) és az underguide.com (Underguide Kft.) honlapokat.

Web (non-profit):

Shortlistes lett a hajduszoboszlo.hu (Hajdúszoboszlói nonprofit Kft.), gyereabalatonra.hu (Magyar Turizmus Zrt.), az austria.info (Österreich Werbung) és az iranypecs.hu (TÉDÉEM Pécs Turisztikai Nonprofit Kft.) honlap.

Esemény/kampány:

A zsűri összevonta az eseménymarketing, POS, hirdetések, valamint a reklámkampányok kategóriákat. Itt a legjobbak közé jutott a Kocsonyabál 2011 népszerűsítő anyagaival az Eurocom Kft., a Continental Hotel Zara szállodanyitási kampánya és marketing anyagai (Lorian-Spot Kft.), a Globall Football Park & Sporthotel arculati elemei (MLSZ Edzőcentrum Kft.), a Morea Travel kisfilmje, az Opera Garden Hotel kisfilmje, Moziutak országos promóció -„Ízek, imák, szerelmek” (Quaestor), a Spirit Hotel –Legyen az ajándékozás felüdülés! kampánya, valamint a Miskolci Téli Fesztivál-Kocsonyafesztivált népszerűsítő és bemutató kiadványai („Több, mint legenda…” Nonprofit Kft.).

Print kategóriában a nagyközönség is leadhatta szavazatait a legszebbnek gondolt kiadványokra az idei Utazás kiállítás ideje alatt.

A díjazottak listája

Print kategóriában

I. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján TUI Magyarország Kft. Magic Life katalógus

II. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Budavár Tours Tavasz-Nyár-Ősz 2011 katalógus

II. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján OTP Travel Kft. Belföldi katalógus 2011-12

III. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján OTP Travel Kft. Külföldi katalógus 2011

 

Print kategóriában - non-profit szervezetek

I. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Badacsonyi Céh Turisztikai Egyesület Badacsonyi régió kiadványa

II. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Miskolc MJV Polgármesteri Hivatala MiskolcON - turisztikai magazin

III. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Kehidakustányi Vendégvárók Egyesülete Információs turisztikai térkép

 

Online kategóriában

I. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Béke Irodaház Kft. bohemarthotel.hu

I. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Underguide Kft. underguide.com

II. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján EconoConsult Kft. econoconsult.hu

III. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján MMG Hotels Kft. laprimahotelbudapest.com

 

Online kategóriában - non-profit szervezetek

I. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Österreich Werbung Marketing Kft. austria.info

I. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. hajduszoboszlo.hu

II. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Magyar Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatóság gyereabalatonra.hu

III. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján TÉDÉEM Pécs Turisztikai Nonprofit Kft. iranypecs.hu

 

Esemény/kampány kategóriában

I. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Spirit Hotel Legyen az ajándékozás felüdülés! kampánya

II. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Lorian-Spot Marketing és Szolgáltató Kft. Continental Hotel Zara szállodanyitási kampánya

III. helyezés a szakmai zsűri értékelése alapján Opera-Garden Hotel Kft. Opera Garden Hotel bemutatkozó filmje

 

Nagyközönségi szavazás

Csak print kategóriában

I. helyezés a nagyközönség értékelése alapján Aeolus Hungary Utazási Iroda Kft. Nyár 2011katalógus

II. helyezés a nagyközönség értékelése alapján Miskolc MJV Polgármesteri Hivatala MiskolcON - turisztikai magazin

III. helyezés a nagyközönség értékelése alapján TUI Magyarország Kft. Magic Life katalógus

 

Köszönjük a jelentkezést minden pályázónak, gratulálunk a díjazottaknak!


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.