Rólad szólnak a hírek, vagy mégsem?

Turisztikai marketingesként szeretnéd elérni, hogy a cégedről szóló hírek bekerüljenek a sajtóba? Meg akarod érteni a hazai sajtópiac működését? Megtanulnád, hogy kell profi közleményeket írni? Akkor gyere el szeptember 30-i workshopunkra, ahol pr-szakemberektől és gyakorló szerkesztő-újságíróktól szerezheted be a szükséges információkat.

Rólad szólnak a hírek címmel szeptember 30-án rendezi meg workshopját a Turizmus Trend Magazin, melyre várjuk a szállodák, utazási irodák, turisztikai vállalkozások, turisztikai marketinggel foglalkozó szervezetek, turisztikai létesítmények képviselőinek jelentkezését.

A kommunikációs workshop célja, hogy megismertesse a részvevőkkel az általános médiapiaci folyamatokat, a kiadók, elsősorban a szaklapkiadók működését, ennek ismeretében pedig felkészítse a résztvevőket a hatékony sajtókommunikációra. A workshopon válaszd adunk a következő kérdésekre: Hogyan írjunk profi sajtóközleményt? Hogyan ápoljunk hatékony sajtókapcsolatokat? Hogyan érhetjük el, hogy közleményünket minél több médium átvegye?

A részletekért és további információkért kattints a képre!

A Workshop programja

08.30 Regisztráció

09.00 - 09.50 Médiapiaci alapok - Hogyan épül fel a magyar médiapiac: nagy tulajdonosok, meghatározó szereplők - Hogyan működik egy szerkesztőség – a szerkesztőségi munkakörök és munkafolyamatok bemutatása Előadó: Román Balázs, Kreatív, főszerkesztő

09.50 - 10.50 Műfajelméleti ismeretek - Hír, interjú, tudósítás, esszé, tanulmány, szakcikk - Újságcikk és reklám/pr különbsége, szerkesztőségi elvek kontra hirdetői igények, sajtóetika Előadó: Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary Kiadó., tartalomfejlesztési vezető

10.50 - 11.10 KÁVÉSZÜNET

11.10 - 11.40 Hatékony Pr a gyakorlatban - egy ügynökségi szakember szemével - Hogyan csináljunk jó sajtóanyagot? - Hogyan kell izgalmas sztorit készíteni a száraz hírekből? - Mit mikor mondjuk és ne mondjunk magunkról? - Hogyan kezeljük a sajtókapcsolatainkat? Előadó: Petrányi-Széll András, PS:PRovocative

11.40-12.05 Hatékony kommunikáció a turisztikai (szak)sajtóval

- Rövid áttekintés a turisztikai médiáról, nagyközönségi v.s. szakmai médiumok, elérés, célcsoportok - Hogyan ápoljunk hatékony sajtókapcsolatokat az információs zűrzavarban? Hogyan érhetjük el, hogy közleményünket minél több médium átvegye? - Hogyan írjunk a sajtó számára is használható profi sajtóközleményt? A befogadható, de szakszerű írás készítésének lépései, tartalmi és formai követelmények Előadó: Szántó Zoltán, TurizmusTrend, főszerkesztő


Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.