Kupon cikkek
Kuponozás, OTA-k, vendégpanaszok: MSZÉSZ-közgyűlés Bükfürdőn
Erős szakmai tartalommal kezdődött el a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 44. közgyűlése Bükfürdőn az új épületszárny átadására készülő Caramell Premium Resortban. A szállodások éves találkozójára 300 szakember érkezett az ország minden részéből.
A legtöbb kuponos oldal megbukott a fogyasztóvédelmi vizsgálaton
Az ellenőrzés ideje alatt összesen 19 kuponos honlapot ellenőriztek a Felügyelőségek munkatársai, melyek közül 18 honlap nem tett eleget a jogszabály által előírt kötelezettségeinek, ez pedig 95%-os kifogásolási arányt eredményezett.
Elvéreztek a kuponos oldalak
Az ellenőrzött 19, kuponokat értékesítő internetes oldal közül 18 honlap nem tett eleget jogszabályi kötelezettségeinek - tájékoztatta a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) szerdán az MTI-t.
Turizmus és kupon - letölthető előadások
A turizmus és a kuponozás aktuális kérdései kerültek napirendre a legutóbbi Turizmus Akadémián, amelyet a Turizmus Trend rendezett meg a közelmúltban Budapesten. Az előadások anyagait a konferencia résztvevői és előfizetőink a kapcsolódó fájlok menüpontban tudják letölteni.
Jók az ösztönzőprogramok, de mit hoz a jövő?
A Kreatív és az Élelmiszer által szervezett kétnapos konferenciára a marketing és sales területéről érkeztek előadók két szekcióban, egyrészt kuponos promóciókról (Kupon nap), másrészt lojalitásösztönző programokról (Lojalitás nap) adtak elő. Beszámoló sok képpel és prezentációval, amelyeket a cikkünkből le is tölthet.
Jók az ösztönzőprogramok
A Kreatív és az Élelmiszer által szervezett kétnapos konferenciára a marketing és sales területéről érkeztek előadók két szekcióban, egyrészt kuponos promóciókról (Kupon nap), másrészt lojalitásösztönző programokról (Lojalitás nap) adtak elő. Beszámoló sok képpel és prezentációval, amelyeket a cikkünkből le is tölthet.
Álomutak féláron
Nem csoda, hogy pillanatok alatt elkapkodták az egyik kuponos oldalra feltöltött egzotikus üdüléseket, hiszen a reális értékük felénél is kevesebbért kínálták azokat. Egyre nagyobb kétségek merülnek fel ugyanakkor az akciós ajánlatokkal kapcsolatban. Az online utazási kuponokat száznál is többen vásárolták meg.
2014. újra Amerika éve a Morton’s-nál
Az idei sikerekre építve, bővített kínálattal jelent meg az USA-specialista Morton’s jövő évi katalógusa.
Milliárdokat költenek a magyarok szálláskuponra
Az eNET elemzése szerint töretlen a hazai szálláskuponos oldalak népszerűsége: tavaly 4 milliárdot költött a magyarok ezeken az oldalakon.
Hogy nyaral a netező magyar?
Az online szállásfoglalás egyelőre kevésbé bevett szokásnak számít hazánkban, ugyanis a magyar internetezők 46 százalékára nem jellemző, hogy a világhálón foglalná le a szálláshelyét, míg 22 százalékuk mindig él ezzel a lehetőséggel ‒ derült ki a Kutatópont reprezentatív online közvélemény-kutatásából, amelyet az internezők körében végzett májusban.
Elégedett vendégek a budapesti szállodákban
A budapesti szállodák a legjobb 10 európai szálloda között vannak a vendégek elégedettségi értékelése alapján, írja elemézésben a hotel.info.
6,5 milliárdos forgalom tavaly a kuponos oldalakon
Jelentősen, közel 45 százalékkal bővült tavaly az online kuponos piac: a 2011-es 4,5 milliárd forintos forgalom után tavaly 6,5 milliárd forintos forgalmat bonyolított le Magyarországon az online bónuszos vagy kuponos piac - derül ki az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. adataiból, amelyeket csütörtökön juttatott el az MTI-nek.
1,4 milliárd forint felett volt tavaly a Kupon Világ forgalma
Magyarországon több mint 1,4 milliárd forint volt a Kupon Világ összforgalma 2012-ben, ami 57 százalékos növekedés az előző évhez képest - közölte a cég kedden.
60 ország utazási ajánlatai a Kupon Világnál
A Kupon Világ és a Kolektiva, Közép- és Kelet-Európa vezető kuponos oldal csoportja felvásárolta a legnagyobb, ajánlatokkal foglalkozó nemzetközi B2B piacteret, a Dealgeccót, közölte a TurizmusOnline-nal a Kupon Világ.
Folyamatosan tisztul le a kuponos vásárlói piac
A tavaly 4,3 milliárd forintos közösségi vásárlói piacot idén nyolc jelentős szereplő hagyta el, köztük tőkeerős cég is. Idén további bukások várhatók, de vannak biztosnak látszó túlélők, írja a HVG.
Mennyit is ér a kuponos vásárló - a szállodáknak?
Az elmúlt közel két évben igen látványos fejlődésen ment keresztül itthon a közösségi vásárlás. A kuponos oldalak második, sőt, már harmadik hulláma után jelenleg számtalan ilyen felület kínálja a legkülönfélébb termékeket, szolgáltatásokat, amelyek között igen előkelő helyet foglalnak el a szállásajánlatok. A hotelüzemeltetők többsége sokáig szinte „megváltóként” tekintett egy-egy ilyen akcióra, hiszen amíg a szállodák száma a korábbi időszakban nőtt, a vendégkör nem igazán bővült. A kuponos vásárlás azonban igen sajátos marketing- és értékesítési eszköz, amelynek nem csak előnyökkel, de hátrányokkal is járhat - állítja Kerek Péter, az Accent Hotel Management Kft. marketing igazgatója.
Hadüzenet a kuponos oldalaknak
Alternatívát kínál a kuponos oldalakkal szemben a turisztikai szolgáltatók részére egy új hazai turisztikai portál, a travelbooggie.com.
Amit megspórolnak, legközelebb elköltik
Több mint 60 közösségi vásárlói oldal működik már Magyarországon. A vevők többsége nő, budapesti és 30 év alatti, ez is elhangzott Turizmus Akadémia - Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusban című konferenciánkon, amelyet kedden az Oxygen Wellness Központban tartottunk.
Adóügyekről a Turizmus Akadémián
A Pricewaterhouse Coopers Magyarország Kft. adómenedzsere, Kőmíves Krisztina is előad az október 25-i Turizmus Akadémián.
Vendéget hoznak és ismertséget növelnek a közösségi vásárlóoldalak
Milyen előnyökkel járhat a szállodák részére a közösségi oldalakkal való együttműködés? Vitába száll a kritikusokkal a terület egyik vezető szolgáltatójának legfrissebb közleménye.
Furcsa népség szállja meg a szállodákat
Farkas Erika szállodai online marketinggel foglalkozó tanácsadó úgy gondolja, óvatosnak kell lenniük a hoteleknek a kuponos akciókban való részvétellel. Írását – amely nem feltétlenül tükrözi a szerkesztőség véleményét– teljes terjedelmében közöljük.
BDO: Sokat árthat a kupon a szállodáknak
Másodvirágzásukat élik Magyarországon a jelentős kedvezménnyel különféle szolgáltatásokat kínáló, közösségi vásárlásra épülő weboldalak, amelyeknek kínálati palettáján rövid idő alatt megjelentek különféle szállásajánlatok is. Bár ezen a csatornán rövid idő alatt szép számú vendégéjszaka adható el, az eszközt óvatlanul használó szállodáknak hosszabb távon súlyos problémákat is okozhat ez a fajta értékesítés.
Hoz vagy visz a kuponbiznisz?
Érdekes, megosztó írás jelent meg a napokban a vendegszerzo.hu oldalon a szálláshelyi marketingben is dívó új trendről, a kuponos ill. közösségi vásárlói üzletről.