hirdetés

Prémium koktélalap-márkát vezet be a magyar piacra a Coca-Cola

Spanyolország után hazánkba is megérkezett az óriáscég HoReCa specifikus prémium üdítőital-családja

hirdetés

A kifinomult és komplex ízvilágú, egyedi grafikával díszített, elegáns üvegpalackokban kapható Royal Bliss üdítőkkel kizárólag a legjobb éttermekben, szórakozóhelyeken és bárokban találkozhatnak majd a fogyasztók, országszerte mintegy négyszáz helyszínen. A hazai debütálásra alig egy évvel a spanyolországi bemutató után kerül sor, párhuzamosan az ausztriai, olaszországi és svájci bevezetéssel. A legújabb koktéltrendek által inspirált termékek megalkotása és tesztelése két éven át zajlott. A magyar piacon első körben hatféle ízváltozat – köztük egy teljesen cukormentes – lesz elérhető, nyáron pedig egy további variáns érkezik. Az italok önmagukban, üdítőként fogyasztva vagy különleges koktélok alkotóelemeként is egyedi élményt nyújtanak.

· CREATIVE TONIC WATER citrusos és fűszeres illat, az édes és a kesernyés tökéletes kombinációja – komplex ízvilágában 40 nüanszot is felfedezhet az értő kóstoló

· EXOTIC YUZU SENSATION TONIC WATER a Creative Tonic Water tökéletes ízharmóniája egy leheletnyi yuzuval (japáncitrommal) - citrusos, frissítő illat, komplex savanykás-kesernyés íz

· CREATIVE ZERO TONIC WATER tiszta, elegáns illat, finoman buborékos, kiegyensúlyozott íz, nem feledve a kinin kesernyés aromáját – cukor nélkül

· BOHEMIAM BERRY SENSATION gyümölcsös, frissítő illat, egyszerre édes és fanyar íz

· IRONIC LEMON kesernyés és fanyar illatjegyek, ízében a savanykás aroma mellett az édes is felbukkan

· IRREVERENT GINGER ALE a tökéletes egyensúly az édes és a savanykás között, frissítő gyömbér és citrus ízjegyekkel

· GINGER BEER a nyári szezonra érkező gyömbérsör karakteres gyömbér ízének köszönhetően egyszerre frissítő és intenzív

Az új brand fókuszában azok a fogyasztók állnak, akik a legújabb trendeket követik, mindig az egyedi élményeket kínáló szórakozóhelyeket, bárokat, éttermeket keresik, miközben ragaszkodnak a prémium minőséghez és az exkluzív kiszolgáláshoz. Tudatában vannak ugyanakkor annak, hogy az igazán különleges élményekhez ki kell lépniük a komfortzónájukból, ezért kipróbálnak minden ígéretes és izgalmas újdonságot.

Ezt a márkaüzenetet testesítette meg az Andrássy úti Il Bacio di Stile épületében megrendezett nagyszabású parti, ahol 600 meghívott vendég előtt Magyarország egyik leghíresebb fiatal bartendere, Ódor András mutatta be az általa megálmodott Royal Bliss koktélokat és long drinkeket. A márka nagyköveteként az előttünk álló egy év során összesen 20 alkalommal 200 bartendernek tart majd egyedi tréningeket. E képzési alkalmak során András az általa megálmodott koktélokkal elsősorban inspirálni akarja kollégáit arra, hogy lépjenek ki a komfortzónájukból, bátran merjenek kísérletezni és ők is alkossák meg saját, egyedi italukat.

(forrás: Vendég & Hotel)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mi a véleménye és hogyan fogja betartani a július 1-én hatályba lépő kormányrendeletet, miszerint attól kezdve tilos forgalomba hozni egyszer használatos műanyagokat valamint műanyagcsomagolást használni a vendéglátás teljes területén?

Kiadónk társoldalai