Prémium koktélalap-márkát vezet be a magyar piacra a Coca-Cola

Spanyolország után hazánkba is megérkezett az óriáscég HoReCa specifikus prémium üdítőital-családja

A kifinomult és komplex ízvilágú, egyedi grafikával díszített, elegáns üvegpalackokban kapható Royal Bliss üdítőkkel kizárólag a legjobb éttermekben, szórakozóhelyeken és bárokban találkozhatnak majd a fogyasztók, országszerte mintegy négyszáz helyszínen. A hazai debütálásra alig egy évvel a spanyolországi bemutató után kerül sor, párhuzamosan az ausztriai, olaszországi és svájci bevezetéssel. A legújabb koktéltrendek által inspirált termékek megalkotása és tesztelése két éven át zajlott. A magyar piacon első körben hatféle ízváltozat – köztük egy teljesen cukormentes – lesz elérhető, nyáron pedig egy további variáns érkezik. Az italok önmagukban, üdítőként fogyasztva vagy különleges koktélok alkotóelemeként is egyedi élményt nyújtanak.

· CREATIVE TONIC WATER citrusos és fűszeres illat, az édes és a kesernyés tökéletes kombinációja – komplex ízvilágában 40 nüanszot is felfedezhet az értő kóstoló

· EXOTIC YUZU SENSATION TONIC WATER a Creative Tonic Water tökéletes ízharmóniája egy leheletnyi yuzuval (japáncitrommal) - citrusos, frissítő illat, komplex savanykás-kesernyés íz

· CREATIVE ZERO TONIC WATER tiszta, elegáns illat, finoman buborékos, kiegyensúlyozott íz, nem feledve a kinin kesernyés aromáját – cukor nélkül

· BOHEMIAM BERRY SENSATION gyümölcsös, frissítő illat, egyszerre édes és fanyar íz

· IRONIC LEMON kesernyés és fanyar illatjegyek, ízében a savanykás aroma mellett az édes is felbukkan

· IRREVERENT GINGER ALE a tökéletes egyensúly az édes és a savanykás között, frissítő gyömbér és citrus ízjegyekkel

· GINGER BEER a nyári szezonra érkező gyömbérsör karakteres gyömbér ízének köszönhetően egyszerre frissítő és intenzív

Az új brand fókuszában azok a fogyasztók állnak, akik a legújabb trendeket követik, mindig az egyedi élményeket kínáló szórakozóhelyeket, bárokat, éttermeket keresik, miközben ragaszkodnak a prémium minőséghez és az exkluzív kiszolgáláshoz. Tudatában vannak ugyanakkor annak, hogy az igazán különleges élményekhez ki kell lépniük a komfortzónájukból, ezért kipróbálnak minden ígéretes és izgalmas újdonságot.

Ezt a márkaüzenetet testesítette meg az Andrássy úti Il Bacio di Stile épületében megrendezett nagyszabású parti, ahol 600 meghívott vendég előtt Magyarország egyik leghíresebb fiatal bartendere, Ódor András mutatta be az általa megálmodott Royal Bliss koktélokat és long drinkeket. A márka nagyköveteként az előttünk álló egy év során összesen 20 alkalommal 200 bartendernek tart majd egyedi tréningeket. E képzési alkalmak során András az általa megálmodott koktélokkal elsősorban inspirálni akarja kollégáit arra, hogy lépjenek ki a komfortzónájukból, bátran merjenek kísérletezni és ők is alkossák meg saját, egyedi italukat.

Forrás: Vendég & Hotel


Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.
A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól 

Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.
Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában 

A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.
Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait 

Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál 

Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.
Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz 

323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.
Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak 

Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.