Az adás szerkesztői Dániából és az úgynevezett „kék zónákból” hozott személyes beszámolóik és példáik alapján rávilágítanak arra, hogy miként lehet a turisztikai termékfejlesztés és a kommunikáció során az életminőség javítását és mindennapi boldogságunk növelését a fókuszba helyezni. Az új epizódban a podcast két házigazdája, Kovács Balázs nemzetközi turisztikai szakértő és Nagy-Szász István közép-európai szállodai menedzser ismertetik a boldogságkutatás mögött meghúzódó filozófiai áramlatokat az ókortól napjainkig.
További témák:
- Miért időszerű és szükséges a turizmus célrendszerével kapcsolatos szemléletváltás?
- Miként oldható fel a fogyasztói társadalom paradoxona, hogyan léphetünk ki a hedonisztikus taposómalomból?
- Milyen tényezők különböztetik meg a turizmus régi szerepfelfogását az újturizmus világától?
- Mit jelent a dán hygge és a japán ikigai?
- Mitől számít Koppenhága a világ legboldogabb, illetve Bécs a világ legjobb életminőségű városának?
A Dunakavicsok podast weboldala itt található, a beszélgetést pedig alább hallgathatja meg: