hirdetés
hirdetés

Amikor a szállodaipar és a virtualitás találkozik

Ázsiában nyíltak meg az első olyan hotelek, amelyekebn nemcsak a vendég, de a virtuális énje is megszállhat. 

hirdetés

 Ugyan a Metaverzum még erősen fejlesztési fázisban van, az AR-ben, azaz a kiterjesztett valóságban azonban egyre több cég és szolgáltató lát fantáziát. Talán nem meglepő, hogy épp az ázsiai régióban nyitották meg kapuikat  az első olyan hotelek, ahol vendégek itt ugyanis nemcsak magukat helyezhetik kényelembe, hanem a digitális énjüket, az úgynevezett avatárjukat is.  Ez utóbbit ráadásul úgy alakítják, ahogy akarják: különféle ruhákat adhatnak rájuk, és a hajukat is megváltoztathatják - írta a a VRScout híre alapján a hvg.hu

A Marriotthoz tartozó Moxy Hotels lépése amiatt is úttörő, mert AR-élményt kínáló hotelek eddig nem igazán voltak.

Az újdonságot a szállodalánc által biztosított alkalmazással lehet kipróbálni, amihez a hotelek területén elhelyezett QR-kódok is tartoznak. A mobilokat erre ráirányítva animációk jelennek meg a képernyőn – többek közt a már említett avatár. De ez még semmi: a digitális felületekkel különféle kihívásokat is teljesíthetnek a vendégek, amiket a hotel ígérete szerint ajándékokkal jutalmaz. A feladatok rendkívül egyszerűek: ilyen például, hogy a szálloda bárjában szelfit kell készíteni a digitális énünkkel.

A pár évvel ezelőtti Pokémon őrület is Ázsiából, Japánból indult útnak, az újfajta élményt kínáló hoteleket pedig Oszaka mellett, Szöulban és Sanhajban nyitotta a lánc. 

(forrás: hvg.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés