Intenzív SZÉP Kártya kommunikáció

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) és a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) az egész évet felölelő SZÉP kártya kommunikációba kezd áprilistól az MT Zrt. belföldi kampányaihoz kapcsolódva. 

A nemzeti marketingszervezet 4 évszakban 4 hangulatot sugallva fűzi össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és azokat a régiókat, amelyekben az adott termék domináns. Az MSZÉSZ a belföldi turisztikai kampányokhoz csatlakozva felhívást tett közzé tagszállodái számára a szállodák belföldi forgalmának növelése és a SZÉP kártya szállodai felhasználásának ösztönzése céljából.

A Magyar Turizmus Zrt. belföldi kampányai 4 évszakban 4 téma köré szerveződnek idén. A tavaszi időszakban az aktív és ökoturizmus áll a kommunikáció középpontjában az „Ébredés” köré csoportosítva a Balaton, Észak-Magyarország és a Tisza-tó természetjáró, kerékpáros, lovas, vízi-, horgász-, és kemping-ajánlatait. A nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé, „Zsongás”-ra inspirálják és konkrét utazási csomagokkal érik el a budapest-közép-dunavidéki, a balatoni és a közép-dunántúli nyaralásra vágyókat. Ősszel a bor és a gasztronómia áll az üzenetek élén, „Derű”-s hangulatot árasztó ajánlatokkal népszerűsítik majd a dél-dunántúli, a nyugat-dunántúli és az észak-magyarországi régiókat. November-december hónapokban pedig „Harmónia” hívószóval az egészségturizmus szerelmeseit vagy az erre a hangulatra vágyó utazókat invitálják az észak-alföldi, a dél-alföldi és a nyugat-dunántúli régióba.

Az MSZÉSZ tagszállodái bármelyik kampányidőszakhoz, vagy turisztikai termék népszerűsítéséhez csatlakozhatnak meghatározott kedvezményes ajánlatokkal:

A szállodáknak különböző tematikus szállás-csomagajánlatokat kell kidolgozniuk az alábbi kedvezménytípusok alkalmazásával. Az adott időszakban csak az adott kedvezménytípussal vehetnek részt a szállodák a kampányban:

  • Tavasz/tél: a tartózkodás ingyenes meghosszabbítását célzó, free night típusú ajánlattal (pl. 2=3, 3=4, 5=7);
  • Ősz: százalékos kedvezménnyel (minimum 10%);
  • Nyár: ajándékszolgáltatással (ún. added value csomag), a meghirdetett témakörhöz igazodva

Az MT Zrt. belföldi kampányait, a szállodák kedvezményes ajánlatait és a SZÉP kártyát számos marketingeszköz népszerűsíti.

Országszerte kihelyezett plakátok (óriás- és city light plakátok, hirdetések oszlopokon), országos terjesztésű napi- és hetilapokban megjelenő PR cikkek, rádiós miniprogramok, valamint népszerű weboldalakon elhelyezett hirdetések és írások csábítanak belföldi utazásra az „Ébredés” kampány keretében. Érdemes böngészni az MT Zrt. www.itthon.hu honlapját is, ahol a SZÉP kártyát elfogadó szálláshelyek ajánlatai kiemelten kapnak helyet.


Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.