Az eddig használt marketingeszközök mellett déli szomszédaink is egyre inkább az interneten tájékozódnak a turisztikai kínálatról, ezért hozta létre a Dél-alföldi RMI a honlapjának szerb változatát, amelyet most egy hangos szótárral bővített. A szószedet az alapvető szavakat és kifejezéseket a szerbek számára fonetikus írásmóddal és hangban is megjeleníti, ezzel segítve azok elsajátítását.
A KSH előzetes adatai szerint Szerbiából közel 80%-kal nőtt a dél-alföldi kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma a 2011. január-novemberi időszakban, az előző év azonos időszakához képest. Ezzel a szerb piac a régió 3. legjelentősebb küldőterületévé vált. A vízummentesség mellett ebben meghatározó szerepe van annak, hogy az MT Zrt. Dél-alföldi régiója évek óta intenzíven jelen van a szerb turisztikai piacon.