hirdetés
hirdetés

Szívre váltotta földgömbjét a Thomas Cook

2013. október 1-je új időszámítás kezdetét jelzi a világ egyik vezető turisztikai konszernjénél, a Thomas Cooknál. A konszern új arculattal jelentkezik, amely nem csak modern és vonzó, hanem azt az új filozófiát is képviseli, amelyet az utóbbi év átalakulási folyamata alatt alakítottak ki.

hirdetés

2012-ben a nemzetközi és brit hírek még arról szóltak, hogy a Thomas Cook turisztikai óriásvállalatnak pénzügyi és szervezeti problémái vannak. A vállalatcsoporton belül ezek gondok elsősorban az angol vállalatot érintették. A magyar NUR Neckermann-utazás Szolgáltató Kft., mely része a nemzetközi turisztikai konszernnek az utóbbi években folyamatosan nyereséges volt.

2012 augusztusában a konszern új vezetést és új lendületet kapott. Harriet Green CEO és csapata elérte, hogy a több mint 100 éves turisztikai vállalatot ma ismét a fejlődés és a növekedés jellemzi. Jól mutatja ezt a Thomas Cook Group londoni tőzsdén bemutatott szereplése is: 2012-ben a Thomas Cook Group részvényárfolyama 10-15 cent körül mozgott. Ma 140-150 cent körül van. Az óriási árfolyam-növekedés bizonyítja a befektetők bizalmát a vállalatcsoport új vezetésében, amely az utóbbi hónapokban szignifikáns átalakuláson vezették át az angol céget és a cégcsoport többi tagját.

Ilyen volt, ilyen lett:

Ennek az átalakulási folyamatnak jelképes momentuma 2013. október 1-je, amikor bemutatkozik a cégcsoport új arculata. Az új arculat bevezetésének a célja, hogy mind a befektetők, mint az utasok felé képviselje az átalakulást.

A Thomas Cook sárga, napos szívre cserélte a korábbi, földgömböt formázó logóját és eddig használt "Don't just book it Thomas Cook it" szlogenje is változott. Helyette a Let's go fősort használják ezentúl. A napos szív logó egyébként már megjelent korábban a Thomas Cook észak-európai vállalkozásain, ezt fejlesztette tovább a menedzsment csapat, írja a TravelMole. Ez a továbbgondolt változat jelenik meg a Thomas Cook minden nemzetközi brandjén, utazási irodai hálózatán, weboldalán és légitársaságán.

A teljes átalakulás alapvető mozgatórugója, hogy az egész nemzetközi cégcsoport ügyfélorientáltabb és hatékonyabb legyen

 

A 2013-14-es pénzügyi évtől a hazai Neckermann is büszkén hirdeti és megjeleníti minden kiadványán, valamint utazási irodáin is, hogy a Thomas Cook csoport tagja. A megszokott Neckermann N logó mellett az új „sunny heart” logót egyre több úti célon egyre több munkatárs viseli majd.

Az új arculattal és a szorosabb együttműködés pozitív hatásaival már a 2013-14-es téli szezonban megismerkedhetnek a magyar utasok. A Neckermann 2013 decemberétől induló közvetlen tenerifei charter járatát a belga Thomas Cook air által üzemeltetett repülőgép fogja kiszolgálni. A téli kínálat további újdonsága a Zöld-foki szigetek, illetve a tavaly elindított, magyar idegenvezetős körutazások további bővítése. Most Thaiföld és Madeira mellett Kubába és egy kenyai szafarira lehet ilyen programot foglalni. A téli örömök kedvelőinek új szolgáltatásként Hógaranciát nyújtanak.

(forrás: TurizmusOnline)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai