Családbarát szállodákat és szakembereket díjaz a KidsOasis

A KidsOasis 2016-ban úgy gondolta, hogy ideje elindítani egy díjat, ami értékeli a szállodák fáradozását a családok magas minőségű kiszolgálása érdekében.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A díjak kialakításánál a legfontosabb szempont az volt, hogy valóban a családok véleménye alapján kerüljön kiosztásra mind a „Családok Szállodája”, mind a „Családbarát Szállodai Szakember” díj. Egyedülálló, hogy az egyik díj nem csak a minősített családbarát szálláshelyeket, hanem azok személyzetének munkáját is értékeli.

A KidsOasis „Családok Szállodája” díjat az a szálláshely kapja, aki a legtöbb szavazatot gyűjti a családoktól. Fontos, hogy ennél a díjnál minden KidsOasis minősített szálláshely automatikusan indul, szavazatokkal lehet segíteni, hogy nyerjen. Ez a díj elsősorban a szálloda szolgáltatásait, gyermekbarát és bababarát felszereléseit, programjait értékeli, de természetesen a dolgozók hozzáállása is befolyásolja majd a szavazás eredményét, hisz egy szálloda csak akkor lehet családbarát, ha a személyzet megfelelő színvonalon tudja kiszolgálni a gyermekekkel érkezőket.

A KidsOasis „Családbarát Szállodai Szakember” díjra azoktól a családoktól várjuk a jelöléseket, akik 2016. július 1. és november 6. között KidsOasis által minősített szálláshelyen pihentek. Jelölhetik azt a szállodában dolgozó szakembert, aki leginkább ismeri és érti a családok különleges igényeit, ért a gyerekek és szülők nyelvén, kedves, segítőkész, rugalmas, türelmes, problémamegoldó. Jelölni minden munkatársat lehet, aki KidsOasis minősített szálláshelyen végzi munkáját, legyen animátor, úszómester, pincér, takarító, recepciós, vagy akár a szakács.

A díjakra szavazni és jelölni 2016. november 6-ig lehet a kidsoasis.hu/csaladokertdij oldalon, illetve Családbarát szállodai szakember díjra jelölésünket a szállodákban kihelyezett szórólap kitöltésével és leadásával is meg lehet tenni.

A nyertes szálloda értékes felszereléseket és képzéseket, tanácsadást kap, ami segíti a családok még magasabb színvonalú kiszolgálásában, ezen felül a „Családbarát Szállodai Szakember” díj nyertese továbbképzésben részesül és elutazhat egy családi hétvégére valamely KidsOasis minősített szálláshelyre.

A díjak 2016. novemberében, a 3. Családbarát Turizmus Konferencia keretében kerülnek kiosztásra. További részletek és információ ide kattintva oldalon érhető el.


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.