i-Burger az ibistől: street food és slow food egyszerre

Idén július 1-jétől az ibis Budapesten is bemutatja új F&B koncepcióját, az i-Burgert az ibis Budapest Aero-ban. A jelenlegi, a modern street foodot központba állító új kulináris trendeknek megfelelően a szálloda divatos, az „egyszerű slow food” koncepciónak megfelelő, friss, magas minőségű alapanyagokból álló fogásokat kínál. Mindezen felül a kedvenc burgerét magával is viheti – ugyanis az ibis márka a szállodaiparban úttürőként bevezette az elviteli szolgáltatást az i-Burger teljes kínálatára. 

Az ibis márka folyamatosan fejleszti szolgáltatásait szállodáiban. A pozitív változtatások jegyében frissítik és modernizálják a menükínálatot is. Az új F&B koncepció, az i-Burger követi a modern kulináris trendeket. A menüben nem kevesebb, mint hétféle különleges burger található, köztük az ízletes marhahúst tartalmazó i-Burger és i-Cheese, valamint az extravagánsabb, édes és savanyú i-Hawaii. Mindemellett a nemzetközi vendégkörre tekintettel dupla cheddar sajttal és barbecue-szósszal készített i-Chef is rendelhető. Fontos kiemelni, hogy minden burger 200 gramm színhúst tartalmaz. Az i-Burgerek receptjét és a burger méreteit különleges körültekintéssel tervezték meg. Könnyűek és nagyméretűek. A mostanában nagyon divatosnak számító "slow food" burgerek mellé jól illik a frissítő i-Limonádé. A mézzel édesített, friss citromból, ananászból, vagy málnából helyben készített italok kiválóan oltják a szomjúságot. Ezenfelül minden burger kérhető elvitelre is.


Egyszerű és egészséges

A különleges gasztronómiai kínálat utáni kutatásban a márka a jelenleg legnépszerűbb gasztronómiai trendekből indult ki. Az étel "egyszerű slow food" elkészítési módja a koncepció kiemelt része, és ez garantálja, hogy a fogásokat friss, jó minőségű és különös gonddal elkészített hozzávalókból készítik el. Az ibis Budapest Aero menüje klasszikusabb és tradicionálisabb snackeket és ételeket is tartalmaz. Az i-Burger kínálaton kívül a vendégek választhatnak tipikus magyar vagy klasszikus éttermi fogások közül is.

Az i-Burger kínálatát az ibis nemcsak a szállodán belüli, hanem a szállodán kivüli vendégkör figyelmébe is ajánlja.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?