Mentőövet dob a szállodáknak és éttermeknek a belsőépítész este’r partners

Az új higiéniai elvárásoknak megfelelő, esztétikus és magas minőségű terek kialakítása, melyekkel növelhető a vendégélmény és versenyelőnyt jelenthet az újranyitás pillanatában – ezzel a céllal hozta létre új szolgáltatáscsomagját Radnóczy Eszter vezető tervező és a belsőépítész este’r partners.

A tervezőiroda portfóliójába olyan szállodák és éttermek belsőépítészeti munkái tartoznak, mint az Emerald Residence, az Andrássy úti A3 és A52 szállodák, a La Fabbrica, a Bárkert Bistro, a Zwack Unicum Látogatóközpont és a Minute Lounge&Bar.

„Örömmel tapasztaljuk, hogy egyre több étterem és szálloda keres meg minket azzal, hogy a koronavírus miatti várakozás heteit szeretnék előnyükre fordítani – mondja Radnóczy Eszter. Tudjuk, hogy a turizmusban eddig szinte lehetetlen volt megfelelő időt találni a felújítási munkákra, arculatfrissítésre, most úgy látjuk, eljött ennek is az ideje. Szeretnénk megrendelőinket teljeskörű szolgáltatással segíteni, amely a helyzetfelméréstől a kivitelezésig tart, az este’r partnersnél megszokott magas minőségben és szigorú budget-kontrollal.”

Az elmúlt időszak járványügyi helyzete jelentős változásokat hozott a turisztikai és gasztronómiai szolgáltatók életében és ez rugalmas hozzáállást követel tőlük. A szolgáltatók részére a Magyar Turisztikai Ügynökség kézikönyvében ajánlások is készültek arra vonatkozóan, hogy milyen változtatásokkal érdemes készülniük az újraindulásra: új szabályok vonatkoznak a higiéniára, a távolságtartásra és a munkavállalók védelmében is szükséges lépéseket tenni.

Az este’r partners most régi ügyfelei mellett azoknak is szakmai segítséget nyújt, akik szeretnének a nehéz helyzetből versenyelőnyt kovácsolni. Ahogy Radnóczy Eszter fogalmaz: „Míg egy egyszerű üzletben könnyű egy éjszaka alatt felfúrni egy plexifalat és szigetelőszalaggal jelölni a padlón a távolságtartó várakozás ajánlott helyeit, ezt egy magas minőséget nyújtó, igényes vendégkörrel rendelkező turisztikai szolgáltató nem teheti meg – neki a magas minőség és koncepció szerint kell változtatniuk. Tizenöt évnyi szakmai tapasztalatunk és kereskedelmi kapcsolati hálónk miatt olyan kiszolgálóháttérrel és kivitelezői bázissal rendelkezünk, hogy a változtatásokat prémium minőségben tudjuk nyújtani.

A belsőépítész arra is felhívja a figyelmet: nem kérdés, hogy ezek a kényelemre, biztonságra és higiéniára vonatkozó megoldások meghatározók lesznek akkor, amikor a vendégek szálláshelyet vagy éttermet keresnek a jövőben.”

NÉHÁNY LEHETSÉGES MEGOLDÁS A SZÁLLODAI ÉS ÉTTERMI TEREK MEGÚJULÁSÁÉRT:

A munkatársak és a vendégek védelméért történő változások

  • Prémium, arculatba illő, magas minőségű plexifalak beépítése, melyek nem rontják az ügyfélélményt, de teljes védelmet biztosít a munkatársaknak
  • Érintésmentesen nyíló ajtók, ablakok, beléptető megoldások
  • Az optimális távolságtartást jelölő eszközök és információs táblák kihelyezése


A távolságtartás feltételeinek megvalósítása belsőépítészet megoldásokkal

  • Éttermi vagy szállodai boxos ültetés kialakítása, különálló, egymástól távoli asztalok prémium megoldásai
  • Teraszok és közösségi helyek elrendezésének optimalizálása asztalveszteség nélkül
  • A reggeliztető és közösségi étkezésre szolgáló helyiségek újra tervezése a megfelelő előírások betartásával
  • Az intimitás és biztonság érzését növelő belsőépítészeti megoldások alkalmazása


Könnyen tisztítható és fertőtleníthető felületek kialakítása

  • Magas minőségű textilek, szövetek és járófelületek, melyeket nem károsít a koronavírus-járvány alatt előírt fertőtlenítő technológia és a használt vegyszerek vagy tisztítószerek sem
  • Fertőtlenítőeszközök, kézmosók, törölközők, kézszárítók kihelyezésének prémium és koncepcióba illő megoldásai

Karbantartási feladatok tervezése és kivitelezése

  • A higiéniai maximalizálását szolgáló felülettisztítások és burkolatcserék, javítások
  • Műszaki javítások, tárolóhely-optimalizálás, felújítási munkálatok
  • A szellőzést és szellőztetést biztosító rendszerek újragondolása és karbantartása
  • Konyhai és mosodai higiénia továbbfejlesztésére szolgáló újítások


Arculatfrissítés és up-grading

  • A vendégélményt javító arculatfrissítés és márkamegújítás a belsőépítészet eszközeivel

                                                                                                                                              (x)


Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás

Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás 

Új név, új arculat, új lehetőségek.
Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók 

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások

MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások 

Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.
Pihenés és konferenciaélet újratöltve:  nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája 

A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.
Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.