Mentőövet dob a szállodáknak és éttermeknek a belsőépítész este’r partners

Az új higiéniai elvárásoknak megfelelő, esztétikus és magas minőségű terek kialakítása, melyekkel növelhető a vendégélmény és versenyelőnyt jelenthet az újranyitás pillanatában – ezzel a céllal hozta létre új szolgáltatáscsomagját Radnóczy Eszter vezető tervező és a belsőépítész este’r partners.

A tervezőiroda portfóliójába olyan szállodák és éttermek belsőépítészeti munkái tartoznak, mint az Emerald Residence, az Andrássy úti A3 és A52 szállodák, a La Fabbrica, a Bárkert Bistro, a Zwack Unicum Látogatóközpont és a Minute Lounge&Bar.

„Örömmel tapasztaljuk, hogy egyre több étterem és szálloda keres meg minket azzal, hogy a koronavírus miatti várakozás heteit szeretnék előnyükre fordítani – mondja Radnóczy Eszter. Tudjuk, hogy a turizmusban eddig szinte lehetetlen volt megfelelő időt találni a felújítási munkákra, arculatfrissítésre, most úgy látjuk, eljött ennek is az ideje. Szeretnénk megrendelőinket teljeskörű szolgáltatással segíteni, amely a helyzetfelméréstől a kivitelezésig tart, az este’r partnersnél megszokott magas minőségben és szigorú budget-kontrollal.”

Az elmúlt időszak járványügyi helyzete jelentős változásokat hozott a turisztikai és gasztronómiai szolgáltatók életében és ez rugalmas hozzáállást követel tőlük. A szolgáltatók részére a Magyar Turisztikai Ügynökség kézikönyvében ajánlások is készültek arra vonatkozóan, hogy milyen változtatásokkal érdemes készülniük az újraindulásra: új szabályok vonatkoznak a higiéniára, a távolságtartásra és a munkavállalók védelmében is szükséges lépéseket tenni.

Az este’r partners most régi ügyfelei mellett azoknak is szakmai segítséget nyújt, akik szeretnének a nehéz helyzetből versenyelőnyt kovácsolni. Ahogy Radnóczy Eszter fogalmaz: „Míg egy egyszerű üzletben könnyű egy éjszaka alatt felfúrni egy plexifalat és szigetelőszalaggal jelölni a padlón a távolságtartó várakozás ajánlott helyeit, ezt egy magas minőséget nyújtó, igényes vendégkörrel rendelkező turisztikai szolgáltató nem teheti meg – neki a magas minőség és koncepció szerint kell változtatniuk. Tizenöt évnyi szakmai tapasztalatunk és kereskedelmi kapcsolati hálónk miatt olyan kiszolgálóháttérrel és kivitelezői bázissal rendelkezünk, hogy a változtatásokat prémium minőségben tudjuk nyújtani.

A belsőépítész arra is felhívja a figyelmet: nem kérdés, hogy ezek a kényelemre, biztonságra és higiéniára vonatkozó megoldások meghatározók lesznek akkor, amikor a vendégek szálláshelyet vagy éttermet keresnek a jövőben.”

NÉHÁNY LEHETSÉGES MEGOLDÁS A SZÁLLODAI ÉS ÉTTERMI TEREK MEGÚJULÁSÁÉRT:

A munkatársak és a vendégek védelméért történő változások

  • Prémium, arculatba illő, magas minőségű plexifalak beépítése, melyek nem rontják az ügyfélélményt, de teljes védelmet biztosít a munkatársaknak
  • Érintésmentesen nyíló ajtók, ablakok, beléptető megoldások
  • Az optimális távolságtartást jelölő eszközök és információs táblák kihelyezése


A távolságtartás feltételeinek megvalósítása belsőépítészet megoldásokkal

  • Éttermi vagy szállodai boxos ültetés kialakítása, különálló, egymástól távoli asztalok prémium megoldásai
  • Teraszok és közösségi helyek elrendezésének optimalizálása asztalveszteség nélkül
  • A reggeliztető és közösségi étkezésre szolgáló helyiségek újra tervezése a megfelelő előírások betartásával
  • Az intimitás és biztonság érzését növelő belsőépítészeti megoldások alkalmazása


Könnyen tisztítható és fertőtleníthető felületek kialakítása

  • Magas minőségű textilek, szövetek és járófelületek, melyeket nem károsít a koronavírus-járvány alatt előírt fertőtlenítő technológia és a használt vegyszerek vagy tisztítószerek sem
  • Fertőtlenítőeszközök, kézmosók, törölközők, kézszárítók kihelyezésének prémium és koncepcióba illő megoldásai

Karbantartási feladatok tervezése és kivitelezése

  • A higiéniai maximalizálását szolgáló felülettisztítások és burkolatcserék, javítások
  • Műszaki javítások, tárolóhely-optimalizálás, felújítási munkálatok
  • A szellőzést és szellőztetést biztosító rendszerek újragondolása és karbantartása
  • Konyhai és mosodai higiénia továbbfejlesztésére szolgáló újítások


Arculatfrissítés és up-grading

  • A vendégélményt javító arculatfrissítés és márkamegújítás a belsőépítészet eszközeivel

                                                                                                                                              (x)


Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.