Nézze meg, milyen lett Magyarország új kiállítási arculata!

A megújuló, egyre fiatalodó országmarketing jegyében tervezték újra Magyarország külföldi turisztikai kiállítási arculatát, amely a bécsi Ferien Messén debütál január 14. és 17. között. Közép-Európa legnagyobb szabadidős és utazási vásárán 70 ország 750 kiállítója, köztük Magyarország is bemutatkozik a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett nemzeti standon, 22 társkiállítóval. A megújult kiállítási téren még hangsúlyosabb a turisztikai marketing és az agrármarketing területek együttes megjelenítése. A dominánsan fotóalapú kommunikációval egyre nagyobb teret kapnak a grafikai elemek, amelyek igazodnak az általános grafikai trendekhez, hangsúlyozottabb a 2D-s és 3D-s megjelenés, a stilizált szimbólumok és ikonok használata.

A Magyar Turizmus Zrt. évente több mint 100 nemzetközi turisztikai kiállításon vesz részt, ahol fontos, hogy Magyarország természeti és kulturális értékeit, sokszínű turisztikai és gasztronómiai kínálatát minél látványosabban mutassák be a szakmai partnerek és a nagyközönség számára. A társaság legfőbb törekvése az volt, hogy a megújuló marketingeszköztárral összhangban olyan új, modern arculatú és még látványosabb kiállítási megjelenést tervezzen, mely hozzájárul a pozitív turisztikai országkép erősítéséhez. A dominánsan fotóalapú kommunikációval egyre nagyobb teret kapnak a grafikai elemek, amelyek igazodnak az általános grafikai trendekhez és hangsúlyozottabb a 2D-s és 3D-s megjelenés, a stilizált szimbólumok és ikonok használata. A nemzeti standon a kötelező elemek mellett 3 D grafikával és Magyarország-térkép megjelenítésével emelték ki az információs pultot. A standon belüli egységet a grafika és a kiállítási megjelenés uralkodó színei a kék-fehér-ezüst teremtik meg. Az új arculat kialakításánál fontos szempont volt, hogy a grafika közelről és távolról is vizuális élményt nyújtson a látogatóknak, ezzel együtt a falakon a minimális grafika mellett szemmagasságban világító képek jelennek meg.

A turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege idén minden eddiginél kézzelfoghatóbban megjelenik a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett „Gasztroélmények Éve 2016” kapcsán. Az új kiállítási arculat és a közönségi attrakciók is ezt a célt támogatják: a standon megjelennek a magyar ízek, magyaros falatkákat, kürtőskalácsot és pálinkát kínálnak a látogatóknak. A magyar kulináris tematikus év ausztriai nyitányaként főzőshow keretében élményszerű betekintést is kapnak a vásár látogatói a magyar gasztronómia egyediségébe. A Csárdáskirálynő című operett 100 éves jubileuma alkalmából a Balassi Intézet támogatásával a Budapesti Operettszínház művészei is gondoskodnak a jó hangulatról. Az előadás egyben a nemzetközi centenáriumi turné első külföldi állomása.

A megújult megjelenést kommentálva Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta: „Továbbra sem kisebb feladat áll előttünk, mint hogy Magyarország régi és új arcát, a hagyományos és a korszerű turisztikai attrakciókat együtt mutassuk be modern, lendületes és kreatív módon. Új módszereket, új eszközöket, új piacokat és új kínálati elemeket kell folyamatosan keresnünk annak érdekében, hogy az érdeklődést fenntartsuk, sőt élénkítsük hazánk turisztikai kínálata iránt. Olyan nemzeti marketinget építünk, mind a turizmus, mind az agrármarketing oldaláról, amely korszerű, kreatív, és képes megfelelni a kihívásoknak.”

Kovács Balázs, az MT Zrt. ausztriai külképviseletének vezetője így foglalta össze az ausztriai vásári megjelenés célját: „.Az első visszajelzések alapján úgy látjuk, hazánk 2016-ban, mint biztonságos és közeli úti cél, még jobban felértékelődik az osztrák turisták szemében. Az új típusú 150 m2-es nemzeti stand 4 napon keresztül fogadja a szakmai és nagyközönségi látogatókat. Az idei bécsi turisztikai vásár fókuszában az egészségturizmushoz és a városlátogatáshoz köthető turisztikai ajánlatok és szolgáltatások népszerűsítése áll. A Budapest téli vendégforgalmát élénkítő Budapest Winter Invitation turisztikai kampányról szintén naprakész információkat kapnak a magyar standon érdeklődők. Az elmúlt években sikerrel követett marketingkoncepció alapján kelet-magyarországi szolgáltatók is megerősített jelenléttel mutatják be ajánlataikat az utazási vásáron, ahová a szervezők 150 ezer érdeklődőt várnak. Az osztrák piacon Kelet-Magyarország vonatkozásában még komoly rejtett tartalékok vannak, mert az Ausztriából érkező vendégek számára Magyarország Dunától keletre eső területe még ’titkos tippnek’ számít. Az MT Zrt. osztrák piacon folytatott aktivitásáról, s a tervezett akciókról további infók itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok.


Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között

Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között 

A rendezvény célja nem csupán a sport, hanem a természet, az élmény, a hagyomány és az értékek ünneplése.
Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban

Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban 

Huszonöt programmal várja nyáron látogatóit az ország egyik legnagyobb szabadtéri színháza, a Tokaj Fesztiválkatlan.
Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója

Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója 

Keserü Ilona drámai képe 40 millió forintos kikiáltási árról indul a Virág Judit Galéria árverésén.
 Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen

Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen 

Új távokkal és felejthetetlen hangulattal ünnepelte 18. születésnapját a BSI kerékpáros eseménye.
Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket

Enyhítik a száj- és körömfájásjárvány korlátozása miatt hozott intézkedéseket  

A korlátozáson kívüli területeket érintik a változások.
Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat

Ismét ellepték világszerte ismert influenszerek hazánkat 

Látogatásuk három napja alatt 22 helyszínen, 30 hazai szolgáltató segítségével mutatják meg hazánk élményeit.
A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum

A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum 

A BKV – a Magyar Autóklubbal együttműködve – az idén is csatlakozik a közlekedési kultúra napja programsorozathoz.
Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál

Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál 

Új értékesítési vezető érkezett a német hátterű utazásszervezőhöz.
Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén

Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén 

Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat.
Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán 

„Ez Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye”, hallhattuk az ALDI Futógála beharangozó eseményén május 8-án, a Cafe Frei BudaParton lévő egységében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.