Átszervezés a Szallas.hu marketingcsapatánál

Belülről választottak marketingvezetőt, kívülről is jött új kolléga a Szallas.hu marketingcsapatába és a pandémia is életre hívott új pozíciót.

Pardi Dorinát nevezték ki a marketingcsapat vezetőjének, így korábbi Senior Brand Marketing Manager pozícióját Head of Marketing-re cserélte. Már 2018 óta a Szallas.hu marketing motorjának oszlopos hajtóereje, évekig márka- és marketingkommunikációs feladatokat látott el. 2021-től már stratéga szerepet is betölt. Többek között az éves marketingstratégia megtervezése, kivitelezése, a márka és marketingkutatások menedzselése, a reklámkampányok, ATL és BTL megjelenések koordinációja, és a marketingcsapat összefogása a főbb feladatai.



Trepess Beatrix még 2019-ben érkezett a Szallas.hu-hoz mint Social Media, PR & Campaign Manager. Bea a közösségi média stratégia tervezésével, menedzsmentjével és kommunikációs feladatok ellátásával foglalkozik, valamint a BTL hirdetéseket koordinálja a Szallas.hu kampányaival összehangoltan. Feladatai közé tartozik még a márka megfiatalítása, pontosabban a fiatal utazói célcsoportok, a „late Z generáció” hatékonyabb elérési stratégiájának kiépítése. Dorina és Beatrix neve már ismerősen csenghet, ugyanis 2020-ban kettejük csapata nyerte meg a Kreatív Utánpótlás (KRU) Young Cannes Lions előválogatóját, Young Marketer kategóriában.
Szintén hozzájuk köthető a „Maradj itthon!” digitális kampány is, melynek elemeivel az otthonmaradást próbálták megkönnyíteni karöltve az utazási kedv megőrzésével 2020-ban.



Kiss Bernadett 2020-ban igazolt a céghez Content & Event Marketing Manager pozícióba. A Szallas.hu utazós online magazinja, a blog.szallas.hu tartalommenedzsmentje és koordinációja a fő feladata, de ő felel az évente megrendezésre kerülő Év Szállása és a Turizmus Kiválóságai rendezvény teljes körű szervezéséért. „A blog.szallas.hu-n az inspiratív és kampánytámogató tartalomstratégia kialakítása és a kapcsolódó témák tervezése mellett, egy 6 fős írói csapat működését koordinálom. Az ő együttműködésüknek köszönhetően készülnek az élményorientált mindennapi tartalmak” – avatott a részletekbe Bernadett.



Dobronoki Mercédesz a Szallas.hu-nál újonnan létrejövő Tourism Marketing Manager pozíciót tölti be, de már 5 éve a cég hű munkatársa. Kezdetben az ügyfélszolgálaton volt, majd 2017-ben a Szallas.hu Programok Élményturizmus csapathoz csatlakozott. A turisztikai programokhoz kapcsolódó marketingfeladatok ellátása mellett feladatai közé tartozik a programok integrációja a Szallas.hu kommunikációjába. Mercédesz látja el a Programtippek 365 - Élmények az év minden napjára! Facebook-csoport projektmenedzseri feladatait is.

 


Javult a természetes fürdővizeink minősége

Javult a természetes fürdővizeink minősége 

A 2024-ben 288 természetes fürdővizet tartottak nyilván Magyarországon. Ezek közül 193 kiváló, 58 jó és 4 tűrhető minősítést kapott.
Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.
 Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját

Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját 

Negyven nap, majdnem 30.000 kilométer, 3274 gyalogló.
Kulturális randevú Göcsejben

Kulturális randevú Göcsejben 

Az eseménysorozat a göcseji dombok között idén 22 településen több mint 60 programot és közel 100 élményt kínál a „fenntartható lassúság” jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.