A cég május 8-án, egyik Szentendrei úti kútjánál bemutatta megújult shopjainak, deli by Shell elnevezésű kínálatát.
"Korábban csak azért mentünk a benzinkutakra, hogy megtankoljuk az autónkat, ma már többet is szeretnénk, ha megállunk pihenni útközben: kellemes környezetben finom ételeket fogyasztani egy jóízű és erős kávé mellett", mondta a bemutatón Bujdosó Andrea, a Shell Hungary értékesítési igazgatója.
"Izgalmas kihívás volt egy nemzetközileg elismert márka ételkínálatát továbbfejleszteni. Hónapokon át kísérleteztünk, hogy a deli by Shell kínálat a megszokottól eltérő, de közkedvelt ízekkel, könnyen, és kényelmesen elfogyasztható formában debütálhasson a töltőállomások vendégei előtt”, mondta el a közös munkáról Fördős Zé.
Az ízletes ételkínálat mellett a Shell a megváltozott vásárlói szokások miatt három új shop koncepcióval várja ezentúl a vásárlóit. Ennek részleteit a cég kelet-közép-európai shop üzletág vezetője, Gyúrós Péter ismertette: "Az autópályákon található on-the-move töltőállomásokon a vendégek modern belső térrel, kényelmes étkezőrésszel és a deli by Shell széles termékválasztékával találkozhatnak. A városi kávézó koncepció a trendi kávézók hangulatát idézi, ahol a vendégek nemcsak egy frissítő kávéra vagy finom desszertre térhetnek be, hanem találkozóik számára is kiváló helyszín lehet. A quick stop töltőállomások shopjainál a tankolás mellett a gyors és kényelmes vásárláson van a hangsúly."
Végül a jelenlévők azt is megtudhatták a szendvicsek kóstolása előtt, hogy eddig 25 shopjukat alakították az új koncepció alapján, ezt év végéig még 27 követi, utána pedig fokozatosan mindben kínálják a megújított bisztró-kínálatot.
Forrás: Vendég / Well PR